Dajcie rezygnację z usług na piśmie. Ja tak zrobiłem na początku roku. Jak zadzwonili to dostałem taką ofertę że nie opłacało się do Play przechodzić.
Na piśmie i co ? Jeśli się nie odezwą, a tak bywa - zostaniesz bez numeru. Ja mam ten sam numer od kilkunastu lat, więc ryzykować nie będę.Natomiast jeśli w rezygnacji zaznaczysz ze przechodzisz na kartę to stracisz tylko czas. Musisz poczekać do końca umowy, potem przenosić z karty na abo.Nie łatwiej 3 miesiące przed końcem iść do innego opa i od ręki podpisać umowę i od ręki cieszyć się nowym telefonem? A co do Twojej oferty, to nie przesadzaj- co daje SUK nie jest tajemnicą i raczej każdy kto chce -wie co mogą zaoferować. Cennik telefonów przy przedłużaniu tez jest znany. Cudów nie ma. Przykłady:
25zl za 120 minut (15zl znizki)
45zl za 240 minut (15zl znizki)
59zl za 400 minut (21zl znizki)
75zl za 600 minut (25zl znizki)
109zl za 1000 minut (31zl znizki)
160zl za 1400 minut (40zl znizki)
250zl za 2000 minut (wraz z Komorkami w UE, 50zl znizki)
Do tego 500 MB internetu z lejkiem za free w każdej z w/w taryf.
Cennik telefonów ? Proszę bardzo ... ( abo na górze należy zaokrąglić. Jest bez w/w upustów !!!)
http://www.t-mobile....er_20111111.pdf
WIECEJ NIC NIE ZAOFERUJĄ, ani nie zejdą z ceny abo czy telefonu. Mogą jedynie dać w promocji dodatkowe, płatne (!) usługi typu sieć rodzinna, paczka smsów etc. TO jest oferta SUK, a nie zwykłego konsultanta/ salonu , który będzie chciał zamydlić oczy i naciągnąć na przedłużenie . Lepszej - nikt nie ma mocy i wladzy by ci dać. Dotyczy to oczywiście osób fizycznych, bo z tel na działalność to inna bajka.