Dziś zawiozłem do Cortland'u iMac z roku 2009, miał za nie małe pieniądze wykupioną poszerzoną gwarancję Apple Care. Metalowa część komputera jest w stanie idealnym, ale matryca ma ślady rysek i 2 maleńkie odpryski. Nie tyle matryca co plastik zasłaniający matrycę. Serwis uznaje to za zniszczenie mechaniczne sprzętu i daje 2 opcje. Jedną z nich jest odrzucenie gwarancji, a drugą wymiana plastikowej szybki na własny koszt (po cenach Apple oczywiście) i naprawa gwarancyjna. Czy tylko ja widzę w tym jakiś absurd? Czy macie jakiś pomysł/paragraf jak ich przywołać do porządku ?
Problem z gwarancją Apple iMac
Rozpoczęty przez
krzaku1337
, 27 wrz 2012 12:07
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 27 września 2012 - 12:07
#2
Napisano 27 września 2012 - 19:38
Co reklamowałeś? Jeżeli te właśnie ryski i pęknięcia, to niestety mają rację i nic nie wskórasz. Jeśli jakąś inną usterkę - to można spróbować "powalczyć".
#3
Napisano 27 września 2012 - 21:45
Reklamuje to że OSX się nie włącza a DVD czyta co mu się chce. Nic związanego z obudową. To przecież 3 letni materiał eksploatacyjny a nie eksponat muzealny.
#4
Napisano 27 września 2012 - 21:59
Powołaj się w piśmie, że wskazane przez serwis otarcia czy uszkodzenia obudowy nie mogą i nie mogły wpłynąć na wskazywane przez Ciebie wady sprzętu.
Wykaż w pismie, że jesli zakup części obudowy wskazany przez serwis nie wpłynie na poprawę pracy Twojego sprzętu uznasz to za świadome narażenie Twojej osoby na koszty, oczywiście w tym momencie będziesz dochodził o zwrot łącznie z wystąpieniem na drogę sądową.
Jestem przekonany, że muszą ustosunkować się do pisma.
#5
Napisano 27 września 2012 - 22:05
Mysle ze chca Cie zrobic w konia.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych