Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3348 odpowiedzi w tym temacie

#2526 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 16:42

A moglby ktos powiedziec czy mozna sprawdzic status zamowienia na stronie orange?

Pozdrawiam


Można,użyj google,albo przeczytaj maila od orange.

#2527 dyzio1

dyzio1
  • 95 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:00

Mój IP5 z AOS dzisiaj przyjechał, wizualnie zero wad. Wieczorem jadę po kartę do t-mobile i aktywuje jak będą jakieś niespodzianki miłe lub nie, to napisze.

#2528 psiwentyl

psiwentyl
  • 16 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:02

No wlasnie maila nie dostalem zadnego. Zamowienie skladalem telefonicznie przez strone orange.pl i nie dali mi tez zadnego numeru zamowienia. Widze ze chyba przeszlo do realizacji bo juz przedluzyc oferty nie moge ale nie moge znalezc miejsca w ktorym mozna sprawdzic ten stan zamowienia logujac sie na konto na orange.pl

#2529 SeNuke

SeNuke
  • 769 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:16

Mój IP5 z AOS dzisiaj przyjechał, wizualnie zero wad. Wieczorem jadę po kartę do t-mobile i aktywuje jak będą jakieś niespodzianki miłe lub nie, to napisze.


Jak możesz przypomnij mi kiedy zamawiałeś ?? :D

#2530 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 14 listopada 2012 - 17:28

No wlasnie maila nie dostalem zadnego. Zamowienie skladalem telefonicznie przez strone orange.pl i nie dali mi tez zadnego numeru zamowienia. Widze ze chyba przeszlo do realizacji bo juz przedluzyc oferty nie moge ale nie moge znalezc miejsca w ktorym mozna sprawdzic ten stan zamowienia logujac sie na konto na orange.pl


telefonicznie nie dają numerów zamówienia i nie ma możliwości podejrzenia, tylko dzwonisz i się pytasz.

#2531 basterall

basterall
  • 39 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:30

No wlasnie maila nie dostalem zadnego. Zamowienie skladalem telefonicznie przez strone orange.pl i nie dali mi tez zadnego numeru zamowienia. Widze ze chyba przeszlo do realizacji bo juz przedluzyc oferty nie moge ale nie moge znalezc miejsca w ktorym mozna sprawdzic ten stan zamowienia logujac sie na konto na orange.pl


Zerknij tutaj :
www.orange.pl

Musisz posiadać numer zamówienia i kod aktywacyjny.

#2532 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 14 listopada 2012 - 17:34

Zerknij tutaj :
www.orange.pl

Musisz posiadać numer zamówienia i kod aktywacyjny.


Nie wprowadzaj w błąd, maila dostaniesz jak złożysz online, telefonicznie NIE.

#2533 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:41

Nie wprowadzaj w błąd, maila dostaniesz jak złożysz online, telefonicznie NIE.


ja zamówiłem online i nie dostałem żadnego e-maila z Orange. Po zalogowaniu na stronie mam informację, że zamówienie przekazano do realizacji, numer zamówienia i kod aktywacyjny. Ktoś się orientuje do czego ten kod ?

#2534 basterall

basterall
  • 39 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:44

Nie wprowadzaj w błąd, maila dostaniesz jak złożysz online, telefonicznie NIE.


Ty teżnie wprowadzaj w błąd bo ja również zamawiając online nie dostałem żadnej wiadomości email, słownie : ani jednej ...

#2535 grzech987

grzech987
  • 387 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 14 listopada 2012 - 17:48

Ty teżnie wprowadzaj w błąd bo ja również zamawiając online nie dostałem żadnej wiadomości email, słownie : ani jednej ...


Chodzi o zamówienie telefoniczne, 4 konsultantów potwierdziło że przy zamówieniu telefonicznym ani maila, ani numeru zamówienia nie ma i nie można samemu sprawdzić online.

#2536 psiwentyl

psiwentyl
  • 16 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:49

dzieki, ja zamawialem z orange.pl ale telefonicznie czyli z numery 510 700 700 , gdyz przynajmniej od razu mowia czy telefon jest czy nie. Wczesniej wiele osob pisali ze jak zamawialo przez strone to czesto po 30 minutach dostawali maile ze niestety zamowienie jest anulowane i 3 dni trzeba bylo czekac az bedzie mozliwosc skladania nowego zamowienia. Telefonicznie przynajmniej szybciej i wygodniej sie to zalatwilo ale nic w sprawie realizacji nie wiadomo. Oczywiscie dzis dopiero zamowilem i mowili ze 3-4 dni wiec nawet nie powinienem tego szukac, ale jak czekam na telefon od 5 padziernika i po tylu przygodach w koncu udalo mi sie go zamowic to najlepiej jakby juz zostal wyslany i jutro przyszedl kurier :)

#2537 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 17:57

dzieki, ja zamawialem z orange.pl ale telefonicznie czyli z numery 510 700 700 , gdyz przynajmniej od razu mowia czy telefon jest czy nie. Wczesniej wiele osob pisali ze jak zamawialo przez strone to czesto po 30 minutach dostawali maile ze niestety zamowienie jest anulowane i 3 dni trzeba bylo czekac az bedzie mozliwosc skladania nowego zamowienia. Telefonicznie przynajmniej szybciej i wygodniej sie to zalatwilo ale nic w sprawie realizacji nie wiadomo.

Oczywiscie dzis dopiero zamowilem i mowili ze 3-4 dni wiec nawet nie powinienem tego szukac, ale jak czekam na telefon od 5 padziernika i po tylu przygodach w koncu udalo mi sie go zamowic to najlepiej jakby juz zostal wyslany i jutro przyszedl kurier :)


Przygody dopiero przed Tobą:)) oczywiście życzę powodzenia:)

#2538 psiwentyl

psiwentyl
  • 16 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 18:20

Przygody dopiero przed Tobą:)) oczywiście życzę powodzenia:)


hehe zamowilem bialy wiec mniejsze % na problemy :) zreszta jesli bedzie mial odprysk na rogu to tez nie bede z tego powodu wymienial telefonu, wiadomo ze predzej czy pozniej i tak powstanie na skutek uzytkowania

#2539 XArox

XArox
  • 4 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 18:36

Dziś prawie go miałem. Przechodziłem koło salonu T-mobile i pomyslałem że spytam o IP5 nie mając żadnych nadziei na pozytywna odpowiedź. A tu facet mówi że ma sztukę ale zarezerwowaną jeszcze przez pół godziny. Poczekałem, facet dla którego jest rezerwacja się nie zjawił i zabraliśmy się za aneks do umowy. I tu niemiłe zaskoczenie okazało sie salon nie jest firmowy tylko partnerski/franczyzowy i taryfa o którą prosiłem jest tam niedostępna (frii 140 - 175 netto). Sądze że jest duża szansa że facet tego telefonu dziś nie opchnie (czarna 16). Jeżeli ktoś chce spróbować to niech podjedzie jutro z rana do REALA na warszawskim Ursynowie.

#2540 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 18:36

hehe zamowilem bialy wiec mniejsze % na problemy :) zreszta jesli bedzie mial odprysk na rogu to tez nie bede z tego powodu wymienial telefonu, wiadomo ze predzej czy pozniej i tak powstanie na skutek uzytkowania


to z tymi nowymi modelami są jakieś problemy? Dlaczego niektórzy piszą, otrzymałem telefon, bez uszkodzeń. Telefon za taką kasę i przychodzą używki czy jak :D ?

#2541 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 19:15

to z tymi nowymi modelami są jakieś problemy? Dlaczego niektórzy piszą, otrzymałem telefon, bez uszkodzeń. Telefon za taką kasę i przychodzą używki czy jak :D ?


ano są są :) nie wszyscy oczywiście je mają. ale w przeciwieństwie do sklepu Appla, gdzie wymienią Ci w razie czego bez problemu, nasi krajowi operatorzy w razie uszkodzenia wymienią Ci ale bankowo nie na nowy komplet czyt. zafoliowane pudełko tylko dostaniesz refurba. I nie istotne jest dla nich, że telefon właśnie otworzyłeś, czy dzwonisz z reklamacją po 2 dniach...dostaniesz na wymian refurba:) chory kraj

#2542 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 19:22

ano są są :) nie wszyscy oczywiście je mają. ale w przeciwieństwie do sklepu Appla, gdzie wymienią Ci w razie czego bez problemu, nasi krajowi operatorzy w razie uszkodzenia wymienią Ci ale bankowo nie na nowy komplet czyt. zafoliowane pudełko tylko dostaniesz refurba. I nie istotne jest dla nich, że telefon właśnie otworzyłeś, czy dzwonisz z reklamacją po 2 dniach...dostaniesz na wymian refurba:) chory kraj


ok a co z prawem obowiązującym przy zakupie przez internet ? mam 10 dni na oddanie produktu bez podania przyczyny. Czy w przypadku stwierdzonych uszkodzeń po wyjęciu z pudełka to prawo też obowiązuje? czy nasi operatorzy wtedy mówią - uszkodziłeś - masz problem ?

#2543 dominias

dominias
  • 208 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 19:34

ok a co z prawem obowiązującym przy zakupie przez internet ? mam 10 dni na oddanie produktu bez podania przyczyny. Czy w przypadku stwierdzonych uszkodzeń po wyjęciu z pudełka to prawo też obowiązuje? czy nasi operatorzy wtedy mówią - uszkodziłeś - masz problem ?


nie mówie na pewno, ale chyba jak już go rozdziewiczyłeś z folii (pudełko) to chyba już te 10 dni idzie się j..... ale nie jestem pewny. W salonie mi nawet gościu powiedział, że 10 dni jak już to działa tylko dla klientów indywidualnych , dla firm podobno nie... ja się nie znam więc się nie kłóciłem :)
Natomiast jak rozpakujesz, stwierdzisz, że iphone jest uszkdzony...i zareklamujesz ....to licz tylko na refurba.

#2544 luki4ever

luki4ever
  • 57 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 19:51

znając moje szczęście to coś z nim będzie nie tak :D Na razie czekam na wysyłkę z Orange. Dzięki za info :)

#2545 psiwentyl

psiwentyl
  • 16 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 20:27

ale zdecydwaoana wiekszosc zwrotow i negatywnych komentarzy jest z powodu malej ryski badz jakiegos odprysku. Wiadomo ze tydzien pozniej cos takiego tez sie moze pojawic po zwyklym uzytkowaniu dlatego nie rozumiem troche czekania miesiac na telefon po to zeby go oddac i czekac na nowym tylko dlatego ze na telefonie gdzies w rogu jest mala ryska. Wiadomo duze poieniadze sprzet powinien byc idealny ale nie ma co sie oszukiwac , takie rzeczy i tak sie pojawia i tak. Gorzej jak z ekranem jest jakis problem , wtedy wiadomo to juz nie jest byle co

#2546 proxx

proxx
  • 1 264 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 20:34

W wypadku AOS,nowa sztuka to 3-4 dni od zgłoszenia zamówienia,więc chyba warto ?zwłaszcza że nie zostajemy bez telefonu

#2547 wolek92

wolek92
  • 96 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 23:23

Wczoraj dotarł do mnie iPhone 5, dzień wcześniej niż przewidywana (dolna) data dostawy podana w AOS. Telefon z tygodnia 41 albo 43, nie pamietam dokładnie. Stan idealny. Jednak takie się trafiają i oby tak dalej (odpukać). ;)

#2548 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 14 listopada 2012 - 23:34

Wczoraj dotarł do mnie iPhone 5, dzień wcześniej niż przewidywana (dolna) data dostawy podana w AOS. Telefon z tygodnia 41 albo 43, nie pamietam dokładnie. Stan idealny. Jednak takie się trafiają i oby tak dalej (odpukać). ;)


Czyli jednak można dostać wcześniej niż przewidywany termin. Mam nadzieję na podobną sytuację u siebie :)

#2549 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 14 listopada 2012 - 23:58

@wolek92 poprawileś mi humor :) Rownież liczę że przyjdzie wcześniej.

#2550 xtek

xtek
  • 172 postów
  • SkądKraków

Napisano 15 listopada 2012 - 00:47

W sumie teraz zastanawiam sie czy nie zapolowac na iP5 w Playu (tylko zebym mial czas na takie polowanie), mimo zamowienia w AOS. Za 199 zl abonamentu dostaje iP5 32GB w cenie 199 zl i umowe na 2 lata. Po odliczeniu ceny telefonu wychodzi 61 zl miesiecznie za abonament (nielimitowane rozmowy i SMS i 2GB internetu). Czy gdzies jest rownie dobra oferta?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych