Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3348 odpowiedzi w tym temacie

#2051 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 28 października 2012 - 22:53

Tak, do Warszawy dotarł na drugi dzień po wysylce.

#2052 SHarK242

SHarK242
  • 103 postów

Napisano 29 października 2012 - 00:19

@soczekpl, płaciłeś kartą czy przelewem ?

#2053 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 29 października 2012 - 07:27

@soczekpl, płaciłeś kartą czy przelewem ?

Kartą.

#2054 robis4

robis4
  • 27 postów

Napisano 29 października 2012 - 09:43

zamówienie 30.09 zapłata przelewem pieniądze zaksięgowane 02.10 dziś status "przygotowanie do wysyłki " :D

#2055 Zibi007

Zibi007
  • 12 postów

Napisano 29 października 2012 - 09:46

Nie masz co żałować. Przyszedł do mnie właśnie mail, że anulują zamówienie. Dzwoniłem na infolinie i otrzymałem informację, że były telefony na stronie ale fizycznie ich nie było. Pomimo, że zamówienie przeszło cały proces. Dodatkowo otrzymałem że warto poczekać na inne bo te 3 sztuki które były dziś na www były ze zwrotów. PARANOJA. Dodatkowo przez 72 godziny nie mogę złożyć zamówienia bo muszę czekać na zwolnienie danych. Nie wiem czy to tylko w Polsce robią debili z ludzi czy już wszędzie!


Witam,

Także zamówiłem na orange.pl (przeniesienie numeru), po kilku dniach weryfikacji status zmienił na wysłane i przyjechał kurier z papierami do podpisania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła informacja, że odrzucono moje zamówienie. Jako przyczynę podano, że nie mogę przenieść numeru z karty (prepaid) Plus na abonament Orange. Myślałem, że przy przeniesieniu z karty nie będzie żadnych problemów bo nie wiąże mnie żadna umowa z poprzednim operatorem. Ech, szkoda słów...

Pozdr.
Zibi007

P.S. Podobno zniszczą te dokumenty, które już im dostarczyłem.

#2056 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 października 2012 - 10:49

Ja zamówiłem w telesprzedazy Orange 3 tygodnie temu, i niby dziś ma być kurier z telefonem, najpierw dwa tygodnie czekałem na papiery żeby upoważnic Orange do przeniesienia numeru, dzwonilem do nich kilka razy i każdy konsultant mówił coś innego, raz widzieli moje zamówienie, za chwile wogole go nie było w systemie.... Ogólnie kurier niósł moje papiery 4 dni od momentu wysłania, telefon tez niesie od czwartku...ciekawe czy cegły nie przyniesie....

#2057 Meduza

Meduza
  • 736 postów
  • SkądTønsberg, NO; Los Angeles, USA

Napisano 29 października 2012 - 10:51

Ech... godzina 11 poniedziałek a na stronie TNT nie zmieniło się nic od piątku godziny 11... coś słabo im wyszła ta ekspresowa dostawa. Będzie pewnie dopiero jutro albo kto wie czy i nie po jutrze. Inni już podostawali a ja dalej muszę czekać bo mój telefon chyba siedzi u kuriera który postanowił sobie "popalić" w Eindhovnen w Holandii. Ktoś jeszcze oprócz mnie ma taką sytuację?

#2058 Nowy Użytkownik

Nowy Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 29 października 2012 - 12:27

Orange - zamówenie z dnia 09.10.2012 r. iPhone 5 - 16gb Witam ... Postanowiłem przenieść się do Orange (to był błąd) zamówiłem iPhone 5 białego 16 GB dnia 09.10.2012 r. - do tej pory go nie otrzymałem udało się tylko przenieść numer od 16 listopada ... status zamówienia: w trakcie przetwarzania. Po kilkunastu próbach rozmów z Orange (konkretne olewanie klienta) pani stwierdziła że zamówienie zostało anulowane ... (takie rzeczy to tylko w Polsce). Co robić :confused: na koniec stwierdziła ze muszę teraz cofnąć przeniesienie inaczej przepadni mi numer ? Pilnie potrzebne rady ..,. Pozdro for all

#2059 Darkoos

Darkoos
  • 2 postów
  • SkądKraków

Napisano 29 października 2012 - 12:45

Witam ... Postanowiłem przenieść się do Orange (to był błąd) zamówiłem iPhone 5 białego 16 GB dnia 09.10.2012 r. - do tej pory go nie otrzymałem udało się tylko przenieść numer od 16 listopada ... status zamówienia: w trakcie przetwarzania. Po kilkunastu próbach rozmów z Orange (konkretne olewanie klienta) pani stwierdziła że zamówienie zostało anulowane ... (takie rzeczy to tylko w Polsce). Co robić :confused: na koniec stwierdziła ze muszę teraz cofnąć przeniesienie inaczej przepadni mi numer ? Pilnie potrzebne rady ..,. Pozdro for all


Napisać odręcznie pismo z cofnięciem dyspozycji przeniesienia numeru i koniecznie podpisać.
Zrobić scan i wysłać na adres: przenosze.numer@orange.com

#2060 Nowy Użytkownik

Nowy Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 29 października 2012 - 13:05

Ale ja nie chce cofać tego wypowiedzenia z powodu błędu Orange

#2061 gregorba

gregorba
  • 82 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 października 2012 - 13:24

napisz tutaj: Orange Polska - Pomoc Orange | Facebook bardzo szybko odpowiadają

#2062 Nowy Użytkownik

Nowy Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 29 października 2012 - 13:46

napisałem ... 19.10.2012 r. pisałem wszędzie Orange Pomoc BOK ... pozostaje chyba tylko Rzecznik Praw Konsumenta

#2063 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 29 października 2012 - 16:07

Witam,

Także zamówiłem na orange.pl (przeniesienie numeru), po kilku dniach weryfikacji status zmienił na wysłane i przyjechał kurier z papierami do podpisania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła informacja, że odrzucono moje zamówienie. Jako przyczynę podano, że nie mogę przenieść numeru z karty (prepaid) Plus na abonament Orange. Myślałem, że przy przeniesieniu z karty nie będzie żadnych problemów bo nie wiąże mnie żadna umowa z poprzednim operatorem. Ech, szkoda słów...

Pozdr.
Zibi007

P.S. Podobno zniszczą te dokumenty, które już im dostarczyłem.


Gratuluję głupoty. Umiesz czytać ? Na stronie Orange.pl jest jak byk napisane, że numer z karty u innego operatora można przenieść do Orange na abonament WYŁĄCZNIE w salonie. Mało tego, już nie raz się tutaj było napisane o tym fakcie. Właśnie zabrałeś komuś iPhone sprzed nosa, a wiesz, że z dostępnością jest ciężko... Szkoda słów, ale na Ciebie. Sam poluję teraz na drugiego iPhone przez telesprzedaż, a tacy ludzie tylko to utrudniają.

#2064 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 29 października 2012 - 16:32

Mam pytanie do osób które otrzymały już przesyłkę od Orange. Ja własnie odebrałem telefon, a razem z nim dwie karty - nano i micro sim, teraz pytanie jak aktywować kartę? i którą kartę? Dzwoniłem dwa razy do Orange, jedna konsultantka się rozłączyła a druga stwierdziła żeby czekać do jutra to karta aktywuje się sama ale już na pytanie któa z tych kart nie umiała odpowiedzieć...dodam że nie mam żadnego kodu aktywacyjnego bo zamówienie było przez telesprzedaż.

#2065 elemik

elemik
  • 51 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 października 2012 - 16:36

Zamówienie z 02.10 właśnie zostało wysłane :) 16 GB, czarny, płatność kartą.

#2066 trudny81

trudny81
  • 20 postów

Napisano 29 października 2012 - 17:55

Witam ... Postanowiłem przenieść się do Orange (to był błąd) zamówiłem iPhone 5 białego 16 GB dnia 09.10.2012 r. - do tej pory go nie otrzymałem udało się tylko przenieść numer od 16 listopada ... status zamówienia: w trakcie przetwarzania. Po kilkunastu próbach rozmów z Orange (konkretne olewanie klienta) pani stwierdziła że zamówienie zostało anulowane ... (takie rzeczy to tylko w Polsce). Co robić :confused: na koniec stwierdziła ze muszę teraz cofnąć przeniesienie inaczej przepadni mi numer ? Pilnie potrzebne rady ..,. Pozdro for all


Mam podobna sytuacje, papiery z przeniesienia poszły na 16 listopada, godzinę temu dzwonilem pytałem o 5 mówiła babka ze nie ma, przed momentem dostałem telefon ze maja 32 ale czarnaa ja chce biala więc podziekowalem i dalej czekam.

#2067 Szemron

Szemron
  • 26 postów

Napisano 29 października 2012 - 18:22

ja chcę czarną 32gb z orange! zamawiaj :D

#2068 Nowy Użytkownik

Nowy Użytkownik
  • 5 postów

Napisano 29 października 2012 - 19:07

Mam podobna sytuacje, papiery z przeniesienia poszły na 16 listopada, godzinę temu dzwonilem pytałem o 5 mówiła babka ze nie ma, przed momentem dostałem telefon ze maja 32 ale czarnaa ja chce biala więc podziekowalem i dalej czekam.


dzwoniłeś do sklepu internetowego czy do BOK ? też anulowali Twoje zamówienie ?

#2069 anko21

anko21
  • 142 postów
  • SkądPłock,PL

Napisano 29 października 2012 - 21:33

iPhone 5 można kupić od dziś w wybranych salonach Play :-)

Adresy salonów znajdziecie na naszej stronie: iPhone 5 | Play

wiadomosc z facebooka :)

#2070 vinci

vinci
  • 2 693 postów
  • SkądPoznań

Napisano 29 października 2012 - 22:12

Ale to wiadomość sponsorowana z 28 września ;)

#2071 trudny81

trudny81
  • 20 postów

Napisano 30 października 2012 - 00:07

dzwoniłeś do sklepu internetowego czy do BOK ? też anulowali Twoje zamówienie ?


Bok, nie anulowali tylko wciąż czekam na biala 32:)

#2072 minister23

minister23
  • 73 postów

Napisano 30 października 2012 - 13:48

[CIACH]

Twój wpis został usunięty jako zupełnie niezwiązany z tematem wątku. renqien

#2073 parmoz

parmoz
  • 39 postów
  • SkądManchester UK

Napisano 30 października 2012 - 17:44

Kurka w bialym widac brud na przycisku i ciezko wyczyscic pozniej.Czarny znowu obdrapany.

#2074 Ryslaw

Ryslaw
  • 5 postów

Napisano 30 października 2012 - 19:23

Mam pytanie - dostałem wczoraj powiadomienie z AOS, że przesyłka została wysłana, jednak wpisując jej numer w TNT nic się nie wyświetla. Jakieś rady?

#2075 vinci

vinci
  • 2 693 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 października 2012 - 19:42

Mam pytanie - dostałem wczoraj powiadomienie z AOS, że przesyłka została wysłana, jednak wpisując jej numer w TNT nic się nie wyświetla. Jakieś rady?

Poszukaj tego numeru jako "uwagi". Jest też szansa, że paczka jeszcze w systemie się nie pojawiła.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych