
iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.
#2051
Napisano 28 października 2012 - 22:53
#2052
Napisano 29 października 2012 - 00:19
#2053
Napisano 29 października 2012 - 07:27
Kartą.@soczekpl, płaciłeś kartą czy przelewem ?
#2054
Napisano 29 października 2012 - 09:43

#2055
Napisano 29 października 2012 - 09:46
Nie masz co żałować. Przyszedł do mnie właśnie mail, że anulują zamówienie. Dzwoniłem na infolinie i otrzymałem informację, że były telefony na stronie ale fizycznie ich nie było. Pomimo, że zamówienie przeszło cały proces. Dodatkowo otrzymałem że warto poczekać na inne bo te 3 sztuki które były dziś na www były ze zwrotów. PARANOJA. Dodatkowo przez 72 godziny nie mogę złożyć zamówienia bo muszę czekać na zwolnienie danych. Nie wiem czy to tylko w Polsce robią debili z ludzi czy już wszędzie!
Witam,
Także zamówiłem na orange.pl (przeniesienie numeru), po kilku dniach weryfikacji status zmienił na wysłane i przyjechał kurier z papierami do podpisania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła informacja, że odrzucono moje zamówienie. Jako przyczynę podano, że nie mogę przenieść numeru z karty (prepaid) Plus na abonament Orange. Myślałem, że przy przeniesieniu z karty nie będzie żadnych problemów bo nie wiąże mnie żadna umowa z poprzednim operatorem. Ech, szkoda słów...
Pozdr.
Zibi007
P.S. Podobno zniszczą te dokumenty, które już im dostarczyłem.
#2056
Napisano 29 października 2012 - 10:49
#2057
Napisano 29 października 2012 - 10:51
#2058
Napisano 29 października 2012 - 12:27
#2059
Napisano 29 października 2012 - 12:45
Witam ... Postanowiłem przenieść się do Orange (to był błąd) zamówiłem iPhone 5 białego 16 GB dnia 09.10.2012 r. - do tej pory go nie otrzymałem udało się tylko przenieść numer od 16 listopada ... status zamówienia: w trakcie przetwarzania. Po kilkunastu próbach rozmów z Orange (konkretne olewanie klienta) pani stwierdziła że zamówienie zostało anulowane ... (takie rzeczy to tylko w Polsce). Co robić :confused: na koniec stwierdziła ze muszę teraz cofnąć przeniesienie inaczej przepadni mi numer ? Pilnie potrzebne rady ..,. Pozdro for all
Napisać odręcznie pismo z cofnięciem dyspozycji przeniesienia numeru i koniecznie podpisać.
Zrobić scan i wysłać na adres: przenosze.numer@orange.com
#2060
Napisano 29 października 2012 - 13:05
#2061
Napisano 29 października 2012 - 13:24
#2062
Napisano 29 października 2012 - 13:46
#2063
Napisano 29 października 2012 - 16:07
Witam,
Także zamówiłem na orange.pl (przeniesienie numeru), po kilku dniach weryfikacji status zmienił na wysłane i przyjechał kurier z papierami do podpisania. Po kilku dniach od podpisania umowy przyszła informacja, że odrzucono moje zamówienie. Jako przyczynę podano, że nie mogę przenieść numeru z karty (prepaid) Plus na abonament Orange. Myślałem, że przy przeniesieniu z karty nie będzie żadnych problemów bo nie wiąże mnie żadna umowa z poprzednim operatorem. Ech, szkoda słów...
Pozdr.
Zibi007
P.S. Podobno zniszczą te dokumenty, które już im dostarczyłem.
Gratuluję głupoty. Umiesz czytać ? Na stronie Orange.pl jest jak byk napisane, że numer z karty u innego operatora można przenieść do Orange na abonament WYŁĄCZNIE w salonie. Mało tego, już nie raz się tutaj było napisane o tym fakcie. Właśnie zabrałeś komuś iPhone sprzed nosa, a wiesz, że z dostępnością jest ciężko... Szkoda słów, ale na Ciebie. Sam poluję teraz na drugiego iPhone przez telesprzedaż, a tacy ludzie tylko to utrudniają.
#2064
Napisano 29 października 2012 - 16:32
#2065
Napisano 29 października 2012 - 16:36

#2066
Napisano 29 października 2012 - 17:55
Witam ... Postanowiłem przenieść się do Orange (to był błąd) zamówiłem iPhone 5 białego 16 GB dnia 09.10.2012 r. - do tej pory go nie otrzymałem udało się tylko przenieść numer od 16 listopada ... status zamówienia: w trakcie przetwarzania. Po kilkunastu próbach rozmów z Orange (konkretne olewanie klienta) pani stwierdziła że zamówienie zostało anulowane ... (takie rzeczy to tylko w Polsce). Co robić :confused: na koniec stwierdziła ze muszę teraz cofnąć przeniesienie inaczej przepadni mi numer ? Pilnie potrzebne rady ..,. Pozdro for all
Mam podobna sytuacje, papiery z przeniesienia poszły na 16 listopada, godzinę temu dzwonilem pytałem o 5 mówiła babka ze nie ma, przed momentem dostałem telefon ze maja 32 ale czarnaa ja chce biala więc podziekowalem i dalej czekam.
#2067
Napisano 29 października 2012 - 18:22

#2068
Napisano 29 października 2012 - 19:07
Mam podobna sytuacje, papiery z przeniesienia poszły na 16 listopada, godzinę temu dzwonilem pytałem o 5 mówiła babka ze nie ma, przed momentem dostałem telefon ze maja 32 ale czarnaa ja chce biala więc podziekowalem i dalej czekam.
dzwoniłeś do sklepu internetowego czy do BOK ? też anulowali Twoje zamówienie ?
#2069
Napisano 29 października 2012 - 21:33
Adresy salonów znajdziecie na naszej stronie: iPhone 5 | Play
wiadomosc z facebooka

#2070
Napisano 29 października 2012 - 22:12

#2071
Napisano 30 października 2012 - 00:07
dzwoniłeś do sklepu internetowego czy do BOK ? też anulowali Twoje zamówienie ?
Bok, nie anulowali tylko wciąż czekam na biala 32:)
#2072
Napisano 30 października 2012 - 13:48
Twój wpis został usunięty jako zupełnie niezwiązany z tematem wątku. renqien
#2073
Napisano 30 października 2012 - 17:44
#2074
Napisano 30 października 2012 - 19:23
#2075
Napisano 30 października 2012 - 19:42
Poszukaj tego numeru jako "uwagi". Jest też szansa, że paczka jeszcze w systemie się nie pojawiła.Mam pytanie - dostałem wczoraj powiadomienie z AOS, że przesyłka została wysłana, jednak wpisując jej numer w TNT nic się nie wyświetla. Jakieś rady?
Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych