Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3348 odpowiedzi w tym temacie

#826 mjm15

mjm15
  • 40 postów
  • SkądW-wa

Napisano 02 października 2012 - 12:04

Jeśli składałeś zamówienie przez telefon to przysługuje Ci 6 miesięcy zgodnie z 11 punktem regulaminu, więc jeśli masz 3 to reklamuj ;)

#827 bacaaa

bacaaa
  • 392 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2012 - 12:04

Jak sprawdzam status zamówienia na stronie Orange to mam napisane:

"przez pierwsze 3 miesiące
0 zł
(0 z VAT)"

Też macie napisane 3 zamiast 6 czy jest u mnie błąd i należy to wyjaśnić?


Kupiłem przez telefon (przeniesienie numeru z ery) i mam 6 miesięcy 0zł oraz aktywację 10zł, no i telefon tańszy o 100zł niż w salonie.

#828 mjm15

mjm15
  • 40 postów
  • SkądW-wa

Napisano 02 października 2012 - 12:11

bacaaa

Powiedz mi proszę jak to jest z przenoszeniem (też jestem w t-mobile, a umowa kończy mi się 20.12): muszę poczekać do końca trwania czy mogę przenosić jakoś wcześniej?

#829 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 02 października 2012 - 12:13

Pytanie - czy 6 miesiecy dostaje tez kiedy przenosze numer na karte? gdzie ten regulamin ? ;)

#830 Patrycja78

Patrycja78
  • 95 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 października 2012 - 12:35

Serio nikt nie zamawiał w orange przez internet? Martwi mnie to że kompletnie nic nie pisze o moim zamówieniu na mojej stronie orange (nawet w dziale historia zmian itp).


za 10 minut będzie u mnie kurier z telefonem :D:D:D a na stronie Orange dalej jest informacja ze zamówienie w realizacji
ciekawe czy karte nano dodali?

#831 bacaaa

bacaaa
  • 392 postów
  • SkądPoznań

Napisano 02 października 2012 - 12:42

Pytanie - czy 6 miesiecy dostaje tez kiedy przenosze numer na karte?
gdzie ten regulamin ? ;)


Regulamin: http://www.orange.pl...277/8475711.pdf
Strona www o przenoszeniu numeru do orange przenieś numer do Orange, zobacz jakie to proste - Sklep dla Ciebie - www.orange.pl

---------- Wpis dodano o 13:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:39 ----------

bacaaa

Powiedz mi proszę jak to jest z przenoszeniem (też jestem w t-mobile, a umowa kończy mi się 20.12): muszę poczekać do końca trwania czy mogę przenosić jakoś wcześniej?


Wejdź na stronę i poczytaj lub zadzwoń - w formularzu jest mowa o nawet ponad 4 miesiącach do zakończenia umowy.
Telefony komórkowe Orange - abonament, mix, karta i internet

Ja przez tę stronę załatwiłem przeniesienie - odzwonili do mnie i przyślą kuriera dwa razy - raz po upoważnienie do przeniesienia numery, drugi raz z telefonem i umową.

#832 mjm15

mjm15
  • 40 postów
  • SkądW-wa

Napisano 02 października 2012 - 12:52

senkju dobry człowieku :)

#833 pkamyk

pkamyk
  • 42 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2012 - 12:59

Orientujecie się czy w Plus są już nano-sim dostępne? A jeżeli tak to czy robią jakiś problem z wymianą... domyślam się że za opłatą.

#834 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 02 października 2012 - 13:12

Jakby ktoś chciał to sprzedam iP5 białego 32GB z Orange za 3899zł. Dostępny od ręki, Warszawa. Tel. 503 093 320. Sorki za OT ;)


Najpierw sami narzekacie że same cwaniaczki sprzedaja w chorych cenach, a sami robicie to samo -_- za tą cene to jest 64

#835 GIZIU

GIZIU
  • 923 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2012 - 13:18

Jak ludzie biorą 16-tki po 3600zł to nie sprzedam za 3300zł jedynego 32gb dostępnego od ręki w Polsce.

#836 edyp

edyp
  • 121 postów
  • SkądDE / PL

Napisano 02 października 2012 - 13:25

Jeśli składałeś zamówienie przez telefon to przysługuje Ci 6 miesięcy zgodnie z 11 punktem regulaminu, więc jeśli masz 3 to reklamuj ;)


Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.

#837 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 02 października 2012 - 13:49

Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.


a kogo to obchodzi? oficjalnie nic nie zostało odwołane, konsultant mowil o 6 miesiacach.
i możesz sie tego domagac.

#838 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 02 października 2012 - 13:54

a kogo to obchodzi? oficjalnie nic nie zostało odwołane, konsultant mowil o 6 miesiacach.
i możesz sie tego domagac.


Domagać się może, ale guzik załatwi. Orange jak i inna tego typu firma to gnoje i złodzieje i zawsze wygrają.

#839 krasuski

krasuski
  • 53 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2012 - 13:54

za 10 minut będzie u mnie kurier z telefonem :D:D:D a na stronie Orange dalej jest informacja ze zamówienie w realizacji
ciekawe czy karte nano dodali?


Ja już po wizycie kuriera :)
I kartę nano dali :) a Tobie dali kartę minimini ?

#840 Patrycja78

Patrycja78
  • 95 postów
  • SkądWrocław

Napisano 02 października 2012 - 14:03

Ja już po wizycie kuriera :)
I kartę nano dali :) a Tobie dali kartę minimini ?


dali :) teraz czekam az ja aktywuja, musialam dzwonic, dwoch nie wiedzialo co ma zrobic, dopiero trzeci po 15 min poprosil o nr karty i w ciagu 20 min powinna dzialac - zobaczymy :)

#841 krasuski

krasuski
  • 53 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 października 2012 - 14:14

dali :) teraz czekam az ja aktywuja, musialam dzwonic, dwoch nie wiedzialo co ma zrobic, dopiero trzeci po 15 min poprosil o nr karty i w ciagu 20 min powinna dzialac - zobaczymy :)


U mnie za pierwszy razem aktywowali kartę. Teraz coś powaliłem z odtwarzaniem danych z 4s :( i wszystko ręcznie muszę robić :(

#842 Templar

Templar
  • 112 postów
  • SkądWarsaw City

Napisano 02 października 2012 - 14:14

A mi w końcu zdjęli sim-locka z Orange, trochę im się zeszło, ale w końcu działa. A teraz mam problem z T-Mobile, nie działa mi visual voicemail (Poczta Głosowa Extra), łączy od razu z numerem poczty, 2 tygodnie temu na 3GSie przestała mi działać, naprawili po 3 dniach, a teraz znowu po zmianie na piątkę ten sam problem :P Ale sam telefon rewelka, no i całe szczęście żadnych problemów, obudowa w idealna, żadnych "zasików", problemów z WiFi, aparatem, wszystko działa perfekcyjnie :D

#843 benedetti

benedetti
  • 459 postów

Napisano 02 października 2012 - 14:29

Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.


Nie dzwoń do sklepu tylko na infolinię 510 100 100 i powiedz, że chcesz przenieść numer do Orange z taryfą Smart Plan Multi. I zapytaj jeszcze raz ile przysługiwałoby Ci darmowego abonamentu. W Orange co konsultant, to inne informacje.

P.S. Skąd otrzymałeś nr zamowienia ?

#844 MrNorbi

MrNorbi
  • 398 postów
  • SkądTłuszcz

Napisano 02 października 2012 - 14:43

A ja kupiłem w Playu iP 5 16GB, czarny, 2999zł i darmowe zdjęcie simlocka :) Już mi się nie chciało czekać, aż gdzieś będę mógł dostać 32GB :P

#845 edyp

edyp
  • 121 postów
  • SkądDE / PL

Napisano 02 października 2012 - 14:57

Nie dzwoń do sklepu tylko na infolinię 510 100 100 i powiedz, że chcesz przenieść numer do Orange z taryfą Smart Plan Multi. I zapytaj jeszcze raz ile przysługiwałoby Ci darmowego abonamentu. W Orange co konsultant, to inne informacje.

P.S. Skąd otrzymałeś nr zamowienia ?


Zamówiłem przez 510 700 700. Wczoraj 2x konsultant był w trakcie wypełniania wniosku lecz telefon w między czasie został wyprzedany.
Dziś około 11:30 udało mi się kupić. Wczoraj jak i dzisiaj przed zakupem konsultant potwierdził promocję 6m x 0zł. Tylko na www.orange.p - status wyskakuję w szczegółach: 3m x 0zł.
Niby mogę się nie przejmować i mieć nadzieję, że w umowie będzie prawidłowo. Problem w tym, że jutro przychodzi kurierem wniosek do podpisania a umowa z telefonem dopiero później (za kilka dni). Zgodzę się na przeniesienie numeru to już pozamiatane.

Aktualizacja :)

Zadzwoniłem na 510 100 100 tak jak poradziłeś i otrzymałem info, że jest to 6 miesięcy tylko w systemie mają jeszcze po staremu.
Także dzięki za poradę. Chociaż będę pewny dopiero jak zobaczę na umowie :)

#846 karol14

karol14
  • 173 postów
  • SkądDziałdowo, Poland

Napisano 02 października 2012 - 15:05

Dotarł dzisiaj do mnie czarny iPhone 16GB z Orange brany przy przedłużeniu umowy. Wszystko działa pięknie, wygodnie leży w dłoni. Cieniutki, leciutki, po prostu bajka :D Nie zauważyłem u siebie żadnych wad, rys na obudowie, białych śladów, ekran nie bąbluje. Udało mi się :D

#847 barczar

barczar
  • 41 postów
  • SkądRzeszów

Napisano 02 października 2012 - 15:32

Zamówiłem przez 510 700 700. Wczoraj 2x konsultant był w trakcie wypełniania wniosku lecz telefon w między czasie został wyprzedany.
Dziś około 11:30 udało mi się kupić. Wczoraj jak i dzisiaj przed zakupem konsultant potwierdził promocję 6m x 0zł. Tylko na www.orange.p - status wyskakuję w szczegółach: 3m x 0zł.
Niby mogę się nie przejmować i mieć nadzieję, że w umowie będzie prawidłowo. Problem w tym, że jutro przychodzi kurierem wniosek do podpisania a umowa z telefonem dopiero później (za kilka dni). Zgodzę się na przeniesienie numeru to już pozamiatane.

Aktualizacja :)

Zadzwoniłem na 510 100 100 tak jak poradziłeś i otrzymałem info, że jest to 6 miesięcy tylko w systemie mają jeszcze po staremu.
Także dzięki za poradę. Chociaż będę pewny dopiero jak zobaczę na umowie :)


Hmm to ja już nic z tego nie rozumiem...
Dzwoniłem wczoraj na infolinie o 17:20 i gość mi powiedział, że na chwilę obecną NIE MA możliwości przyjęcia zamówienia na nowego iPhona bo system ich nie przepuszcza dalej z powodu BRAKU kart nano sim... Przez wieczór i kawałek dzisiejszego dnia naczytałem się Waszych wypowiedzi, że dokonaliście zakupu i postanowiłem spróbować szczęścia ponownie - 5 minut temu skończyłem rozmawiać z babeczką na infolinii, która powiedziała dokładnie to samo co jej kolega wczoraj --> NIE MA MOŻLIWOŚCI złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii póki nie pojawią się karty nano-sim.

Jak Wy ludzie to robicie, że Wam te zamówienia przyjmują?

P.S. Dopytałem o 6 darmowych miesięcy przy przenoszeniu numeru i owszem, promocja nadal jest aktualna.

#848 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 02 października 2012 - 15:43

A ja się dowiedziałem w ASO, że szybciej niż na koniec miesiąca zamówionych telefonów nie będzie. Więc, pewno właśnie składają dla mnie:)

#849 mihauu1983

mihauu1983
  • 124 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 02 października 2012 - 15:49

dali :) teraz czekam az ja aktywuja, musialam dzwonic, dwoch nie wiedzialo co ma zrobic, dopiero trzeci po 15 min poprosil o nr karty i w ciagu 20 min powinna dzialac - zobaczymy :)


I jak karta? Już aktywna?

#850 Serwuskm

Serwuskm
  • 309 postów
  • SkądWarsaw, Poland, Poland

Napisano 02 października 2012 - 15:50

Wszystkie dostawy do salonow zaplanowane na dzisiaj odwolane :o




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych