

iPhone 5 - dostępność i zakup w Polsce.
#826
Napisano 02 października 2012 - 12:04

#827
Napisano 02 października 2012 - 12:04
Jak sprawdzam status zamówienia na stronie Orange to mam napisane:
"przez pierwsze 3 miesiące
0 zł
(0 z VAT)"
Też macie napisane 3 zamiast 6 czy jest u mnie błąd i należy to wyjaśnić?
Kupiłem przez telefon (przeniesienie numeru z ery) i mam 6 miesięcy 0zł oraz aktywację 10zł, no i telefon tańszy o 100zł niż w salonie.
#828
Napisano 02 października 2012 - 12:11
Powiedz mi proszę jak to jest z przenoszeniem (też jestem w t-mobile, a umowa kończy mi się 20.12): muszę poczekać do końca trwania czy mogę przenosić jakoś wcześniej?
#829
Napisano 02 października 2012 - 12:13

#830
Napisano 02 października 2012 - 12:35
Serio nikt nie zamawiał w orange przez internet? Martwi mnie to że kompletnie nic nie pisze o moim zamówieniu na mojej stronie orange (nawet w dziale historia zmian itp).
za 10 minut będzie u mnie kurier z telefonem

ciekawe czy karte nano dodali?
#831
Napisano 02 października 2012 - 12:42
Pytanie - czy 6 miesiecy dostaje tez kiedy przenosze numer na karte?
gdzie ten regulamin ?
Regulamin: http://www.orange.pl...277/8475711.pdf
Strona www o przenoszeniu numeru do orange przenieś numer do Orange, zobacz jakie to proste - Sklep dla Ciebie - www.orange.pl
---------- Wpis dodano o 13:42 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:39 ----------
bacaaa
Powiedz mi proszę jak to jest z przenoszeniem (też jestem w t-mobile, a umowa kończy mi się 20.12): muszę poczekać do końca trwania czy mogę przenosić jakoś wcześniej?
Wejdź na stronę i poczytaj lub zadzwoń - w formularzu jest mowa o nawet ponad 4 miesiącach do zakończenia umowy.
Telefony komórkowe Orange - abonament, mix, karta i internet
Ja przez tę stronę załatwiłem przeniesienie - odzwonili do mnie i przyślą kuriera dwa razy - raz po upoważnienie do przeniesienia numery, drugi raz z telefonem i umową.
#832
Napisano 02 października 2012 - 12:52

#833
Napisano 02 października 2012 - 12:59
#834
Napisano 02 października 2012 - 13:12
Jakby ktoś chciał to sprzedam iP5 białego 32GB z Orange za 3899zł. Dostępny od ręki, Warszawa. Tel. 503 093 320. Sorki za OT
Najpierw sami narzekacie że same cwaniaczki sprzedaja w chorych cenach, a sami robicie to samo

#835
Napisano 02 października 2012 - 13:18
#836
Napisano 02 października 2012 - 13:25
Jeśli składałeś zamówienie przez telefon to przysługuje Ci 6 miesięcy zgodnie z 11 punktem regulaminu, więc jeśli masz 3 to reklamuj
Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.
#837
Napisano 02 października 2012 - 13:49
Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.
a kogo to obchodzi? oficjalnie nic nie zostało odwołane, konsultant mowil o 6 miesiacach.
i możesz sie tego domagac.
#838
Napisano 02 października 2012 - 13:54
a kogo to obchodzi? oficjalnie nic nie zostało odwołane, konsultant mowil o 6 miesiacach.
i możesz sie tego domagac.
Domagać się może, ale guzik załatwi. Orange jak i inna tego typu firma to gnoje i złodzieje i zawsze wygrają.
#839
Napisano 02 października 2012 - 13:54
za 10 minut będzie u mnie kurier z telefonem
:D:D a na stronie Orange dalej jest informacja ze zamówienie w realizacji
ciekawe czy karte nano dodali?
Ja już po wizycie kuriera

I kartę nano dali

#840
Napisano 02 października 2012 - 14:03
Ja już po wizycie kuriera
I kartę nano dalia Tobie dali kartę minimini ?
dali


#841
Napisano 02 października 2012 - 14:14
dali
teraz czekam az ja aktywuja, musialam dzwonic, dwoch nie wiedzialo co ma zrobic, dopiero trzeci po 15 min poprosil o nr karty i w ciagu 20 min powinna dzialac - zobaczymy
U mnie za pierwszy razem aktywowali kartę. Teraz coś powaliłem z odtwarzaniem danych z 4s


#842
Napisano 02 października 2012 - 14:14


#843
Napisano 02 października 2012 - 14:29
Zadzwoniłem z reklamacją do sklepu Orange.pl i dostałem informację, że promocja na 6 miesięcy jest od kilku godzin nieaktualna. Teraz jest na 3 miesiące.
Konsultant poinformował mnie, że osoba przymująca zgłoszenie nie miała jeszcze takie informacji i nieświadomie wprowadziła mnie w błąd. Paranoja. Jeszcze nie jestem w Orange a już kłopoty.
Nie dzwoń do sklepu tylko na infolinię 510 100 100 i powiedz, że chcesz przenieść numer do Orange z taryfą Smart Plan Multi. I zapytaj jeszcze raz ile przysługiwałoby Ci darmowego abonamentu. W Orange co konsultant, to inne informacje.
P.S. Skąd otrzymałeś nr zamowienia ?
#844
Napisano 02 października 2012 - 14:43


#845
Napisano 02 października 2012 - 14:57
Nie dzwoń do sklepu tylko na infolinię 510 100 100 i powiedz, że chcesz przenieść numer do Orange z taryfą Smart Plan Multi. I zapytaj jeszcze raz ile przysługiwałoby Ci darmowego abonamentu. W Orange co konsultant, to inne informacje.
P.S. Skąd otrzymałeś nr zamowienia ?
Zamówiłem przez 510 700 700. Wczoraj 2x konsultant był w trakcie wypełniania wniosku lecz telefon w między czasie został wyprzedany.
Dziś około 11:30 udało mi się kupić. Wczoraj jak i dzisiaj przed zakupem konsultant potwierdził promocję 6m x 0zł. Tylko na www.orange.p - status wyskakuję w szczegółach: 3m x 0zł.
Niby mogę się nie przejmować i mieć nadzieję, że w umowie będzie prawidłowo. Problem w tym, że jutro przychodzi kurierem wniosek do podpisania a umowa z telefonem dopiero później (za kilka dni). Zgodzę się na przeniesienie numeru to już pozamiatane.
Aktualizacja

Zadzwoniłem na 510 100 100 tak jak poradziłeś i otrzymałem info, że jest to 6 miesięcy tylko w systemie mają jeszcze po staremu.
Także dzięki za poradę. Chociaż będę pewny dopiero jak zobaczę na umowie

#846
Napisano 02 października 2012 - 15:05


#847
Napisano 02 października 2012 - 15:32
Zamówiłem przez 510 700 700. Wczoraj 2x konsultant był w trakcie wypełniania wniosku lecz telefon w między czasie został wyprzedany.
Dziś około 11:30 udało mi się kupić. Wczoraj jak i dzisiaj przed zakupem konsultant potwierdził promocję 6m x 0zł. Tylko na www.orange.p - status wyskakuję w szczegółach: 3m x 0zł.
Niby mogę się nie przejmować i mieć nadzieję, że w umowie będzie prawidłowo. Problem w tym, że jutro przychodzi kurierem wniosek do podpisania a umowa z telefonem dopiero później (za kilka dni). Zgodzę się na przeniesienie numeru to już pozamiatane.
Aktualizacja
Zadzwoniłem na 510 100 100 tak jak poradziłeś i otrzymałem info, że jest to 6 miesięcy tylko w systemie mają jeszcze po staremu.
Także dzięki za poradę. Chociaż będę pewny dopiero jak zobaczę na umowie
Hmm to ja już nic z tego nie rozumiem...
Dzwoniłem wczoraj na infolinie o 17:20 i gość mi powiedział, że na chwilę obecną NIE MA możliwości przyjęcia zamówienia na nowego iPhona bo system ich nie przepuszcza dalej z powodu BRAKU kart nano sim... Przez wieczór i kawałek dzisiejszego dnia naczytałem się Waszych wypowiedzi, że dokonaliście zakupu i postanowiłem spróbować szczęścia ponownie - 5 minut temu skończyłem rozmawiać z babeczką na infolinii, która powiedziała dokładnie to samo co jej kolega wczoraj --> NIE MA MOŻLIWOŚCI złożenia zamówienia za pośrednictwem infolinii póki nie pojawią się karty nano-sim.
Jak Wy ludzie to robicie, że Wam te zamówienia przyjmują?
P.S. Dopytałem o 6 darmowych miesięcy przy przenoszeniu numeru i owszem, promocja nadal jest aktualna.
#848
Napisano 02 października 2012 - 15:43
#849
Napisano 02 października 2012 - 15:49
dali
teraz czekam az ja aktywuja, musialam dzwonic, dwoch nie wiedzialo co ma zrobic, dopiero trzeci po 15 min poprosil o nr karty i w ciagu 20 min powinna dzialac - zobaczymy
I jak karta? Już aktywna?
#850
Napisano 02 października 2012 - 15:50

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych