A moglby ktos powiedziec czy mozna sprawdzic status zamowienia na stronie orange?
Pozdrawiam
Można,użyj google,albo przeczytaj maila od orange.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 14 listopada 2012 - 16:42
A moglby ktos powiedziec czy mozna sprawdzic status zamowienia na stronie orange?
Pozdrawiam
Napisano 14 listopada 2012 - 17:00
Napisano 14 listopada 2012 - 17:02
Napisano 14 listopada 2012 - 17:16
Mój IP5 z AOS dzisiaj przyjechał, wizualnie zero wad. Wieczorem jadę po kartę do t-mobile i aktywuje jak będą jakieś niespodzianki miłe lub nie, to napisze.
Napisano 14 listopada 2012 - 17:28
No wlasnie maila nie dostalem zadnego. Zamowienie skladalem telefonicznie przez strone orange.pl i nie dali mi tez zadnego numeru zamowienia. Widze ze chyba przeszlo do realizacji bo juz przedluzyc oferty nie moge ale nie moge znalezc miejsca w ktorym mozna sprawdzic ten stan zamowienia logujac sie na konto na orange.pl
Napisano 14 listopada 2012 - 17:30
No wlasnie maila nie dostalem zadnego. Zamowienie skladalem telefonicznie przez strone orange.pl i nie dali mi tez zadnego numeru zamowienia. Widze ze chyba przeszlo do realizacji bo juz przedluzyc oferty nie moge ale nie moge znalezc miejsca w ktorym mozna sprawdzic ten stan zamowienia logujac sie na konto na orange.pl
Napisano 14 listopada 2012 - 17:34
Zerknij tutaj :
www.orange.pl
Musisz posiadać numer zamówienia i kod aktywacyjny.
Napisano 14 listopada 2012 - 17:41
Nie wprowadzaj w błąd, maila dostaniesz jak złożysz online, telefonicznie NIE.
Napisano 14 listopada 2012 - 17:44
Nie wprowadzaj w błąd, maila dostaniesz jak złożysz online, telefonicznie NIE.
Napisano 14 listopada 2012 - 17:48
Ty teżnie wprowadzaj w błąd bo ja również zamawiając online nie dostałem żadnej wiadomości email, słownie : ani jednej ...
Napisano 14 listopada 2012 - 17:49
Napisano 14 listopada 2012 - 17:57
dzieki, ja zamawialem z orange.pl ale telefonicznie czyli z numery 510 700 700 , gdyz przynajmniej od razu mowia czy telefon jest czy nie. Wczesniej wiele osob pisali ze jak zamawialo przez strone to czesto po 30 minutach dostawali maile ze niestety zamowienie jest anulowane i 3 dni trzeba bylo czekac az bedzie mozliwosc skladania nowego zamowienia. Telefonicznie przynajmniej szybciej i wygodniej sie to zalatwilo ale nic w sprawie realizacji nie wiadomo.
Oczywiscie dzis dopiero zamowilem i mowili ze 3-4 dni wiec nawet nie powinienem tego szukac, ale jak czekam na telefon od 5 padziernika i po tylu przygodach w koncu udalo mi sie go zamowic to najlepiej jakby juz zostal wyslany i jutro przyszedl kurier
Napisano 14 listopada 2012 - 18:20
Przygody dopiero przed Tobą
) oczywiście życzę powodzenia:)
Napisano 14 listopada 2012 - 18:36
Napisano 14 listopada 2012 - 18:36
hehe zamowilem bialy wiec mniejsze % na problemy
zreszta jesli bedzie mial odprysk na rogu to tez nie bede z tego powodu wymienial telefonu, wiadomo ze predzej czy pozniej i tak powstanie na skutek uzytkowania
Napisano 14 listopada 2012 - 19:15
to z tymi nowymi modelami są jakieś problemy? Dlaczego niektórzy piszą, otrzymałem telefon, bez uszkodzeń. Telefon za taką kasę i przychodzą używki czy jak
?
Napisano 14 listopada 2012 - 19:22
ano są są
nie wszyscy oczywiście je mają. ale w przeciwieństwie do sklepu Appla, gdzie wymienią Ci w razie czego bez problemu, nasi krajowi operatorzy w razie uszkodzenia wymienią Ci ale bankowo nie na nowy komplet czyt. zafoliowane pudełko tylko dostaniesz refurba. I nie istotne jest dla nich, że telefon właśnie otworzyłeś, czy dzwonisz z reklamacją po 2 dniach...dostaniesz na wymian refurba:) chory kraj
Napisano 14 listopada 2012 - 19:34
ok a co z prawem obowiązującym przy zakupie przez internet ? mam 10 dni na oddanie produktu bez podania przyczyny. Czy w przypadku stwierdzonych uszkodzeń po wyjęciu z pudełka to prawo też obowiązuje? czy nasi operatorzy wtedy mówią - uszkodziłeś - masz problem ?
Napisano 14 listopada 2012 - 19:51
Napisano 14 listopada 2012 - 20:27
Napisano 14 listopada 2012 - 20:34
Napisano 14 listopada 2012 - 23:23
Napisano 14 listopada 2012 - 23:34
Wczoraj dotarł do mnie iPhone 5, dzień wcześniej niż przewidywana (dolna) data dostawy podana w AOS. Telefon z tygodnia 41 albo 43, nie pamietam dokładnie. Stan idealny. Jednak takie się trafiają i oby tak dalej (odpukać).
Napisano 14 listopada 2012 - 23:58
Napisano 15 listopada 2012 - 00:47
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych