Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Poczta - PUSH - Problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#1 winterfresh74

winterfresh74
  • 140 postów

Napisano 30 sierpnia 2012 - 15:39

Witam Od kilku dni na żadnym z urządzeń nie działa poczta PUSH, (2x iphone + iPad). Po usunięciu konta/przywróceniu systemu poczta działa przez kilka minut (tzn wiadomości są wypychane na skrzynkę). Po kilku godzinach muszę sam synchronizować pocztę. Na każdym urządzeniu inny adres mailowy. Czy ktoś też ma taki problem ?

#2 niumara

niumara
  • 148 postów
  • SkądOrzesze, Katowice, Poland, Poland

Napisano 30 sierpnia 2012 - 15:52

Ja tak mam od kilku miesięcy i już nie mam na to siły :(
oczywiście mówimy o koncie iCloud !

---------- Wpis dodano o 16:51 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:50 ----------

Zanim wszedł iCloud to na MobileMe wszystko smigało jak należy ! teraz jak jest darmowe to już nie działa :(

---------- Wpis dodano o 16:52 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:51 ----------

Już mam chyba 3 iPhone'a od tego czasu i na każdym to samo niestety.

#3 winterfresh74

winterfresh74
  • 140 postów

Napisano 30 sierpnia 2012 - 16:15

No tylko mi wszystko ładnie działało.... dopiero od 2 tygodni mam problem.

#4 kuczy

kuczy
  • 49 postów

Napisano 12 września 2012 - 11:50

U mnie jest tak: nic się nie pobiera, a po ponownym wyłączeniu i włączeniu poczty, nie może już się nic skonfigurować. Tak samo jest na iPhonie i iPadzie. Podobnie jest z notatkami, kalendarzem, kontaktami, przypomnieniami itd. Cały iCloud mi padł. Nie wiem czy to wina serwera, czy może ja mam coś źle ustawione, ale cały czas działało. Jak ktoś wie o co chodzi, to proszę pisać.

#5 ramzestoja

ramzestoja
  • 102 postów
  • SkądRadom, PL

Napisano 12 września 2012 - 19:38

witam, od wczoraj mam bardzo podobny problem, nie mogę się zalogować do poczty ani na iPhonie ani na PC za pośrednictwem strony icloud.com, na stronie mogę wejść w każdą zakładkę ale nie w mail, a telefon nie pobiera poczty ani sam ani ręcznie. Nic nie było grzebane w ustawieniach, do wczoraj działało bez zastrzeżeń. Pomocy

#6 madizal

madizal
  • 248 postów
  • SkądKatowice

Napisano 12 września 2012 - 21:06

U mnie również jest problem, ale jest oficjalna awaria. Jej stan można sprawdzić na Apple — Wsparcie — iCloud

#7 kuczy

kuczy
  • 49 postów

Napisano 12 września 2012 - 23:01

Już wszystko działa, rzeczywiście tak jak kolega pisał, była oficjalna awaria.

#8 winterfresh74

winterfresh74
  • 140 postów

Napisano 04 listopada 2012 - 14:11

Już wszystko działa, rzeczywiście tak jak kolega pisał, była oficjalna awaria.


Nie wiem jak to jest ale Push w mailu dalej nie działa. Po zainstalowaniu systemu działał 1 dzień, teraz kicha :x .

Największy wstyd że gmail push działa bezbłędnie, a skrzynka mailowa apple losowo. Taki stan utrzymuje się od kilkunastu tygodni. LIPA

Czy ktoś wie gdzie to można zgłosić, bo jeżeli mam iPhona dłużej niż 6 miesięcy to nie bardzo mogę napisać do wpsarcia. Sprytne rozwiązanie.

#9 yasec

yasec
  • 183 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 maja 2013 - 14:02

Witam. Coś się zmieniło w temacie? Od jakiegoś czasu zauważyłem, że nie dochodzą powiadomienia Push w mail iCloud. Dzisiaj zrobiłem restore na czysto, bez zmian. Tracę już cierpliwość.

#10 Pieka

Pieka
  • 641 postów

Napisano 12 maja 2013 - 14:43

Warto dodać, że zgodnie z opisem PUSH w iCloud działa tylko w przypadku podstawowego konta. Ale u mnie jest zero PUSH-a bez względu na skrzynkę i ustawienia, co ewidentnie świadczy o błędzie po stronie tej usługi.

#11 yasec

yasec
  • 183 postów
  • SkądGdynia

Napisano 12 maja 2013 - 17:21

Dzwonił ktoś w tej sprawie do Apple-PL? Gdzieś na forum Apple ktoś pisał, że zgłosił ten problem inżynierom i po tygodniu mu odblokowali. Nie wiem na ile to jest realne w Polsce.

#12 yasec

yasec
  • 183 postów
  • SkądGdynia

Napisano 13 maja 2013 - 10:22

Założyłem drugie konto Apple ID, zaczął działać PUSH w mailu. Potem ponownie zalogowałem się do swojego starego konta i działa. Czasem dochodzą maile z opóźnieniem 5 minutowym, ale działa. Zobaczymy na jak długo.

#13 Pieka

Pieka
  • 641 postów

Napisano 02 czerwca 2013 - 14:21

U mnie też zaczął działać PUSH... Zaczął i przestał?! I tak w kółko. U żony jest tak samo, przez jeden dzień są powiadomienia, żeby później zniknąć na kilka dni. Wszystkim Wam poczta w iCloud działa w ten sposób? Google czasami też ma doła, szczególnie maile w Google Apps, jednak nie w kratkę, jak to ma miejsce w przypadku maili w iCloud. Chciałem się całkowicie przenieść na tego maila, skoro resztę mam w iCloud, ale jeśli ma to działać na zasadzie "kierunkowskazu" to serdecznie dziękuję. PS Jest jakieś bezpłatne wsparcie dla tej usługi u nas? Infolinia (00800 4411875) jest darmowa cały czas (T-Mobile.pl), czy tylko przez pierwsze trzy miesiące? Jakoś nigdy nie miałem,potrzeby dzwonić, ale teraz by się to bardzo przydało.

#14 yasec

yasec
  • 183 postów
  • SkądGdynia

Napisano 19 września 2013 - 10:54

Po aktualizacji do iOS 7 bez zmian. Widocznie ciężko jest zrobić sprawnie działający push.

#15 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 22 września 2013 - 17:59

U mnie to samo, włączyłem sobie przekazywanie poczty z Gmail na iCloud, bo chciałem mieć Push, a tu nadal kicha, wczoraj działało, dzisiaj już nie działa. Dopiero, jak wejdę w aplikację Mail to pobiera. Czy przypadkiem Apple nie pomyliło nas z niemcami ? Chyba, że ma ktoś sposób, aby mieć jakieś powiadomienie o nowej poczcie na Gmail, żebym sobie sprawdził ją później ręcznie ?

#16 robart76

robart76
  • 177 postów

Napisano 22 września 2013 - 18:29

Przecież możesz sobie zainstalować aplikację GMail i będziesz miał powiadomienia o nowych wiadomościach w czasie rzeczywistym.

#17 Pieka

Pieka
  • 641 postów

Napisano 22 września 2013 - 18:34

No niestety, raz działają powiadomienia z iCloud, a raz nie. Wczoraj wszystko śmigało, a dzisiaj zero powiadomień. Na chwilę obecną loteria.

#18 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 23 września 2013 - 11:35

W aplikacji GMail też mi żadne powiadomienia nie przychodzą, czekam, aż sprawa z iCloud się rozwiąże, a teraz sprawdzam maile ręcznie.

#19 Pieka

Pieka
  • 641 postów

Napisano 29 września 2013 - 13:25

Po aktualizacji na chwilę działało, żeby znowu powiadamiać losowo lub wcale. Co do Gmaila, tu jest inna kwestia, bo początkiem roku wyłączyli Exchange dla nowych i wznowionych (np. po przywróceniu/odtworzeniu) kont. Jednak w samej aplikacji jak dotąd działało, więc w Twoim przypadku szukałbym problemu u siebie, a nie na serwerach Apple/Google.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych