Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Macbook przestał się wyłączać


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Page_Hamilton

Page_Hamilton
  • 14 postów

Napisano 26 sierpnia 2012 - 14:25

Hej,

jakiś czad temu pojawił mi się następujący problem. Mój Macbook Pro przestał się normalnie wyłączać - pojawiał się biały ekran z 'loadingiem' ale nigdy nie znikał, więc trzeba było wyłączać go 'z palca'. Wcześniej zauważyłem też zupełnie losowe 'zwiechy' przy standardowych operacjach typu odtwarzanie muzyki, czy przeglądanie stron. Na kilka sekund komp po prostu się zawieszał, jakby był jakoś mega obciążony (a nie był). Pragnę odrazu zaznaczyć, że użytkowałęm Maca w poprawny sposób. Nigdy nie był włączony przez jakieś wyjątkowo długie okresy czasu (wiem, że niektórzy potrafią swoich Maców w ogóle nie wyłączać np.)
Postanowiłem zrobić sobie format, żeby sprawdzić, czy problem się rozwiąże. Otóż podczas stawiania nowego systemu (OS X Lion) komp zwiesza się przy ok 90% instalacji. Najlepsze jest to, że jest już pod koniec ok. 6 min. do końca i nagle wskakuje na ok 1:29h i przy tym się wiesza (trzymałem go tak cały dzień). Zrobiłem takie dwie próby i dałem sobie spokój.
Dziś włączam komp po raz kolejny w trybie cmd+R. Łapię sięc, włącza się narzędzie instalacji i co mam na ekranie ? Możliwość TYLKO zainstalowania OS X Mountain Lion. Nie potrzebuję go ani nie chcę wydawać dodatkowej kasy, więc zwracam się do Was o pomoc. Co robić ? Podejrzewam, że zwiechy są spowodowane wadliwym dyskiem...

#2 supersize

supersize
  • 5 postów

Napisano 20 września 2012 - 03:05

Szkoda że nie napisałeś na jakim Pro są te problemy. Może być dysk. Poza tym to co opisujesz z Mountainem to kolejny niepokojący objaw polityki Apple, która robi się coraz to barrdziej - niestety - no frendly. Displaya z Thunderbold nie podłączymy pod mini DVI, choć Display bez Thunderbold podłączymy do wejścia Thunderbold - bez problemu - to też przegięcie pały. chciałem ostatnio przetestować 27 cali Thunderbold i ... i g....o - nie masz thunderbold - se nie przetestujesz:(

#3 tumpio

tumpio

    SERWIS


  • 6 245 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 20 września 2012 - 07:04

(,,,) Podejrzewam, że zwiechy są spowodowane wadliwym dyskiem...

Dobrze podejrzewasz....


Specjalistyczny Serwis Komputerów Apple "Serwis Jabłek®"
ul. Stryjeńskich 10 lok usł 2A.
02-791 Warszawa tel: 533-996-563 lub 796-440-048
http://www.macbook-service.com




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych