Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Brak połączenia z MAS i App Store.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 16 sierpnia 2012 - 19:08

Witam, bardzo często w Mac App Store jak i w App Store wyskakuje mi brak połączenia, np w tej chwili , a połączenie z internetem jest, proszę o pomoc . Pozdrawiam

#2 Mac117

Mac117
  • 55 postów
  • SkądNiemcy

Napisano 17 sierpnia 2012 - 11:40

Czy jest to problem jak przeglądasz AppStore czy np. podczas przeglądania Internetu rownież? Sam posiadalem ten problem, trzeba (przynajmniej u mnie zadziałało) router posiadać bliżej komputera (mój obecnie jest w salonie, naprzeciw mojego pokoju) i wszystko super śmiga:)

#3 qubuss

qubuss
  • 518 postów
  • SkądKońskie, PL

Napisano 18 sierpnia 2012 - 12:19

Problem występuje w MAS i App Store (tylko czasami), ale połączenie z internetem jest, router w tym samym pokoju co komputer i inne urządzenia.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych