Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Hot pixel po okresie 14 dni od kupna - co robić?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
39 odpowiedzi w tym temacie

#26 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:08

Na necie jak miałem martwego piksela znalazłem wytyczne apple i jeśli chodzi o iphone to nie dopuszczają ani jednego martwego piksela. na ipadzie jest chyba od 3 podlega naprawie.

#27 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:18

cinkibolek...Ty juz ostrzeżenie? Nie goń tak, bo braknie znów kogos po tej drugiej stronie muru :)

#28 lewi87

lewi87
  • 46 postów

Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:20

ktoś stwierdził, że moje zachowanie jest płytkie z moralnego punktu widzenia... i to ta sama osoba, która zarzuciła innemu użytkownikowi ocenianie innych z góry :) zabawne.... otóż panowie i panie. ja nie chce niczego wyłudzić tylko, jak ktoś to słusznie zauważył, korzystam ze swojego prawa wymiany gwarancyjnej na podstawie martwego piksela. Nie mogę się powołać na 14 dni od daty zakupu bo już minęło. Więc w dowolnym okresie gwarancyjnym mogę skorzystać z wymiany aktualnego tel. na "nowy" refubrished. Jest to o tyle istotne, że mi póki co zbyt mocno ten piksel nie przeszkadza, ale nie chce mieć z tego tytułu problemów w momencie sprzedaży. Wobec tego logika podpowiada aby skorzystać z przysługującego mi prawa możliwie jak najbliżej daty potencjalnej sprzedaży (dostając przy okazji telefon ofoliowany, pozbawiony wszelkich śladów użytkowania, co nie jest dla mnie osobiście profitem a dla potencjalnego kupca). Nie rozumiem dlaczego nazywacie to wyłudzeniem? Myślę, że większość z was by tak zrobiła... aaa i nie zamierzam wystawić tego telefonu jako NOWY bo chyba ktoś mnie źle zrozumiał... jednak telefon JAK NOWY zdecydowanie łatwiej i lepiej się sprzeda ;) to chyba oczywiste, że ludzie wybiorą ten z folią bez głowienia się o rysy na panelu prawda?

#29 cinkibolek

cinkibolek
  • 402 postów

Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:21

arrasB - spoko, troche przystopowalem, hehe ;)

#30 ar3kb

ar3kb
  • 4 635 postów
  • SkądSchlesierland - Königshütte/Laurahütte

Napisano 09 sierpnia 2012 - 12:27

ktoś stwierdził, że moje zachowanie jest płytkie z moralnego punktu widzenia... i to ta sama osoba, która zarzuciła innemu użytkownikowi ocenianie innych z góry

takie postępowanie o jakim pisze autor tematu jest z moralnego punktu widzenia płytkie.
Z drugiej strony, jako osoba która korzysta z przysługujacego prawa gwarancyjnego, sam decydujesz kiedy oddać sprzęt do naprawy.
Tak więc od tej strony...też nie można się "przyczepić".


Cos, co jest "płytkie"...nie oznacza naganne. I na dodatek jak wyjasniłem...zgodne z prawem

#31 lewi87

lewi87
  • 46 postów

Napisano 12 sierpnia 2012 - 10:14

Naiwnie próbując wszelkich metod, niestety piksela się nie pozbyłem. Video fixujące pozwoliłem sobie zostawić na całe 8 godzin i niestety dokładnie nic nie dało :) tak więc to jest ewidentny dead i nic z tym nie zrobie... pytanie do was: telefon kupiony w apple online store, wysyłam do AOS w celu wymiany gwarancyjnej? czy gdzieś do serwisu? a może mogę to zrobić w iSpocie?(mam pod nosem). I drugie pytanko... podobno we wrześniu premiera iPhone'a 5, którego pewnie kupie. W związku z tym co byście zrobili na moim miejscu sprzedając telefon: sprzedalibyście mój aktualny telefon wiedząc, że nie jest refurbem ale zdając sobie sprawe z martwego piksela? czy wymienili go gwarancyjnie na "nowy inaczej" pozbawiony tej wady i wtedy sprzedali? Głowię się z tym od wczoraj i sam nie wiem, która opcja będzie lepsza.

#32 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 12 sierpnia 2012 - 10:28

oddaj na gwarancje i sprzedaj. Jak jest jeden martwy piksel to może się w późniejszym czasie pojawić więcej.

#33 Łukasz Bochen

Łukasz Bochen
  • 140 postów

Napisano 12 sierpnia 2012 - 10:29

wymień na wolny od wad

#34 lewi87

lewi87
  • 46 postów

Napisano 12 sierpnia 2012 - 11:03

tak też myślałem zrobić, pytanie teraz czy muszę to załatwiać przez AOS, punkt serwisowy, czy mogę to zrobić w lokalnym iSpocie?

#35 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 12 sierpnia 2012 - 14:29

Ja bym zaniósł tam gdzie kupiłem.

#36 lewi87

lewi87
  • 46 postów

Napisano 12 sierpnia 2012 - 21:44

nnnno tak.. ale ja kupiłem online w AOS... jeśli mogę uniknąć wysyłania telefonu do serwisu to chciałbym sprawę załatwić w punkcie iSpot o ile mi taka opcja przysługuje :)

#37 mateuszns1

mateuszns1
  • 138 postów
  • SkądNowy Sącz/Kraków

Napisano 12 sierpnia 2012 - 22:40

To musisz się dowiedzieć bo niestety nie mam pojęcia czy Ci taka opcja przysługuje.

#38 multilab

multilab
  • 64 postów

Napisano 13 sierpnia 2012 - 16:01

Panowie nie przesadzajcie. Gwarancja z reguły zapewnia naprawy w okresie gwarancyjnym. Jeśli jest inaczej to dajcie przykład na inny sprzęt który jest z "automatu" wymieniany na nowy (no może poza np. aparatami foto za kilka stówek które są z zasady nienaprawialne) Apple gwarantuje także naprawę w okresie gwarancyjnym, a że dopuszcza naprawę wyłącznie w serwisie fabrycznym czyli tam gdzie są produkowane, daje inne pełnosprawne na wymianę. Przy okazji klient zyskuje bo dostaje odnowiony telefon, czyli z nową obudową i nowymi innym "zużywalnymi elementami", a zatem wg mnie duży plus. Poczytajcie np. o serwisie SONY i naprawach laptopów z najwyższej półki czyli za 8-10 tys. zł - jakie są procedury i jak to fizycznie wygląda.

#39 japusz

japusz
  • 361 postów

Napisano 13 sierpnia 2012 - 16:22

Ja nigdy nie miałem naprawianego sprzętu. Szedłem do sklepu gdzie kupiłem wadliwy towar i powoływałem się na niezgodność towaru z umową. I albo zwrot kasy albo wymiana na nowy. Jakże proste i przyjemne. Niestety w części sklepów ludziom papkę z mózgu robią i wkręcają,że o niczym takim nie wiedzą,albo że jest to niemożliwe. W sumie czy ja wiem czy chciałbym odsyłając swojego Iphona na serwis otrzymać odnawiany? Albo niech naprawiają mój,albo przyślą zupełnie nówkę.

#40 lewi87

lewi87
  • 46 postów

Napisano 13 sierpnia 2012 - 23:23

Zgłosiłem swój przypadek do AOS. Pani uprzejmie spytała się czy chcę zwrot pieniędzy czy wymiane na nowy mimo, że od zakupu minął ponad miesiąc. Stwierdziła, że sprawa się przesunie o kilka dni bo musi otrzymać pisemną zgode przełożonego w takim wypadku jednakże dostanę zupełnie nowy telefon (taka sama procedura jak przy wymianie w ciągu 14 dni). Zastanawiałem sie przez moment czy nie brać kasy... ale ja do października bez ajfona raczej nie wytrzymam :) najwyżej strace te pare stówek przed kupnem ip5.. a co tam... ;)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych