
Real Racing 3
#126
Napisano 04 marca 2013 - 18:16
#127
Napisano 04 marca 2013 - 18:21
Widocznie masz wadliwy egzemplarz. Poza tym na słabszych sprzętach grafika ma niższe detale, no i na YT jest masa filmików z płynnym gameplay'em więc nie wiem czemu się upierasz, że na żadnym sprzęcie nie działa płynnie.Nie może panu chodzić idealnie, jeśli chrupie na topowym A6X...To nie realne ;]
#128
Napisano 04 marca 2013 - 18:25
#129
Napisano 04 marca 2013 - 18:37
#130
Napisano 04 marca 2013 - 21:21
#131
Napisano 05 marca 2013 - 13:23
Widocznie masz wadliwy egzemplarz. Poza tym na słabszych sprzętach grafika ma niższe detale, no i na YT jest masa filmików z płynnym gameplay'em więc nie wiem czemu się upierasz, że na żadnym sprzęcie nie działa płynnie.
Ta, i tylko Ty masz niewadliwy. Chrupią cut scenki przed wyscigiem, chrupie menu glowne. Sam mam najdywajniejsze urzadzenie z iOS (iPhone 5 1156x640) i jak dla mnie 30 fps to tu nie ma. Zadnych JB nie robie, wszystko zaktualizowane.
Filmik YT, sam komentujacy zauwazyl spadki plynnosci na iPad 4:
REAL RACING 3 GRAPHICS COMPARISON ON IPHONE 5 AND IPAD 4 - YouTube
Osobiscie uwazam, ze to kwestia glebszej optymalizacji i za jakis czas bedzie dzialac idealnie. Tak samo bylo z RR2 na poczatku.
#132
Napisano 05 marca 2013 - 14:20
#133
Napisano 05 marca 2013 - 14:22
WTF, jakie chrupanie ? Zarówno na iP5 jak i iPadzie Mini jest kozak grafika i zero spadków wydajności. Przynajmniej u mnie. Gierkę wywaliłem z iP5 i gram tylko na Mini.
Potwierdzam jeśli chodzi o Mini. Z iP wywaliłem bo grało się tragicznie, za mały ekran.
#134
Napisano 05 marca 2013 - 14:31
#135
Napisano 05 marca 2013 - 15:02
#136
Napisano 05 marca 2013 - 15:05
#137
Napisano 05 marca 2013 - 15:45
#138
Napisano 05 marca 2013 - 16:21
#139
Napisano 05 marca 2013 - 19:25
WTF, jakie chrupanie ? Zarówno na iP5 jak i iPadzie Mini jest kozak grafika i zero spadków wydajności. Przynajmniej u mnie. Gierkę wywaliłem z iP5 i gram tylko na Mini.
Poruszałem to w innym wątku, przyjrzyj się autom, które cię wyprzedzają, jak są 10 metrów przed Tobą to na miniaczu już spadają im detale na uproszczone. Ale jest płynnie.
Na ipadzie 4 detale nie spadają tak szybko, więc może chrupać.
#140
Napisano 05 marca 2013 - 19:52
#141
Napisano 05 marca 2013 - 21:07
#142
Napisano 05 marca 2013 - 22:44

#143
Napisano 05 marca 2013 - 23:11
iPad 4:
Wi-Fi OFF
Dane sieci komórkowej OFF
Wszystko działa płynnie i nie widzę żadnych spadków płynności
Wi-Fi ON
Dane sieci komórkowej ON
Przycina tak że w znacznym stopniu utrudnia grę i uniemożliwia wykręcenie jakiegoś dobrego czasu.
Gra nie działa płynnie nawet w menu i strasznie irytuje. Mało płynnie to i tak łagodne określenie.
Przyczyny doszukuję się w ilości znajomych którzy też grają w RR3. Obecnie mam ponad 200 i gra musi jakoś uaktualniać albo wczytywać wyniki co powoduje spadki płynności. Tak przynajmniej to sobie tłumacze bo nic innego logicznego do głowy mi nie przychodzi co powoduje taką różnicę.
Ktoś może potwierdzić/ zaprzeczyć?
Na 4s nie testowałem bo gra na tak małym ekranie mija się z celem.
Mi klatkowało na iPodzie touch 4, ale wyłączyłem wifi i jest na tyle dobrze, że da się grać. Aczkolwiek nie mam żadnych znajomych. Dziwne.
#144
Napisano 05 marca 2013 - 23:28
Zanabyłem właśnie McLarena za 65 golda. Poziom refleksu, który trzeba mieć przy dobrym wyhamowyaniu jest imponujący. Myślełem, że po Zondzie w GT4 nic mnie nie zaskoczy.
Z drugiej strony na Mount Panoramie stockowym McLarenem odjechałem AI na ponad 700m na dystansie jednego okrążenia
Fordowi GT da się uciec na grubo ponad 1000m. Trafisz na drugiego McLarena i po zabawie

#145
Napisano 06 marca 2013 - 00:22

#146
Napisano 06 marca 2013 - 08:51
#147
Napisano 06 marca 2013 - 09:09
#148
Napisano 06 marca 2013 - 09:58
#149
Napisano 06 marca 2013 - 10:16


#150
Napisano 06 marca 2013 - 11:02

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych