
Real Racing 3
#251
Napisano 28 maja 2013 - 23:18
#252
Napisano 29 maja 2013 - 06:59
#253
Napisano 29 maja 2013 - 11:19

#254
Napisano 29 maja 2013 - 15:23
Można kupić wszystkie auta i przejechać wszystkie trasy na 100% złotych pucharów bez wydania grosza na grę.Cała seria RR nie jest mi obca, ale musicie mi coś wytłumaczyć . Czy ta gra działa na zasadzie - płace jestem uber lepszy ? Bo nie wiem czy zwalniać MB na iP .
Mikropłatności pozwalają przyspieszyć czas serwisowania aut (przy tańszych trwa to kilka minut, przy najdroższych nawet dobę), ale odkąd mam więcej niż 3 auta jeszcze nigdy nie było sytuacji, żebym nie miał czym jeździć – jeden się serwisuje, innym jadę.
Oprócz tego droższe auta są na prawdę drogie, więc można sobie na pierwsze szybsze furki można sobie pozwolić dopiero po 1-2 tygodnia grania po 2-3h dziennie. Więc jak ktoś jest niecierpliwy i chce się nimi pobawić szybciej, to może się wykosztować u EA. Osobiście kupuję auta tylko z promocji tygodniowych i showcase'ów za grową kasę (20-50% taniej).
Eee, nie chodzi o to, że jest łatwo wygrywać – często powtarzam wyścigi, bo zajmuję 2-7 miejsce. Tyle, że chciałbym trudności w stylu nieprzewidywalnych przeciwników, każdy z własnym stylem prowadzenia, sensownie się wyprzedzających, czasem jadących perfekcyjnie, a czasem popełniających głupie błędy.Zadna rywalizacja? Nie tuninguj fur to zobaczysz jak ta gra potrafi zajsc za skore... moj iPhone juz 3 razy wylądował dalej niz planowałem
To jest wtedy rywalizacja, a nie, że widzę "Kowalski", a wiem, że to tylko głupi bot podpisany jego nazwiskiem i rzekomo jadący z jego czasem (a już ktoś na forum firemonkeys udowodnił, że to też bzdura bo AI dostosowuje się pod gracza – wystarczy założyć dwa konta, dodać się do znajomych i samemu zobaczyć).
Tak więc TSM to bzdura, a nie multiplayer – jak zrobię 100% gry to ją oleję, chyba, że wprowadzą normalny multiplayer, a nie kolejne furki i popierdółki.
#255
Napisano 29 maja 2013 - 22:19
#256
Napisano 29 maja 2013 - 23:09
#257
Napisano 29 maja 2013 - 23:43


#258
Napisano 30 maja 2013 - 00:27
Kilka gratów z ~5s do setki, vmax ~250kph, poniżej 0.9 przyczepności. Dla osłody różowy Lexus za… 120 złotych monetek o.O
Totalnie bez sensu.
Nowa trasa w kilku wariantach – podobno jest świetna, ale jeszcze czekam na nowe autko

Podobno zniknęły problemy z avatarami zasłaniającymi widok (nie zauważyłem różnicy).
BOTY są mniej agresywne! Wcześniej jak na prostej wyprzedzałem bota to ZAWSZE, musiał nagle skręcić i mnie uderzyć bokiem. Teraz tak nie robią.
Nadal wszystkie boty jeżdżą tak samo, nadal nie ma prawdziwego multiplayera, nadal jestem w plecy kilkadziesiąt GC przez kliknięcie niechcący w „service now” bez potwierdzenia, itd.
Tak więc:
+ nowa trasa
+ mniej agresywne boty
- kijowe auta
- dalej powalone menu, brak multi, itd.
A teraz wracam do jazdy

#259
Napisano 30 maja 2013 - 01:05

#260
Napisano 30 maja 2013 - 17:14
#261
Napisano 30 maja 2013 - 18:32
#262
Napisano 31 maja 2013 - 00:52
No to mamy update.
Kilka gratów z ~5s do setki, vmax ~250kph, poniżej 0.9 przyczepności. Dla osłody różowy Lexus za… 120 złotych monetek o.O
Totalnie bez sensu.
- kijowe auta
Co jak co ale Lexem LFA jeździ się naprawdę przyjemnie, ma dobrą przyczepność i jest żwawy ale bez nadmiaru mocy. Jeremy Clarkson nie bez kozery określił go "best car I've ever driven", a ja przynajmniej w grze mogę sobie pojeździć

Mam nadzieję, że w przyszłych apdejtach też będą nowe auta bo to zawsze fajny dodatek.
#263
Napisano 31 maja 2013 - 09:18

#264
Napisano 31 maja 2013 - 11:23
BOTY są mniej agresywne! Wcześniej jak na prostej wyprzedzałem bota to ZAWSZE, musiał nagle skręcić i mnie uderzyć bokiem. Teraz tak nie robią.
Nadal wszystkie boty jeżdżą tak samo, nadal nie ma prawdziwego multiplayera, nadal jestem w plecy kilkadziesiąt GC przez kliknięcie niechcący w „service now” bez potwierdzenia, itd.
Nie zauważyłem, żeby BOT'y były szczególnie mniej agresywne. Zamiast tego, parę razu już mi się zdarzyło, że są bardziej zaciekłe. Wcześniej przy wyprzedzaniu było jedno bum w bok i tyle, a teraz zdarza się wypychanie poza tor na prostej

Co do jeżdżenia tak samo, też się nie zgodzę. Po updejcie jechałem na Mt. Panorama, przez 2 i 3 okrążenie ścigałem prowadzącego BOT'a i zbliżyłem się może o 100 m, a na ostatnim w zakręcie 10 wpadł w poślizg i wyprzedzenie go stało się tylko formalnością

A mi sie jedna rzecz nie podoba. Teraz obojetnie na co nie wyjedziemy poza asfalt to auto zwalnia. Na torze w SPA potrafilem przeleciec przez Eau Rouge niemalze bez hamowania co pozwalalo mi rozwijac duzo wyzsze predkosci dalej na dlugiej prostej i odrabiac straty lub powiekszac przewage. Teraz nawet asfalt poza torem nie nadaje sie do jazdy...
No i Charger R/T... na rany chrystusa, chyba najbardziej zalosne auto w grze. Nie dosc, ze nie reaguje na pedal gazu to jeszcze wystarczy pierdnąć a ten juz drifty wali.
W normalnym wyścigu za wyjazd 4 kołami poza tor tam gdzie daje to przewagę (nie ważne czy to asfalt czy trawa) jest kara. Czy miałoby to sens w grze? Jeździ się po torze, nie po asfaltowych poboczach i tyle.
Drifty bardzo fajna sprawa, od jakichś 2 tygodni jeżdżę zupełnie bez T/C i wydaje mi się, że kontrola poślizgów jest w tej grze zbyt łatwa... Charger jak Charger, każdym trzeba było wygrać jeden event i tyle.
Z fajnych nowości to 3 darmowe malowania dla Camaro

Chcącym skutecznie skończyć nowe wyścigi, tak jak wcześniej doradzam tryb offline.
Znowu mam 100% złotych pucharów i wracam do zarabiania kasy... 8-)
Pozdrawiam
i do zobaczenia na torze.
#265
Napisano 31 maja 2013 - 12:41
W normalnym wyścigu za wyjazd 4 kołami poza tor tam gdzie daje to przewagę (nie ważne czy to asfalt czy trawa) jest kara. Czy miałoby to sens w grze? Jeździ się po torze, nie po asfaltowych poboczach i tyle.
Ale ja gram online i to bez tuningu :] A zeby wygrać online nie mozna tak po prostu grzecznie jechać jak bozia nakazała. Nieraz zeby wygrac musze nawet "kasować" przeciwnikow wjezdzajac w nich z impetem przed zakretem. Na szczescie to mozna nadal robic.
#266
Napisano 31 maja 2013 - 13:18


#267
Napisano 31 maja 2013 - 13:56

#268
Napisano 31 maja 2013 - 14:33

#269
Napisano 31 maja 2013 - 15:48

#270
Napisano 31 maja 2013 - 18:09

#271
Napisano 31 maja 2013 - 19:52
#272
Napisano 01 czerwca 2013 - 18:45
#273
Napisano 01 czerwca 2013 - 18:49
#274
Napisano 01 czerwca 2013 - 18:51
#275
Napisano 01 czerwca 2013 - 19:22
Reputacja nie ma znaczenia: zbieraj hajs z wyścigów, raczej unikaj kupowania upgrade'ów, nie wydawaj złotych monet.Bo chodzi mi o to czy np jak dojadę na 2 miejscu to dostaję wiecej reputacji niz jak dodaję na 8 ?
Krótko: gra jest „droga”, im dalej, tym bardziej. Złote monety są bardzo cenne, bo zdobywa się je tylko za ukończenie zestawu wyścigów oraz przy wchodzeniu na wyższy poziom. Kupuj auta z promocji tygodniowych i showcase'ów (co kilka wyścigów masz taką jakby „prezentację” i wtedy auto jest 20% tańsze – wbrew pozorom to bardzo dużo

Tak więc reputacją się nie przejmuj, naucz się jeździć po odpowiednich torach tak, żeby się nie rozbijać i nie wjeżdżać na pobocze. Staraj się omijać boty i uważaj, bo mają tendencję do spychania z drogi. Wyłącz wszystkie wspomagania (assists) jak tylko ogarniesz jak się jeździ. Na początku będzie trudniej, ale z czasem będziesz co raz szybszy.
Powodzenia

Użytkownicy przeglądający ten temat: 2
0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych