Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Real Racing 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
480 odpowiedzi w tym temacie

#251 Mercz

Mercz
  • 2 783 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 28 maja 2013 - 23:18

Cała seria RR nie jest mi obca, ale musicie mi coś wytłumaczyć . Czy ta gra działa na zasadzie - płace jestem uber lepszy ? Bo nie wiem czy zwalniać MB na iP .

#252 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 29 maja 2013 - 06:59

Bardziej na zasadzie płacę - nie muszę czekać i szybciej zdobywam nowe fury przez co mogę mieć większe szanse niż osoby, które nie płacą i zaczynają grę w tym samym czasie. Mikroplatności są uciążliwe tylko na początku, pózniej jak sie ma kilka aut to już nie przeszkadza za bardzo

#253 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 29 maja 2013 - 11:19

Przeciez na czekanie jest obejscie ;) Ja zadnej mikroplatnosci nie dokonalem przez ponad polowe gry.

#254 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 238 postów
  • Skąd3city

Napisano 29 maja 2013 - 15:23

Cała seria RR nie jest mi obca, ale musicie mi coś wytłumaczyć . Czy ta gra działa na zasadzie - płace jestem uber lepszy ? Bo nie wiem czy zwalniać MB na iP .

Można kupić wszystkie auta i przejechać wszystkie trasy na 100% złotych pucharów bez wydania grosza na grę.

Mikropłatności pozwalają przyspieszyć czas serwisowania aut (przy tańszych trwa to kilka minut, przy najdroższych nawet dobę), ale odkąd mam więcej niż 3 auta jeszcze nigdy nie było sytuacji, żebym nie miał czym jeździć – jeden się serwisuje, innym jadę.

Oprócz tego droższe auta są na prawdę drogie, więc można sobie na pierwsze szybsze furki można sobie pozwolić dopiero po 1-2 tygodnia grania po 2-3h dziennie. Więc jak ktoś jest niecierpliwy i chce się nimi pobawić szybciej, to może się wykosztować u EA. Osobiście kupuję auta tylko z promocji tygodniowych i showcase'ów za grową kasę (20-50% taniej).

Zadna rywalizacja? Nie tuninguj fur to zobaczysz jak ta gra potrafi zajsc za skore... moj iPhone juz 3 razy wylądował dalej niz planowałem :)

Eee, nie chodzi o to, że jest łatwo wygrywać – często powtarzam wyścigi, bo zajmuję 2-7 miejsce. Tyle, że chciałbym trudności w stylu nieprzewidywalnych przeciwników, każdy z własnym stylem prowadzenia, sensownie się wyprzedzających, czasem jadących perfekcyjnie, a czasem popełniających głupie błędy.

To jest wtedy rywalizacja, a nie, że widzę "Kowalski", a wiem, że to tylko głupi bot podpisany jego nazwiskiem i rzekomo jadący z jego czasem (a już ktoś na forum firemonkeys udowodnił, że to też bzdura bo AI dostosowuje się pod gracza – wystarczy założyć dwa konta, dodać się do znajomych i samemu zobaczyć).

Tak więc TSM to bzdura, a nie multiplayer – jak zrobię 100% gry to ją oleję, chyba, że wprowadzą normalny multiplayer, a nie kolejne furki i popierdółki.

#255 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 29 maja 2013 - 22:19

Prawdziwy MP tez ma swoje wady, np. lagi i trolle jezdzace pod prąd. Z dwojga zlego TSM jest chyba lepszym wyjsciem. Przydalby sie jednak jakis head to head po wifi z kumplem obok.

#256 sheeple

sheeple
  • 204 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 maja 2013 - 23:09

Można jeździć po Dubaju. Opcja 'Powrót do przyszłości" nadal działa.

#257 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 29 maja 2013 - 23:43

Do tego garść Lexus'ów i Dodge'ów.

Dołączona grafika

Dołączona grafika

#258 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 238 postów
  • Skąd3city

Napisano 30 maja 2013 - 00:27

No to mamy update.

Kilka gratów z ~5s do setki, vmax ~250kph, poniżej 0.9 przyczepności. Dla osłody różowy Lexus za… 120 złotych monetek o.O
Totalnie bez sensu.

Nowa trasa w kilku wariantach – podobno jest świetna, ale jeszcze czekam na nowe autko ;)

Podobno zniknęły problemy z avatarami zasłaniającymi widok (nie zauważyłem różnicy).

BOTY są mniej agresywne! Wcześniej jak na prostej wyprzedzałem bota to ZAWSZE, musiał nagle skręcić i mnie uderzyć bokiem. Teraz tak nie robią.

Nadal wszystkie boty jeżdżą tak samo, nadal nie ma prawdziwego multiplayera, nadal jestem w plecy kilkadziesiąt GC przez kliknięcie niechcący w „service now” bez potwierdzenia, itd.

Tak więc:
+ nowa trasa
+ mniej agresywne boty
- kijowe auta
- dalej powalone menu, brak multi, itd.

A teraz wracam do jazdy :D

#259 Bastuś

Bastuś
  • 133 postów
  • SkądPoznań

Napisano 30 maja 2013 - 01:05

A ja zauważyłem inną zmianę- Huayra, którą miałem w pięknym, wiśniowym odcieniu po aktualizacja jest chamsko i ordynarnie czerwona, w popularnym kolorze małego fiata... Ktoś również zauważył różnicę w odcieniu barw? I Lexus chyba postanowił opłacić reklamę promując swoją niezawodność... :D Zrobiłem już 25% pierwszego eventu bez żadnego serwisu.

#260 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 maja 2013 - 17:14

A mi sie jedna rzecz nie podoba. Teraz obojetnie na co nie wyjedziemy poza asfalt to auto zwalnia. Na torze w SPA potrafilem przeleciec przez Eau Rouge niemalze bez hamowania co pozwalalo mi rozwijac duzo wyzsze predkosci dalej na dlugiej prostej i odrabiac straty lub powiekszac przewage. Teraz nawet asfalt poza torem nie nadaje sie do jazdy... No i Charger R/T... na rany chrystusa, chyba najbardziej zalosne auto w grze. Nie dosc, ze nie reaguje na pedal gazu to jeszcze wystarczy pierdnąć a ten juz drifty wali.

#261 Misiekk

Misiekk
  • 284 postów

Napisano 30 maja 2013 - 18:32

A aj wylapalem buga. Czasami jak przesuwam wyscigi do wyboru przesuwajac palec z prawej strony do lewej to wlacza mi sie jakis wyscig...

#262 Michu

Michu
  • 2 614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 31 maja 2013 - 00:52

No to mamy update.

Kilka gratów z ~5s do setki, vmax ~250kph, poniżej 0.9 przyczepności. Dla osłody różowy Lexus za… 120 złotych monetek o.O
Totalnie bez sensu.

- kijowe auta


Co jak co ale Lexem LFA jeździ się naprawdę przyjemnie, ma dobrą przyczepność i jest żwawy ale bez nadmiaru mocy. Jeremy Clarkson nie bez kozery określił go "best car I've ever driven", a ja przynajmniej w grze mogę sobie pojeździć :) ISF bez rewelacji ale zawsze jakiś powiew świeżości wśród tych samych aut w RR2, NFS MW i RR3. Dodge faktycznie nie warte zainteresowania.

Mam nadzieję, że w przyszłych apdejtach też będą nowe auta bo to zawsze fajny dodatek.

#263 uki2308

uki2308
  • 12 postów

Napisano 31 maja 2013 - 09:18

mogliby dodać w nowym update zmienne warunki pogodowe :D .

#264 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 maja 2013 - 11:23

BOTY są mniej agresywne! Wcześniej jak na prostej wyprzedzałem bota to ZAWSZE, musiał nagle skręcić i mnie uderzyć bokiem. Teraz tak nie robią.

Nadal wszystkie boty jeżdżą tak samo, nadal nie ma prawdziwego multiplayera, nadal jestem w plecy kilkadziesiąt GC przez kliknięcie niechcący w „service now” bez potwierdzenia, itd.


Nie zauważyłem, żeby BOT'y były szczególnie mniej agresywne. Zamiast tego, parę razu już mi się zdarzyło, że są bardziej zaciekłe. Wcześniej przy wyprzedzaniu było jedno bum w bok i tyle, a teraz zdarza się wypychanie poza tor na prostej :(
Co do jeżdżenia tak samo, też się nie zgodzę. Po updejcie jechałem na Mt. Panorama, przez 2 i 3 okrążenie ścigałem prowadzącego BOT'a i zbliżyłem się może o 100 m, a na ostatnim w zakręcie 10 wpadł w poślizg i wyprzedzenie go stało się tylko formalnością ;)


A mi sie jedna rzecz nie podoba. Teraz obojetnie na co nie wyjedziemy poza asfalt to auto zwalnia. Na torze w SPA potrafilem przeleciec przez Eau Rouge niemalze bez hamowania co pozwalalo mi rozwijac duzo wyzsze predkosci dalej na dlugiej prostej i odrabiac straty lub powiekszac przewage. Teraz nawet asfalt poza torem nie nadaje sie do jazdy...

No i Charger R/T... na rany chrystusa, chyba najbardziej zalosne auto w grze. Nie dosc, ze nie reaguje na pedal gazu to jeszcze wystarczy pierdnąć a ten juz drifty wali.


W normalnym wyścigu za wyjazd 4 kołami poza tor tam gdzie daje to przewagę (nie ważne czy to asfalt czy trawa) jest kara. Czy miałoby to sens w grze? Jeździ się po torze, nie po asfaltowych poboczach i tyle.
Drifty bardzo fajna sprawa, od jakichś 2 tygodni jeżdżę zupełnie bez T/C i wydaje mi się, że kontrola poślizgów jest w tej grze zbyt łatwa... Charger jak Charger, każdym trzeba było wygrać jeden event i tyle.


Z fajnych nowości to 3 darmowe malowania dla Camaro :)
Chcącym skutecznie skończyć nowe wyścigi, tak jak wcześniej doradzam tryb offline.
Znowu mam 100% złotych pucharów i wracam do zarabiania kasy... 8-)

Pozdrawiam
i do zobaczenia na torze.

#265 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 maja 2013 - 12:41

W normalnym wyścigu za wyjazd 4 kołami poza tor tam gdzie daje to przewagę (nie ważne czy to asfalt czy trawa) jest kara. Czy miałoby to sens w grze? Jeździ się po torze, nie po asfaltowych poboczach i tyle.


Ale ja gram online i to bez tuningu :] A zeby wygrać online nie mozna tak po prostu grzecznie jechać jak bozia nakazała. Nieraz zeby wygrac musze nawet "kasować" przeciwnikow wjezdzajac w nich z impetem przed zakretem. Na szczescie to mozna nadal robic.

#266 uki2308

uki2308
  • 12 postów

Napisano 31 maja 2013 - 13:18

Trochę moich skromnych statystyk :) .

Dołączona grafika

#267 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 maja 2013 - 13:56

@Homer Wiem jak jeździsz, jak widzę Twojego BOT'a mijam go szerokim łukiem... ;) Jeśli zaś chodzi o wygrywanie, to czasy BOT'ów nijak się mają do wyników uzyskiwanych przez ich pierwowzory. To Twoje wygrane i wyniki skalują czasy BOT'ów. Całość wymyślona jest tak, żeby jak najskuteczniej przekonywać do płacenia za tuning.

#268 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 31 maja 2013 - 14:33

Zauwazylem. Jak mi tak na poczatku za dobrze idzie w kilku wyscigach pod rzad to nagle nastepuje taki skok poziomu i musze po 5-10 razy probowac zanim zalapie sie na podium. Obecnie w polowie gry mam jakies 3, 4 wyscigi do ktorych wroce kiedys bo niemozliwe jest je wygrac bez tuningu. Zrobilem sobie ostatnio miesiac przerwy od RR3. Teraz od update'u nadrabiam :)

#269 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 31 maja 2013 - 15:48

Mnie ta gra już znudziła, nie wiem jak znajdujecie czas żeby grać w to godzinami :)

#270 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 31 maja 2013 - 18:09

Lubię gry wyścigowe, w RR3 mam prawdziwe tory i prawdziwe marki samochodów, dużo wygrywam, na tuning czeka jeszcze sporo wozów, achievementów też jeszcze parę do zdobycia, więc czas się znajduje :)

#271 uki2308

uki2308
  • 12 postów

Napisano 31 maja 2013 - 19:52

Co pewien czas zauważyłem bardzo irytującą przypadlość. Odpalam na przykład ELIMINATION i dajmy na to bot fortz99 jest na 7 pozycji. Przegrywam wyścig na ostatnim miejscu pare razy. Po tym zabiegu bot fortz99 jest na przykład 2 w rankingu i jest jeszcze ciężęj :| nie rozumiem tego. Tak samo dzieje się w SPEED SNAP , muszę uzyskać na prykład +100m aby być 1 , dojeżdażm ostatni 5 razy pod rząd włączam wyścig a tam, aby być pierwszym muszę uzyskać +140m :| zaznaczam, że gram w trybie offline. Raz jest wszystko ok a raz są takie kwiatki, że siedzę pół godziny nad wyścigiem i go ukończyć nie mogę.

#272 SiWyTM

SiWyTM
  • 190 postów

Napisano 01 czerwca 2013 - 18:45

Mam pytanie bo dopiero zaczynam grać. Po wyścigu dostaje się reputacje i jak przegrywam to lepiej dojechać na ostatnim miejscu i powtórzyć wyścig ?

#273 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 01 czerwca 2013 - 18:49

Jak przejechałeś więcej niż połowe wyścigu to już lepiej dojechać, żeby zarobic chociaż na ewentualne naprawy. Jak mniej to lepiej sie wycofac i nie marnować podzespołów.

#274 SiWyTM

SiWyTM
  • 190 postów

Napisano 01 czerwca 2013 - 18:51

Bo chodzi mi o to czy np jak dojadę na 2 miejscu to dostaję wiecej reputacji niz jak dodaję na 8 ?

#275 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 238 postów
  • Skąd3city

Napisano 01 czerwca 2013 - 19:22

Bo chodzi mi o to czy np jak dojadę na 2 miejscu to dostaję wiecej reputacji niz jak dodaję na 8 ?

Reputacja nie ma znaczenia: zbieraj hajs z wyścigów, raczej unikaj kupowania upgrade'ów, nie wydawaj złotych monet.

Krótko: gra jest „droga”, im dalej, tym bardziej. Złote monety są bardzo cenne, bo zdobywa się je tylko za ukończenie zestawu wyścigów oraz przy wchodzeniu na wyższy poziom. Kupuj auta z promocji tygodniowych i showcase'ów (co kilka wyścigów masz taką jakby „prezentację” i wtedy auto jest 20% tańsze – wbrew pozorom to bardzo dużo :)).

Tak więc reputacją się nie przejmuj, naucz się jeździć po odpowiednich torach tak, żeby się nie rozbijać i nie wjeżdżać na pobocze. Staraj się omijać boty i uważaj, bo mają tendencję do spychania z drogi. Wyłącz wszystkie wspomagania (assists) jak tylko ogarniesz jak się jeździ. Na początku będzie trudniej, ale z czasem będziesz co raz szybszy.

Powodzenia :D




Użytkownicy przeglądający ten temat: 2

0 użytkowników, 2 gości, 0 anonimowych