Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Real Racing 3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
480 odpowiedzi w tym temacie

#226 grzesioc

grzesioc
  • 88 postów

Napisano 17 kwietnia 2013 - 10:27

Sprytne! Przy okazji, jaka jest wysokość obniżki w ramach promocji? Pytam, ponieważ w zeszłym tygodniu kupowałem samochód ze zniżką 40% a w tym tylko 20%.

#227 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 17 kwietnia 2013 - 10:31

Zniżki działają on-line, więc trudno powiedzieć :( Ja właśnie liczę na podobną obniżkę Verona, jak dla Froda GT FIA, 40% dla Verona dałoby o 330 tys. niższą cenę niż zwykły showcase.

#228 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 17 kwietnia 2013 - 22:19

Wiecie moze czy na auta za żetony sa przeceny, np. przy showcase? Bo nie wiem czy zbierac 800 zetonow na agere r i kupowac czy wycyrklowac tak, zeby miec 20% przeceny i dac 640. @Slaweck wariacie, 180h grania... ;o

#229 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 17 kwietnia 2013 - 22:22

U mnie po aktualizacji lipa, jakieś dziwne nazwy, nie wyświetla się czas itp bugi.

#230 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 19 kwietnia 2013 - 12:17

Wiecie moze czy na auta za żetony sa przeceny, np. przy showcase? Bo nie wiem czy zbierac 800 zetonow na agere r i kupowac czy wycyrklowac tak, zeby miec 20% przeceny i dac 640.


Z tego co widziałem, to zniżki są zawsze, tak kupiłem MP4 i 918 RSR.

Okazuje się, że można pojeździć Corvettą ZR1, ale tylko wchodząc do wyścigu przez notyfikację dla Modern Sport Classics lub RWD Open Revolution.

#231 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 24 kwietnia 2013 - 19:59

Wyszedł update. Time Shifting nadal działa, w końcu TSM to serce tej gry ;) Zmieniły się promocje i nie będzie Verona w przyszłym tygodniu :(

#232 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 25 kwietnia 2013 - 10:35

Cos skąpe te promocje. 20% to przeciez standart przy showcase.

#233 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 kwietnia 2013 - 14:47

Kolejne nowości, Corvette ZR1 za 3 dni :) Dobrze, że kupiłem ją wcześniej za 136700 R$, bo teraz będzie za 50 GC. Szybkimi krokami zbliżam się do zakończenia gry na 100% - aktualnie 973 złote trofea. Jeśli jest ktoś zainteresowany, mogę się podzielić konkretnymi sposobami na wygrywanie eventów w nieulepszanych samochodach.

#234 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 kwietnia 2013 - 22:42

Mam nadzieję, że nie zostanę "nagrodzony" za post pod postem...

Kilka słów na początek

Zawsze po przegranym wyścigu jesteśmy namawiani do kupowania ulepszeń, nie jest to jednak wcale konieczne.
W wielu miejscach możemy przeczytać, że najlepiej wyłączyć wszystkie asysty, to oczywiste, ale też nie konieczne.
Ja wyścigi pucharowe (CUP) jeżdżę praktycznie zawsze z włączonym TC i Brake Assist na LOW (Steering Assist wyłączyłem od razu). Jak dla mnie wyprzedzenie 21 BOT'ów i pamiętanie o punktach hamowania to jeszcze troszkę za dużo. Oczywiście warto pamiętać wszystkie tory i ich warianty, tak żeby zakręty nas nie zaskakiwały, znać linie wyścigowe, wiedzieć gdzie trzeba do-hamować, a gdzie Brake Assist zwolni nas za bardzo i nie ma co przybierać do wyprzedzania.
Sposób, który opiszę działa również on-line, jednak łatwiej i skuteczniej jest skorzystać z niego grając off-line. Żeby grać off-line ja włączam Tryb Samolot (AirPlane).
Poniższe sposoby znalazłem częściowo na forum FireMonkeys, ale również na podstawie własnych prób i błędów.

Skuteczne spowolnienie BOT'ów

Wcześniej już pisałem, że zajmując ostatnie miejsce powodujemy, iż w następnym wyścigu przeciwnicy będą wolniejsi. Jednak jeśli używamy do tego wyścigu, gdzie wcześniej zdobyliśmy miejsce wyższe niż ostatnie, spowolnienie przeciwników jest mniej skuteczne. Najszybciej i najskuteczniej spowolnimy BOT'y używając wyścigu typu ELIMINATION, gdzie nie startowaliśmy lub zawsze byliśmy na ósmym miejscu. Jedyne co musimy zrobić, to wejść do takiego wyścigu i nawet nie ruszyć z miejsca. Ważna sprawa, żeby wyścig zakończyć, a nie dawać Retry. Przy każdym kolejnym wejściu do Eliminatora będą nam się zmieniać nick'i BOT'ów. Ja zwykle robię to, aż pojawi mi się nick HeAt (w grze on-line będą to inne nick'i, dodatkowo różne w różnych mistrzostwach i na różnych torach).

Co zrobić, żeby BOT'y nie były za szybkie już po jednej wygranej

Żeby skutecznie spowolnić przeciwników trzeba zwykle 4-5 razy przegrać Eliminatora, jednak wystarczy tylko jedna wygrana z dużą przewagą, żeby wszystko wróciło do poprzedniego stanu. Zauważyłem to bardzo wyraźnie, gdy wygrałem wyścig mający 4 okrążenia Mt. Panorama z przewagą ponad 3000 metrów. Dlatego kolejną ważną sprawą jest wygrywanie z jak najmniejszą przewagą. Szybkość przeciwników praktycznie natychmiast dostosowuje się do naszego końcowego wyniku. Jest bardzo łatwe do zaobserwowania. Dlatego staram się zawsze kończyć z jak najmniejszą przewagą. W event'ach typu CUP i HEAD TO HEAD zatrzymuję się przed metą, tak by przewaga była nie większa niż 150 metrów. W ENDURANCE jadę 200-300 metrów dalej niż najlepszy wynik i staję w takim miejscu, żeby BOT nie wpakował mi się w "kuper". W SPEED SNAP i SPEED RECORD staram się pobić najlepszą prędkość jak najmniej. Najtrudniej jest minimalizować przewagę w Eliminatorze. Nie zauważyłem natomiast istotnych zmian w szybkości przeciwników po wygraniu DRAG RACE. Dlaczego jest to ważne? Ponieważ jeśli uda mi się trzymać minimalnej przewagi, po 3-4 przegranych Eliminatorach, bez problemy wygrywam 10-12 kolejnych wyścigów :)
Jeszcze jedna ważna sprawa, jeśli nie możesz wygrać wyścigu CUP, nie przerywaj go, jedź do końca, ale przed metą zatrzymaj się i przepuść wszystkich przeciwników! Przerwanie wyścigu powoduje zachowanie szybkości BOT'ów na tym samym poziomie.

Teraz to, co najważniejsze - jak wyprzedzić 21 przeciwników

Tutaj bardzo przydaje się znajomość linii wyścigowych na torach oraz zachowania BOT'ów. BOT'y jadąc nawet ze śmieszną prędkością w zakrętach, w miarę dobrze trzymają się linii wyścigowej. Tutaj mam tylko jedną radę - zapamiętać jak jeżdżą BOT'y i nie próbować i spychać z linii, bo trzymają się jej, jak pociąg szyn ;) Na torach, gdzie po wewnętrznej zakrętu jest trawa lub piach, można to wykorzystać opierając się na nich, zawsze utrzymają nas w zakręcie. Druga sprawa, to wybieranie samochodów o w miarę dużej przyczepności. Spowolnione BOT'y najwięcej tracą w zakrętach, na prostych jadą całkiem szybko.

Jak uniknąć stłuczek

Unikanie stłuczek, to bardzo istotna sprawa w najdroższych "brykach". Jeśli się porządnie poobijamy taką Zondą R czy Agerą R, to naprawa uszkodzeń po wyścigu dość łatwo może przekroczyć wygraną. Można zauważyć, że BOT'y prawie zawsze jeżdżą linią defensywną. Nie dosyć tego, to bardzo często jest tak, że sporo przed zakrętem wracają na linię optymalną, tylko po to, by znów zjechać na chwilę do środka i znów wrócić na linię optymalną. Warto o tym pamiętać, gdy musimy wyprzedać jadącego samotnie przed nami BOT'a.
Na większości torów mam stałe strategie, jak zyskać najwięcej pozycji na starcie. Wszystkie uwagi o do-hamowaniu dotyczą ustawienia Brake Assist na LOW.

Suzuka - Grand Prix/East
Po starcie do prawej, ścięcie po wewnętrznej T1 jak i T2, teraz na lewo i po wewnętrznej T3, jak się da to bez ścinania, T4 po zewnętrznej, T5 i T6 odpowiednio jak T3/T4 i jak dobrze poszło jestem w okolicach 3 miejsca.

Suzuka - West
Po starcie do lewej, ważne żeby dwa koła zostały na torze, T1 po wewnętrznej, potem na prawo, tak żeby T2 i T3 też brać po wewnętrznej.

Brands Hatch
Po starcie do prawej, do-hamowanie w 1/3 T1, gaz w 2/3 T1, jeśli nie jestem pierwszy, to po wewnętrznej (prawej) do T2, znowu do-hamowanie i ciasne wejście tak, żeby jak najszybciej dać gaz. Cała trudność to oczywiście to, że T1 i T2 są ślepymi zakrętami, tą sekwencję trzeba zapamiętać.

Indianapolis - Speedway
Tu jest zawsze meksyk, jednak ostatnio zwykle najlepiej wychodzi mi jak pierwszy zakręt biorę po zewnętrznej (prawej), a drugi po wewnętrznej.

Indianapolis - Road Course
Po starcie do lewej, T1 po zewnętrznej, T2 wewnętrzna, T3 zewnętrzna, jeśli nadal nie jestem pierwszy, T4 po wewnętrznej bo inaczej zostanę wypchnięty poza tor.

Hockenheim - wszystkie warianty
Po starcie do prawej, T1 ścinam ostro po trawie, tak samo jak T2, a dalej to już improwizacja.

Mt. Panorama
Po starcie do prawej i T1 po zewnętrznej, dalej trzymam się prawej strony, przed T2 wyprzedzam w strefie hamowania po wewnętrznej, w zakręcie się już nie da, jak BOT przede mną to do-hamowanie, przed T3 schodzę na lewo (wewnętrzna), w T4 trzeba uważać, żeby nie być dociśniętym do bandy, w apeksie czasem da się wyprzedzić, po zewnętrznej nie ma co próbować, zawsze wpasują Cię bandę. Następne dobre miejsca do wyprzedzania to T9 i T10, gdzie można wyprzedzać po zewnętrznej (prawej).

Spa-Francorchamps
Po starcie do lewej, T1 po zewnętrznej, zostajemy po lewej, teraz Eau Rouge, T3 ściamy po trawie, tak żeby T4 przejechać po zewnętrznej i nas nie wyrzuciło na pobocze, T5 oczywiście po wewnętrznej. Dobre miejsce do wyprzedzania to również T10 po zewnętrznej (trzeba do-hamować), jak i wejście w T12 po wewnętrznej (lekkie do-hamowanie).

Laguna Seca
Zwykle startujemy za T11, zejście na prawo i po zewnętrznej, dalej najlepiej zejść na lewo i T2 ściąć tak by wyjechać z powrotem na tor pasem wyjazdu z PIT-STOP. Teraz na prawo i T3/T4 po wewnętrznej (po zewnętrznej bardzo trudno utrzymać się na torze), teraz znowu na lewo i T5/T6 po wewnętrznej. T8 (Korkociąg) wyprzedać po wewnętrznej, ale tylko w strefie hamowania.

Melbourne (wcześniej Southbank)
Tutaj zawsze będziemy obstukani. W strefie hamowania do pierwszego zakrętu o 90 stopni w lewo warto być po wewnętrznej, w samym zakręcie zwolnić bo i tak przycisną nas do bandy, przed szykaną znowu można wziąć kilku po lewej i przyhamować, kolejny zakręt w lewo wyprzedzanie praktycznie tylko w strefie hamowania, następny w lewo - tutaj udaje się po wewnętrznej, kolejny w lewo i następny w prawo, tutaj zależy od sytuacji, na obu da się wyprzedzać z obu stron, potem szykana, gdzie Brake Assist wyhamuje nas za mocno w większości samochodów, więc nie wyprzedzać bo wprasują nas w bandę, kolejny zakręt w lewo i szykana to miejsce gdzie odrobimy starty z ostatniej szykany, tak by wchodząc na wewnętrzną pierwszego zakręty 90 st. w lewo i do-hamowując znowu wyprzedzić.

Silverstone - wszystkie warianty
Całkowita improwizacja - nie mam strategi.

Kosmiczne wyniki w ENDURANCE i SPEED SNAP/RECORD
Przy grze on-line, mogą pojawić się nam do pokonania wyniki ponad 100 km w ENDURANCE. Z opinii przeczytanych na forum FireMonkeys wynika, że w obecnej wersji (1.1.0 czy 1.1.1) jest naprawdę bardzo trudno, jeśli nie wręcz niemożliwe, pobić je. Ja znalazłem na to jeden skuteczny sposób, jeśli wchodząc do ENDURANCE widzę wynik 20 km albo więcej (nie chce mi się poświęcać tyle czasu na zdobycie 1 złotego pucharu), to nawet nie ruszam z miejsca i czekam, aż upłynie czas. Następnie powtarzam to, aż najlepszy wynik zejdzie na sensowny poziom. Wyścigi ENDURANCE, które otwieram w trybie off-line, rzadko kiedy wymagają przejechania więcej niż 7 km.
Jeśli chodzi i zadnia typu SPEED, to rozwiązanie jest inne, trzeba wyłączyć wszystkie asysty (przynajmniej Brake Assist) i nauczyć się z jaką prędkością da się przejechać ostatnie dwa zakręty przed miejscem, gdzie mamy osiągnąć prędkość maksymalną. To wystarczyło mi za każdym razem, a dodatkowo jest niezłym wstępem do prowadzenia zupełnie bez asyst.


Mam nadzieję, że moje wskazówki komuś się przydadzą. Chętnie też przeczytam o innych strategiach na torach.

Jeśli ktoś ma ochotę dodać mnie do znajomych w Game Center, mój nick to: SLaweck (poproszę o dopisek RR3 w zaproszeniu).

Pozdrawiam

#235 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 30 kwietnia 2013 - 09:49

Hmm. Wszystko spoko, tylko w ten sposob traci sie sporo R$ za pokonanie kumpli w TSM. Majac ich w grze conajmniej ze 20 mozna w CUP zgarnac dodatkowe 8-9k R$. Ja wszystkie asysty wole wylaczyc i leciec na maksa, scinajac niejednokrotnie kawał toru po trawie. Bywa tez tak, ze jak widze, ze nie ma szans zeby kogos wyprzedzic to przed zakretem celuje w niego i robie dzwona tak, zeby wypadl z toru. Fakt faktem, na naprawy wydalem juz z milion kasy, z ktorej polowa mogla pojsc na tuning, ale bez tuningu jest wieksza satysfakcja z wygranej :D

#236 Michu

Michu
  • 2 614 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 30 kwietnia 2013 - 13:16

Powoli mnie wkurza ta gra, ciągle te same zadania na tych samych trasach z tymi samymi botami. Szkoda - wystarczyłby tryb time trial i multiplayer i by była rewelacja. Zamiast prawdziwej rywalizacji dostaję powiadomienie że ktoś pobił symulację mojego bota który tylko ośmiesza mnie na torze. Do tego kwestia wyciągania kasy. Wydaję kupę ciężko wygranej kasy na lambo, no ale muszę poczekać ponad 24 godziny żebym mógł do niego wsiąść (aż się roześmiałem), a potem za naprawę płacę kilkakrotnie więcej niż zarobiłem i do tego czekam 5h. Ta gra to symulator ciężkiej tyry i trudów dnia codziennego. Kto chce pojeździć na torze z moim żałosnym botem, zapraszam do GC pod nickiem matuś ;)

#237 matgru

matgru
  • 99 postów

Napisano 01 maja 2013 - 10:09

Patrzcie kto z nami gra ;P [ATTACH=CONFIG]14919[/ATTACH] ( dla niewtajemniczonych - Robert Kubica i jego pilot Maciek Baran)

#238 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 01 maja 2013 - 20:35

@matgru Lepiej nie mieć Roberta wśród znajomych, inaczej o pierwszych miejscach można zapomnieć ;) @Homer Z nagrodami z TSM masz rację, to oczywista wada grania off-line. Ja właśnie zakończyłem zbieranie złotych pucharów i biorę się za zarabianie z TSM na ulepszenia. Żeby kupić wszystkie dostępne za R$, potrzeba mniej więcej dwa razy tyle kasy co na samochody. Jeśli zaś chodzi o wypadki i latanie po trawie/żwirze - to warto żebyś zaczął pracować nad zmianą stylu. Przy mojej prawie czystej jeździe Zondą R czy Agerą R, kasa z wyścigów ledwo starczała na naprawy i serwis. @Michu Kto powiedział, że musisz na cokolwiek czekać? Wchodzisz w Centrum Sterowania Podróżami w Czasie (Ustawienia->Ogólne->Data i czas) i za chwilę możesz przenieść się do momentu, gdy Twój samochód jest już gotowy. Mój pierwszy post na tej stronie mówi właśnie o tym, że w najnowszej aktualizacji nadal nie zrobili zabezpieczenia. Warto pamiętać o dwóch rzeczach: przed skokiem w czasie wyłączyć sieć, a później jak już odklikniemy powiadomienia w grze, że już wszystko gotowe, wrócić do właściwej linii czasu ;) Pozdrawiam

#239 grzesioc

grzesioc
  • 88 postów

Napisano 02 maja 2013 - 21:10

SLaweck, a jak kupic Corvette przed pojawieniem jako nowy showcase? Kolejne nowości, Corvette ZR1 za 3 dni Dobrze, że kupiłem ją wcześniej za 136700 R$, bo teraz będzie za 50 GC.

#240 SLaweck

SLaweck
  • 173 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 02 maja 2013 - 23:14

Nie wiem jak jest teraz, przed ostatnią aktualizacją (wersji 1.1.0), jak w Mailbox'ie miałeś powiadomienie, że ktoś pobił Cię w Modern Sports Classics lub RWD Open Revolution, naciskałeś Race Now i pojawiała się przykryta Corvetta do wyboru oczywiście z przyciskiem Buy. Teraz podobno to działa w trybie off-line, ja nie wiem bo już ją mam.

#241 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 238 postów
  • Skąd3city

Napisano 09 maja 2013 - 02:00

Hejhoł, do wątku dołącza kolejny wciągnięty fan RR3 :D

Aktualne statystyki:
wyścigów: 243/1077 (22%)
czas: 39:32:03
zarobki: 2.313.020$
punkty: 295540
zdobytych żetonów: 323
pucharów: 216 (196 złotych, 11 srebrnych, 9 brązowych)
aut: 17 z 49
ulepszeń aut: 125
ulubiona marka: Ford
ulubione auto: Ford Shelby GT500 (149 przejazdów)


W GameCenter polecam się jako macdadapl (wpiszcie rr3 w wiadomości).


Podsumowałem sobie porady od siebie i znalezione w sieci (ale tylko takie, które potwierdzam z doświadczenia z grą):
* wyłączenie „wspomagaczy” pozwala szybciej jechać (sam zostawiam tylko kontrolę trakcji)
* warto trzymać się toru, hamować, poprawnie wchodzić w zakręty (najszybszy przejazd)
* nie warto się rozbijać, w tym spychać z innymi autami (koszty + spowolnienie)
* jeździć w miarę „po kolei”, późniejsze eventy są bardziej kosztowne (auta, naprawy, upgrade'y)
* na początku możliwie szybko dorobić się drugiego i trzeciego auta – można jeździć na zmianę i nie czekać na serwisowanie
* przy wyścigach Endurance przejach jak najdalej, a nie tylko pobić przeciwników – im dalej, tym więcej kasy
* jak najwięcej przyjaciół na podobnym poziomie – dostaje się extra kasę przy wygranych (jeśli są na dużo wyższym to ciężko będzie ich pobić i odwrotnie, a bez wymiany miejsc nie ma gotówki)
* warto mieć odłożoną gotówkę na promocje, naprawy i serwis
* kupować auta w promocjach tygodniowych (od 15-40% taniej niż zwykle)
* kupować auta w promocjach, które pojawiają się przed wyścigiem typu Showcase (20% taniej)
* włączenie trybu Airplane wyłącza rywalizację ze znajomymi
* przestawienie daty pozwala ominąć czas serwisowania
* trudność przeciwników rośnie wraz z wygrywaniem, stąd warto przy zajmowaniu pierwszego miejsca nawet zatrzymać się przed metą i wygrać tylko minimalnie
* po kilku nieudanych przejazdach danej trasy, trudność przeciwników spada
* przerwanie wyścigu nie powoduje zmiany poziomu AI, trzeba dojechać na ostatniej pozycji


EDIT: co bym chętnie zobaczył w grze (feature requests):
* czasówkę (tryb time trial)
* prawdziwy multiplayer do gry z ludźmi po Internecie + wifi
* podgląd trasy przed jej przejechaniem (mapka + fotki)
* replay z przejazdy + możliwość zapisania
* jazda testowa przed zakupem auta (nawet płatna grową gotówką)

#242 jkubmx

jkubmx
  • 9 postów
  • SkądWroclaw

Napisano 27 maja 2013 - 20:29

Zaczynałem grać w tą grę na iPadzie, następnie sprzedałem go i wgrałem sobie ja na iPhona. Zauważyłem że gra traktuje mnie jako nowego użytkownika i nie ma żadnego safe. Zaznaczam że urządzenia pracują na tym samym ID. Macie jakieś pomysły dlaczego tak się dzieje? Dzięki z góry za odp!

#243 cesiu111

cesiu111
  • 742 postów
  • SkądRz

Napisano 27 maja 2013 - 21:08

Próbowałeś opcji "cloud load"?

#244 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 27 maja 2013 - 23:35

Zeby uzyc save z cloud musialby byc zalogowany do facebook. Jesli nie byl to zadnego save'a nie ma...

- - - Połączono posty - - -

Btw, paczajta kto nie widział:

http://youtu.be/aJZVYPsFTjI

#245 uki2308

uki2308
  • 12 postów

Napisano 28 maja 2013 - 09:04

zauwazylem, ze od pewnego czasuzauwazylem ze rywale nie zanizaja tak szybko poziomu trudnosci wraz z kolejnymi wyscigami ukonczonymi na ostatnim miejscu

#246 cesiu111

cesiu111
  • 742 postów
  • SkądRz

Napisano 28 maja 2013 - 10:09

Zeby uzyc save z cloud musialby byc zalogowany do facebook. Jesli nie byl to zadnego save'a nie ma...

Człowiek uczy się całe życie :) Nie wiedziałem.

Update będzie fajny, jest na co czekać.


BTW.
Warto mieć dużo znajomych w grze. Całkiem inaczej się gra, kiedy dostaje się dużo więcej pieniędzy za jeden wyścig.

[ATTACH=CONFIG]15187[/ATTACH]

#247 klnt

klnt
  • 2 043 postów
  • SkądOpole

Napisano 28 maja 2013 - 10:12

Ja byłem zalogowany przez facebooka, a i tak nie przeniosło mi postępów w grze na iPhona.

#248 uki2308

uki2308
  • 12 postów

Napisano 28 maja 2013 - 10:43

Pare dni temu zmienilem 4S na iphona 5 i tez mi podskoczylo serce do gardla, gdy nie moglem zgrac swoich saveow z chmury.... Jednak, nie wiedziec czemu, za 15 razem wszystko poszlo.... Probuj do skutku.


[URL="http://myapple.pl/iphone-150/announcement-b-font-color-red-na-tym-forum-piszemy-zgodnie-z-zasadami-jez_-polskiego-font-b.html"]Na tym forum piszemy zgodnie z zasadami jęz. polskiego![/URL] eualex.


#249 MacDada

MacDada

    MyApple Team

  • 7 238 postów
  • Skąd3city

Napisano 28 maja 2013 - 21:33

Ja wciąż (naiwnie) wierzę, że w update'ach będzie poprawione zwalone AI botów, a nie nowe samochodziki. Im dłużej się w to gra, tym z jednej strony przyjmniej, bo zna się już trasy i fizykę jazdy w grze, ale z drugiej zaczyna być nudne, bo z botami to żadna rywalizacja (zawsze jadą tak samo, w ciągu pierwszych kilku zakrętów trzeba się przebić przez grupy bałwanów, a potem czysty przejazd samemu przez kilka okrążeń…).

#250 Homer

Homer
  • 9 977 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 28 maja 2013 - 22:26

Zadna rywalizacja? Nie tuninguj fur to zobaczysz jak ta gra potrafi zajsc za skore... moj iPhone juz 3 razy wylądował dalej niz planowałem :)

- - - Połączono posty - - -

Ja save bezproblemowo przerzucam miedzy iOS a Android.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych