Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Jak usunąć dane karty kredytowej z AppStore?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Bartito

Bartito
  • 136 postów

Napisano 03 lipca 2012 - 16:31

Witam. Jak mogę usunąć dane kart kredytowej, tak żeby dało się pobierać darmowe aplikacje?
Dałem młodemu kupić jedną grę a przyszedł mi rachunek na prawie 500 zł... Wolał bym uniknąć znowu takiej sytuacji.

#2 cezdeville

cezdeville
  • 207 postów

Napisano 03 lipca 2012 - 16:46

Zmieniasz w Payment Information w App Store na: None. Darmowe Aplikacje będzie można pobierać.

#3 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 05 października 2012 - 14:51

Witam, tez chciałbym wykasować dane karty, bo nawet jak są darmowe aktualizacje to i tak chce biling info. Jestem w "Edit Payment Information" i tutaj niema żadnej opcji by dać "None" ???

#4 karobagi

karobagi
  • 60 postów

Napisano 05 października 2012 - 17:57

Zmieniasz w Payment Information w App Store na: None.
Darmowe Aplikacje będzie można pobierać.

Gdzie to dokładnie jest? Nie mogę tego znaleźć.

#5 maciekdzieciol

maciekdzieciol
  • 1 436 postów
  • SkądWarsaw, Poland

Napisano 05 października 2012 - 18:18

Gdzie to dokładnie jest? Nie mogę tego znaleźć.


Account (na "głównej" stronie w App Store po prawo) -> Payment information -> EDIT (przykarcie kredytowej)

GOTOWE :)

#6 karobagi

karobagi
  • 60 postów

Napisano 05 października 2012 - 18:37

Dzięki maciekdzieciol.

#7 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2012 - 08:19

Account (na "głównej" stronie w App Store po prawo) -> Payment information -> EDIT (przykarcie kredytowej)

GOTOWE



[ATTACH=CONFIG]11865[/ATTACH]


Nie mam opcji wyłączenia przy karcie kredytowej??? Przeszukałem gdzie się da i nie można tego wyłączyć na "none" Zobaczcie obrazek może to nie w tym miejscu szukam?




Po za tym trochę mnie irytuje, bo nawet jak jestem zalogowany to co chwila gdzie bym nie chciał przejść to prosi o hasło, ja rozumiem że to dla bezpieczeństwa ale trochę to utrudnia poruszanie się po app... Skoro wchodzę i podaje hasło to po co przy każdej zmianie okna prosi ponownie.

#8 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 06 października 2012 - 09:01

U mnie jest taka opcja: Dołączona grafika
Proponuję poczekać, aż limit na karcie się zaktualizauje (także pieniądze z blokady autoryzacyjnej będą znów do Twojej dyspozycji).

#9 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 października 2012 - 10:58

[ATTACH=CONFIG]11865[/ATTACH]
Nie mam opcji wyłączenia przy karcie kredytowej??? Przeszukałem gdzie się da i nie można tego wyłączyć na "none" Zobaczcie obrazek może to nie w tym miejscu szukam?


A przeczytałeś może to co Ci itunes napisał na czerwono? Przecież wyraźnie jest napisane, że nie mogli pobrać opłaty za Twoje ostatnie zamówienie i masz podać poprawną kartę, żeby mogli to zrobić.

Jak uregulujesz dług względem AppStore, to wtedy będziesz miał możliwość usunięcia karty i opcja none się pojawi.

#10 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2012 - 11:48

A przeczytałeś może to co Ci itunes napisał na czerwono? Przecież wyraźnie jest napisane, że nie mogli pobrać opłaty za Twoje ostatnie zamówienie i masz podać poprawną kartę, żeby mogli to zrobić.



No nie przeczytałem bo nie znam angielskiego, za to świetnie rosyjski ;). A co Itunes chce ja nie używam tego programu i nic tam nie kupuję
?? Kurcze nie ogarniam tego. Kiedyś aktualizacje robiło się przez www i było super nawet można było translatorem sobie przetłumaczyć.


A gdzie ten tekst od Itunes na czerwono, tam po prawej nic niema o Itunes ja nic nie kupowałem wiec nie mam się za co rozliczać z app... chce zaktualizować kilka programów ale jest napisane że aktualizacje są darmowe.


No i jeszcze zapytam, gdzie i jak można się dowiedzieć co oni ode mnie chcą ile ja im jestem winien i za co czy gdzieś jest taka informacja na moim koncie?

#11 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 października 2012 - 12:07

No nie przeczytałem bo nie znam angielskiego, za to świetnie rosyjski ;). A co Itunes chce ja nie używam tego programu i nic tam nie kupuję
?? Kurcze nie ogarniam tego. Kiedyś aktualizacje robiło się przez www i było super nawet można było translatorem sobie przetłumaczyć.


Jeżeli nic nie kupowałeś to po co dodałeś kartę ? Tak dla zabawy ? Ogarnij się trochę :)

A gdzie ten tekst od Itunes na czerwono, tam po prawej nic niema o Itunes ja nic nie kupowałem wiec nie mam się za co rozliczać z app... chce zaktualizować kilka programów ale jest napisane że aktualizacje są darmowe.


Tekst jest na screenie który zapodałeś, nie ściągniesz żadnych aktualizacji, aż nie rozliczysz się z AppStore.

No i jeszcze zapytam, gdzie i jak można się dowiedzieć co oni ode mnie chcą ile ja im jestem winien i za co czy gdzieś jest taka informacja na moim koncie?


Tak, wchodzisz w swoje konto i masz listę zakupionych rzeczy.

#12 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2012 - 12:12

No podawałem dane bo kupiłem nowy system ale do niego aktualizuję pobieram bez problemu na pewno zostało zapłacone. Zresztą wczoraj poprałem kolejne poprawki do systemu. Ponieważ już nic nie kupuje a chce pobierać darmowe programy to dlatego chce wyłączyc kartę bo ciągle pyta mnie o biling i nawet jak podam dane to i tak ma error. Nie jestem w stanie dowiedzieć się za co i ile oni ode mnie chcą. Skąd mam wiedzieć ile mi zniknie z karty jak ją zasile i udostępnie? Teraz jak podałem kartę ale bez zasilenia czyli jest na niej 0 mam taki komunikat

#13 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 października 2012 - 12:29

Nie możesz dodać pustej karty! Na karcie musi być ok ~10 za weryfikację jej (zostanie Ci to zwrócone) + kjwota którą wisisz AppStore. Zasil kartę 50 zł i ją dodaj i zobacz co się stanie.

#14 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2012 - 12:31

No zasiliłem ją zanim napisałeś, 50 zł właśnie i dalej to samo dalej mam biling... teraz mam taki komunikat jak na załączniku

#15 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 października 2012 - 12:37

Zgodnie z sugestią spróbuj później. Może akurat mają jakiś awarię czy coś grzebią.

#16 wojtgor

wojtgor
  • 560 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 października 2012 - 12:43

Tak zrobię choć taki komunikat już miałem jakiś czas temu więc może to problem z kartą internetową, ale gdzie indziej ona działa bez problemu.
System aktualizuje bez problemu chce zaktualizować iPhoto i iMovie i tu mam schody a za co jeszcze jestem dłużny App.. to zielonego pojęcia nie mam. Szkoda że nie podają tego w jakiejś wiadomości, gdzie by było podane nr transakcji i takie tam. Bo tak to mogą robić co chcą ściągać ile im się zechce a ja nawet nie będę wiedział za co, a ile dowiem się z bilingu karty po fakcie.

Puki co bardzo dziękuje kolegom za pomoc jak coś sie mi z tym uda wreszcie to opisze. - Pozdrawiam serdecznie.

Proszę pisać zgodnie z zasadami języka polskiego! Tutaj znajduje się pomocny link.
plmax


#17 kurpielpawel10

kurpielpawel10
  • 2 postów

Napisano 13 lipca 2014 - 11:30

Ja mam iPhone 5s i iOS 7.1.2 i też próbowałem na wszystkie możliwe sposoby i nie mogę usunąć karty z AppStore czy konieczny jest kontakt z info. Apple czy mozna jakoś zarządzać swoim kontem jesli chodzi o opcje płatności

#18 eualex

eualex
  • 2 097 postów

Napisano 15 lipca 2014 - 07:13

Ja mam iPhone 5s i iOS 7.1.2 i też próbowałem na wszystkie możliwe sposoby i nie mogę usunąć karty z AppStore czy konieczny jest kontakt z info. Apple czy mozna jakoś zarządzać swoim kontem jesli chodzi o opcje płatności

Po zalogowaniu się do zakładki "konto" w iTunes Store (program iTunes na komputerze z Windows), mam opcje płatności, gdzie jest możliwość samodzielnego wybrania opcji none = usunięcia danych karty płatniczej. Nie był mi do tego potrzebny kontakt z Apple, choć i w tej sprawie pewnie pomogą :idea:




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych