ok panowie... pani z electro święcie przekonana, że telefon nowy i ma gwarancje taką a nie inną i kazała mi na piśmie oświadczenie od appla jej wysłać, że dane które jej podaje odnośnie pochodzenia urzadzenia i gwarancji są prawdziwe.. śmiech na sali.. na inny egzemplarz też nie chciała wymienić.. więc z grubej rury powiedziałem, że wysyłam sprzęt z powrotem i chce gotówke bo mam do tego prawo w ciągu 10 dni. Grzecznie przytaknęła i podała wszelkie instrukcje potwierdzając że zwrócą pieniądze na konto. Dziwni ludzie. Wolą oddać pieniądze niż zatrzymać i oddać drugi egzemplarz? całe szczęście, że skapnąłem sie o tym teraz a nie tydzień później bo bym miał pozamiatane... nigdy więcej... chyba złoże zamówienie bezpośrednio z apple store i będzie święty spokój o pochodzenie sprzętu... dzięki za wskazówki ludzie. Pozdrawiam.

Zbyt krótka gwarancja według Apple - czy zostałem oszukany?
Rozpoczęty przez
lewi87
, 11 cze 2012 08:51
32 odpowiedzi w tym temacie
#26
Napisano 11 czerwca 2012 - 14:59
#27
Napisano 11 czerwca 2012 - 15:11
Kupiłeś jako osoba prywatna czy na firmę? Jeśli zakup jest prywatny reklamujesz z tytułu niezgodności z umową (2 lata) w miejscu gdzie kupiłeś i masz w dupie gwarancje od Apple'a.
#28
Napisano 11 czerwca 2012 - 15:33
Kupiłeś jako osoba prywatna czy na firmę? Jeśli zakup jest prywatny reklamujesz z tytułu niezgodności z umową (2 lata) w miejscu gdzie kupiłeś i masz w dupie gwarancje od Apple'a.
Ale jak ma się możliwość oddania to prościej skorzystać z oddania i kupić w oficjalnej dystrybucji czyli iSpot, Apple, Komputronik, niż się później kopać z koniem i użerać w przypadku faktycznej awarii. Jeżeli teraz robią problemy to później mogą tym bardziej...
#29
Napisano 11 czerwca 2012 - 18:06
Chodziło mi o to, że trzeba mieć świadomość czym jest gwarancja producenta, a czym zobowiązania sprzedającego wynikające z ustawy. Wałkowane na forum do bólu...
#30
Napisano 11 czerwca 2012 - 18:18
ok panowie wszystko przygotowane i pisemko i kurier załatwiony tylko teraz takie pytanko... czy iphone'a trzeba jakoś dezaktywować? albo usunąć autoryzacje konta itunes? jeśli tak to jak sie to robi? pytam bo miałem problem kiedyś sprzedając ps3 które też działało do 5 urządzeń na konto i nie zrobiłem deaktywacji i niestety musiałem później zakładać inne konto bo limit był niby wyczerpany.. to jak? odtwórz urządzenie w itunes wystarczy? czy coś jeszcze trzeba zrobić? pozdrawiam.
#31
Napisano 11 czerwca 2012 - 18:22
Wystarczy restore, zeby usunąć wszystko z iPhone...
#33
Napisano 11 czerwca 2012 - 22:22
Czy na apple store sprzedawane są wyłącznie nowe urządzenia? czy istnieje jednak szansa na kupno refurbished? zależy mi na bezproblemowym zakupie i chciałbym zamówienie złożyć właśnie tam ale chcę mieć pewność.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych