
Zbyt krótka gwarancja według Apple - czy zostałem oszukany?
#1
Napisano 11 czerwca 2012 - 08:51
#2
Napisano 11 czerwca 2012 - 08:58
#3
Napisano 11 czerwca 2012 - 08:59
#4
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:03
#5
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:03
#6
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:03
#7
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:05
#8
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:24
A ważność gwarancji sprawdzasz w Apple czy w sklepie?do apple czy do sklepu?
#9
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:35
Wydaje mi się że nie masz się czym martwić bo podobne sytuacje są w Plusie. Oni telefon nawet rozpakowują aby wygrać logo
Ciekawe rzeczy prawisz, a niby jak wgrywają to logo ? JB robią, żeby wgrać logo ? Już samo twierdzenie, że rozpakowują iPhone jest kuriozalne...
#10
Napisano 11 czerwca 2012 - 09:36
#11
Napisano 11 czerwca 2012 - 10:18
#12
Napisano 11 czerwca 2012 - 10:23
Ciekawe rzeczy prawisz, a niby jak wgrywają to logo ? JB robią, żeby wgrać logo ? Już samo twierdzenie, że rozpakowują iPhone jest kuriozalne...
http://myapple.pl/ip...ey-na-boku.html
Niestety rozpakowują.
#13
Napisano 11 czerwca 2012 - 10:38
#14
Napisano 11 czerwca 2012 - 10:49
Oczywiście, że plus organizuje na boku, ale sporo się z Plusa urządzeń przewinęło i NIGDY nie był rozpakowany, co więcej do oryginalnego zapakowania była zawsze dołączona polska ładowarka i to było dodatkowo jeszcze raz zafoliowane.
Żeby podmienić ładowarki muszą najpierw rozpakować pudełko, które jest oryginalnie zafoliowane przez Apple, to jest chyba oczywiste.
#15
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:11
#16
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:14
Żeby podmienić ładowarki muszą najpierw rozpakować pudełko, które jest oryginalnie zafoliowane przez Apple, to jest chyba oczywiste.
Przeczytałeś co napisałem? Nie podmieniają ładowarek tylko dodają drugą na zewnątrz bez otwierania pudełka. Stąd mam stado brytyjskich ładowarek, które były w oryginalnych nieotwartych opakowaniach, a polskie ładowarki były przyklejone na zewnątrz i dodatkowo wszystko zafoliowane drugą folią.
#17
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:22
Przeczytałeś co napisałem? Nie podmieniają ładowarek tylko dodają drugą na zewnątrz bez otwierania pudełka. Stąd mam stado brytyjskich ładowarek, które były w oryginalnych nieotwartych opakowaniach, a polskie ładowarki były przyklejone na zewnątrz i dodatkowo wszystko zafoliowane drugą folią.
To przeczytaj w wątku, który podesłałem relacje ludzi wraz ze zdjęciami jak to naprawdę w Plusie wygląda.
#18
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:37
To przeczytaj w wątku, który podesłałem relacje ludzi wraz ze zdjęciami jak to naprawdę w Plusie wygląda.
Czytałem, i 3 osoby w sumie miały taki problem, ja na 20 urządzeniach które obsługiwałem w jednej firmie, brane w różnych okresach, czasach nie były nigdy aktywowane, miały dwie ładowarki - brytyjską w środku i polską na zewnątrz.
Wydaje mi się, że to, o czym piszą w tamtym wątku, może być nadgorliwością pracowników, bądź ktoś na magazynie wpadł na pomysł jak zarobić i wyjmuje ładowarki brytyjskie i całkiem możliwe, że trafiają one później na eBay ... W każdym bądź razie nie jest to regułą to o czym piszesz...
#19
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:49
#20
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:54
Fajnie, że rozpisaliście się na temat plusa i ładowarek ale mogę prosić o jakąś praktyczną radę? czego mogę się spodziewać od sklepu? Jeżeli wszystko o czym mówiła pani przez telefon jest prawdą to są 3 niezgodności towaru z opisem:
- telefon z polskiej dystrybucji (dystrybucja czeska)
- telefon fabrycznie nowy (wychodzi na to, że używany)
- telefon z gwarancją 12 miesięcy apple polska (gwarancja 6 miesięcy)
Nigdy nie miałem takiej sytuacji dlatego ciekaw jestem co mogę w tej sytuacji zrobić jeśli sklep mnie brzydko mówiąc "oleje".
Piszesz do nich pismo, powołujesz się na niezgodność towaru z umową i żądasz wymiany na nowy pozbawiony wad. Jeżeli zaś kupowałeś przez internet to masz 10 dni na zwrot...
#21
Napisano 11 czerwca 2012 - 11:55
Fajnie, że rozpisaliście się na temat plusa i ładowarek ale mogę prosić o jakąś praktyczną radę? czego mogę się spodziewać od sklepu? Jeżeli wszystko o czym mówiła pani przez telefon jest prawdą to są 3 niezgodności towaru z opisem:
- telefon z polskiej dystrybucji (dystrybucja czeska)
- telefon fabrycznie nowy (wychodzi na to, że używany)
- telefon z gwarancją 12 miesięcy apple polska (gwarancja 6 miesięcy)
Nigdy nie miałem takiej sytuacji dlatego ciekaw jestem co mogę w tej sytuacji zrobić jeśli sklep mnie brzydko mówiąc "oleje".
Telefon pewnie jest nowy, jednak został wynieniony w ramach gwarancji serwisowej, dlatego ma tylko połowę gwarancji, wygląda na to, że sklep wprowadził Cię w błąd. Kupowanie iPhone'a spoza oficjalnej dystrybucji (sklep, operator) niesie ryzyko takich właśnie problemów, bo nie masz pewności skąd pochodzi iPhone. Możliwe, że sprzedawca też nie wiedział tylko sam od kogoś go kupił, ale to już nie Twoja sprawa, dostałeś towar niezgodny z opisem.
#22
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:02
#23
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:13
Ciekawe rzeczy prawisz, a niby jak wgrywają to logo ? JB robią, żeby wgrać logo ? Już samo twierdzenie, że rozpakowują iPhone jest kuriozalne...
Oczywiście słowo LOGO to moja pomyłka. Chodziło mi o tapetę. Wydawało mi się, że wszyscy o tym wiedzą

Z Plusa kolega na firmę brał dwa iPhony 4S, obydwa przyszły otwarte i aktywowane i na obydwu została wgrana tapeta PlusGSM po czym obrazek został usunięty ze zdjęć czyli po zmianie tapety nie można jej było ustawić ponownie



#24
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:45
#25
Napisano 11 czerwca 2012 - 12:49
a jak się ma sprawa jeśli telefon był wzięty na raty? ma to jakieś znaczenie? no i mamy dopiero 11 a telefon kupiony był 5. Jaka data się liczy w tym wypadku w tych 10 dniach? data wysłania pisma czy tego kiedy dotarło? czy trzeba to robic listownie czy można mailem? no i czy to obowiązuje także w zakupie na raty? bo nie oszukujmy się.. nie sądze aby coś załatwili z applem.. a gwarancji 6 miesięcznej to ja nie chce zwłaszcza że ani sprzęt ani naprawy tanie nie są. Póki co nikt jeszcze nie oddzwonił. Pewnie by zaproponowali wymiane na inny ale nie mają już na stanie. Ciekaw jestem co z tego wyniknie.. i czy powinienem czekać czy już zaczać działać.. chora sytuacjia..
te 10 dni na odstąpienie od umowy tyczy się wyłącznie jak kupowałeś wysyłkowo.
Co do pism to muszą być na papierze wysłane poleconym najlepiej za potwierdzeniem odbioru i liczą się daty nadania, ale terminy biegną od dat otrzymania. Znaczy Ty masz 10 dni od momentu odebrania sprzetu od kuriera na jego zwrot, czyli w w tych 10 dniach musisz odesłać razem z formularzem odstąpienia od umowy. Natomiast przy korzystaniu z niezgodności towaru z umową sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do zarzutów od dnia otrzymania takiego pisma, z tym, że najpóźniej 14 dnia musi wysłać Ci odpowiedź.
---------- Wpis dodano o 13:49 ---------- Poprzedni wpis dodano o 13:46 ----------
Oczywiście słowo LOGO to moja pomyłka. Chodziło mi o tapetę. Wydawało mi się, że wszyscy o tym wiedzą
![]()
Z Plusa kolega na firmę brał dwa iPhony 4S, obydwa przyszły otwarte i aktywowane i na obydwu została wgrana tapeta PlusGSM po czym obrazek został usunięty ze zdjęć czyli po zmianie tapety nie można jej było ustawić ponownieWiem to stąd, że tak zrobiłem i kolega potem się trochę wściekał
Próbowaliśmy znaleźć na drugim iPhonie tapetę, ale w obrazkach jej nie było
Wydaje mi się, że to jakaś oddolna inicjatywa pracowników albo kierownika w Plusie i chyba nie do końca uzgadniana z PM odpowiedzialnym za iPhone w Plusie, tym bardziej, że nie dotyczy to wszystkich urządzeń, ale mimo wszystko warto się bić o swoje, bo nieraz miesiąc tej gwarancji może zabraknąć...
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych