W razie czego to gdzie można się zgłosić z taką sprawą we Wrocławiu?

Nowy Ipad z defektem obudowy a reklamacja.
Rozpoczęty przez
sympatico
, 06 cze 2012 15:53
29 odpowiedzi w tym temacie
#26
Napisano 14 czerwca 2012 - 00:14
#27
Napisano 14 czerwca 2012 - 00:20
zadzwoń na infolinię to ci powiedzą
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE
#28
Napisano 14 czerwca 2012 - 17:36
Witam forumowiczów.Takie małe co nie co chcę dożucić do tematu odnośnie reklamacji:
Przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (przez Internet) strony zwracają sobie świadczenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu.
Bynajmniej nie oznacza to jednak, że nie można odstąpić od umowy jeżeli zakupiony produkt został już rozpakowany. Byłoby to sprzeczne z tzw. prawem do namysłu, które przysługuje każdemu konsumentowi, który robi zakupy przez Internet.
Pozdrawiam
#29
Napisano 18 czerwca 2012 - 22:04
Pytanie do autora wątku: jak zakończyła się sprawa?
Ja zadzwoniłem do Apple, porozmawiałem z miłą konsultantką, która stwierdziła, że z reklamacją może być problem. Jednak warto zgłosić im taką usterke, wysłac zdjęcia. W razie usterki serwis będzie wiedział, ze obudowa nie została uszkodzona przez użytkownika.
#30
Napisano 19 czerwca 2012 - 20:26
Odpuściłem sprawę, przyzwyczaiłem się do tej skazy. Marne szanse na wymianę więc nie ma co się stresować.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych