Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy Ipad z defektem obudowy a reklamacja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#26 klik

klik
  • 69 postów

Napisano 14 czerwca 2012 - 00:14

W razie czego to gdzie można się zgłosić z taką sprawą we Wrocławiu?

#27 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 14 czerwca 2012 - 00:20

zadzwoń na infolinię to ci powiedzą

Apple - Informacje prawne - Produkty Apple a gwarancja ustawowa w UE

#28 smartx1

smartx1
  • 1 postów

Napisano 14 czerwca 2012 - 17:36

Witam forumowiczów.Takie małe co nie co chcę dożucić do tematu odnośnie reklamacji: Przy odstąpieniu od umowy zawartej na odległość (przez Internet) strony zwracają sobie świadczenia w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w ramach zwykłego zarządu. Bynajmniej nie oznacza to jednak, że nie można odstąpić od umowy jeżeli zakupiony produkt został już rozpakowany. Byłoby to sprzeczne z tzw. prawem do namysłu, które przysługuje każdemu konsumentowi, który robi zakupy przez Internet. Pozdrawiam

#29 klik

klik
  • 69 postów

Napisano 18 czerwca 2012 - 22:04

Pytanie do autora wątku: jak zakończyła się sprawa? Ja zadzwoniłem do Apple, porozmawiałem z miłą konsultantką, która stwierdziła, że z reklamacją może być problem. Jednak warto zgłosić im taką usterke, wysłac zdjęcia. W razie usterki serwis będzie wiedział, ze obudowa nie została uszkodzona przez użytkownika.

#30 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 19 czerwca 2012 - 20:26

Odpuściłem sprawę, przyzwyczaiłem się do tej skazy. Marne szanse na wymianę więc nie ma co się stresować.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych