
Nowy Ipad z defektem obudowy a reklamacja.
#1
Napisano 06 czerwca 2012 - 15:53
#2
Napisano 06 czerwca 2012 - 16:12
#3
Napisano 06 czerwca 2012 - 16:19
#4
Napisano 06 czerwca 2012 - 17:10
Zdjęcia
może coś widać. A jeśli bym się zdecydował na reklamację to gdzie powinienem się udać - nie mam doświadczenia w kwestii reklamacji produktów apple.
#5
Napisano 06 czerwca 2012 - 17:29
zdaję sobie z tego sprawę ale przy kurierze pewnie bym nie zauważył nawet podjarany sprzętem. aparatem nie jest łatwo uchwycić skazę.
Zdjęcia
może coś widać. A jeśli bym się zdecydował na reklamację to gdzie powinienem się udać - nie mam doświadczenia w kwestii reklamacji produktów apple.
Ja nic nie widzę na tym zdjęciu i nie wiem o jaką skazę chodzi. Możesz zrobić w większej skali fotkę poglądową? Potem mniejszą obrazująca uszkodzenie.
#6
Napisano 06 czerwca 2012 - 17:32
#7
Napisano 06 czerwca 2012 - 17:34
http://pokazywarka.pl/r8r7ls/
troszkę podrobiłem photoshopem. takie skazy często widziałem np jak był wymieniany wyświetlacz w telefonie - powstały przy próbie podniesienia / podważenia.
dokładnie takie samo miałem odczucie co rybak-17 jak do dostrzegłem. jak pisałem ipada dostałem z orange był zafoliowany i nie aktywowany.
#8
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:03
Był tu gdzieś podobny temat (po rozpakowaniu ktoś odkrył wgniecenie na tylnej obudowie iPada). Poszukaj w tematach bo nie pamiętam już jak się ta sprawa zakończyła (z tego co kojarzę to chyba ciężko z tym było)
wątek na forum dotyczył wgniecenia w obudowie, a iPad kupiony był w sklepie stacjonarnym. Tutaj mowa jest o Orange i wysyłce, więc teoretycznie szanse są większe, bo tamten Pan w sklepie nie rozpakował o to był jego problem, a tutaj był kurier, wada mała, ale jednak jest, dzwoń do Orange i zgłoś problem. Szczerze mówiąc powinieneś zrobić to od razu po zauważeniu, bo po 2 dniach to mogą Ci wmówić, że sam to zrobiłeś, ale próbuj. Jak zapytają dlaczego nie zgłosiłeś tego od razu u kuriera, to powiedz że wada jest trudno zauważalna i dopiero po głębszej analizie zauważyłeś.
#9
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:10
#10
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:18
#11
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:19
Wadę zauważyłem wczoraj wieczorem ok 20 a kurier był o 18.
radzicie dzwonić do orange ?
Zacznij pisać porządnie, bo temat poleci do kosza. Przeczytaj koniecznie TO. renqien
#12
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:24
#13
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:27
#14
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:33
Jeżeli było kupowanwe wysyłkowo zawsze można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy przecież...
Jeśli by nie odpakował iPada

#15
Napisano 06 czerwca 2012 - 18:47
#16
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:08
#17
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:18
Jeśli by nie odpakował iPada
A kto Ci takich bzdur naopowiadał ?
#18
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:21
#19
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:24
To jak kolegę mierzi to wyszczerbienie to może oddać z innej przyczyny....ekran.......ekran...........
Ale ekran jest ok. Tutaj nie ma się do czego przyczepić... To odstąpienie od umowy wyglada ciekawie

#20
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:34
Ale ekran jest ok. Tutaj nie ma się do czego przyczepić... To odstąpienie od umowy wyglada ciekawie
Jak wsadzisz iPada w jakieś "plecki" to zapomnisz o tym problemie. To tak jak z nowym autem z salonu, martwimy się pierwszą rysą. Potem olewamy. Skoro EKRAN MASZ OK to jesteś już na wygranej pozycji. Wymienisz, trafisz na zasikany i wtedy się zacznie. Przemyśl to.
#21
Napisano 06 czerwca 2012 - 19:36
to kupuj co 10 dni iPada i oddawaj:) będziesz miał go za darmo do usra**j śmierci :]
Ja mówię jakie jest prawo, a to, że Ty od razu byś cwaniaczył to inna rzecz, zresztą operator też ma na takie coś procedury i za drugim razem zaprosi Cię do salonu, gdzie te 10 dni nie obowiązuje, po urządzenie i nie sprzeda Ci wysyłkowo.
#22
Napisano 07 czerwca 2012 - 12:37
Może poprostu jakość kontroli Apple tak bardzo spadła .
http://www.voila.pl/...x.php?get=1&f=1
#23
Napisano 07 czerwca 2012 - 12:54
I to nawet bez podania przyczyny.Jeżeli było kupowanwe wysyłkowo zawsze można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy przecież...
Dzisiaj przesunąłem palcem bo brzegu obudowy swojego kilkudniowego ipada i też zauważyłem wgniecenie - prawie go nie używałem, więc jestem pewien ze taki był w pudełku, wgniecenie jest wyraźniejsze niż to u autora wątku. Co ciekawe, moj iphone 4 ma niezauważalne obicie szkła na tyle od nowości. Oba urządzenia otrzymałem jako nagrody - nie mam paragonów, więc i szans z tym gdziekolwiek iść.
Może poprostu jakość kontroli Apple tak bardzo spadła .
Zdaje się, że powinni przyjąć do naprawy po numerze seryjnym.
#24
Napisano 07 czerwca 2012 - 13:42
#25
Napisano 07 czerwca 2012 - 16:41
Poza tym wgnieceniem to wszystko z nim w porządku, ekran ma dobre kolory, nie grzeje się jakoś bardzo.
Więc też nie ma co naprawiać.
Szkoda tylko bo myślałem ze Apple bardziej dba o jakość.
Jeśli byłaby szansa na wymianę to należało by wymienić ale w takich przypadkach za pewne odmówią naprawy zwalając na użytkownika jako powoda uszkodzenia...
Tak jak pisali koledzy lekki defekt lepszy (łatwiej się z nim pogodzić) niż wady na ekranie.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych