Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy Ipad z defektem obudowy a reklamacja.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#1 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 15:53

Witam, Zakupiłem ipada 3 32gb black w sieci orange z internetem. Towar do mnie dotarł wczoraj kurierem. Sprzęt otworzyłem przetestowałem lecz niestety dostrzegłem pewną wadę na prawej krawędzi ipada. Mianowicie jest niewielkie wgniecenie obudowy a raczej odgięcie jakby ktoś coś tam wsadził np mały płaski śrubokręt szpilka czy cokolwiek i lekko wygiął (widać np przy dziennym świetle jak od wygiętej części odbija się światło). Myślałem, że jest to egzemplarz który wrócił z reklamacji został wymieniony ekran i ponownie wrócił na rynek... Nie jest to wielka skaza, pewnie nie będzie widoczna jak będzie w pokrowcu ale niesmak pozostaje. Jak myślicie czy coś robić z tym fantem czy odpuścić ?. Czekam na opinie.

#2 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 czerwca 2012 - 16:12

Niby robić, choć trzeba było sprawdzać przy kurierze, teraz będą robić problem, zwłaszcza, że to uszkodzenie mechaniczne i nie udowodnisz czy powstało przed czy po dotarciu do Ciebie. Ale próbować zawsze można.

#3 dirk.diggler

dirk.diggler
  • 2 464 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 16:19

Był tu gdzieś podobny temat (po rozpakowaniu ktoś odkrył wgniecenie na tylnej obudowie iPada). Poszukaj w tematach bo nie pamiętam już jak się ta sprawa zakończyła (z tego co kojarzę to chyba ciężko z tym było)

#4 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 17:10

zdaję sobie z tego sprawę ale przy kurierze pewnie bym nie zauważył nawet podjarany sprzętem. aparatem nie jest łatwo uchwycić skazę.

Zdjęcia

może coś widać. A jeśli bym się zdecydował na reklamację to gdzie powinienem się udać - nie mam doświadczenia w kwestii reklamacji produktów apple.

#5 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 17:29

zdaję sobie z tego sprawę ale przy kurierze pewnie bym nie zauważył nawet podjarany sprzętem. aparatem nie jest łatwo uchwycić skazę.

Zdjęcia

może coś widać. A jeśli bym się zdecydował na reklamację to gdzie powinienem się udać - nie mam doświadczenia w kwestii reklamacji produktów apple.


Ja nic nie widzę na tym zdjęciu i nie wiem o jaką skazę chodzi. Możesz zrobić w większej skali fotkę poglądową? Potem mniejszą obrazująca uszkodzenie.

#6 528eae9968

528eae9968
  • 7 222 postów
  • Płeć:

Napisano 06 czerwca 2012 - 17:32

To nie defekt tylko iPada ktoś na chama otwierał jakiś metalowym narzędziem.

#7 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 17:34

w części aluminiowej (jasny pasek ) jest wyszczerbienie.

http://pokazywarka.pl/r8r7ls/

troszkę podrobiłem photoshopem. takie skazy często widziałem np jak był wymieniany wyświetlacz w telefonie - powstały przy próbie podniesienia / podważenia.

dokładnie takie samo miałem odczucie co rybak-17 jak do dostrzegłem. jak pisałem ipada dostałem z orange był zafoliowany i nie aktywowany.

#8 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:03

Był tu gdzieś podobny temat (po rozpakowaniu ktoś odkrył wgniecenie na tylnej obudowie iPada). Poszukaj w tematach bo nie pamiętam już jak się ta sprawa zakończyła (z tego co kojarzę to chyba ciężko z tym było)


wątek na forum dotyczył wgniecenia w obudowie, a iPad kupiony był w sklepie stacjonarnym. Tutaj mowa jest o Orange i wysyłce, więc teoretycznie szanse są większe, bo tamten Pan w sklepie nie rozpakował o to był jego problem, a tutaj był kurier, wada mała, ale jednak jest, dzwoń do Orange i zgłoś problem. Szczerze mówiąc powinieneś zrobić to od razu po zauważeniu, bo po 2 dniach to mogą Ci wmówić, że sam to zrobiłeś, ale próbuj. Jak zapytają dlaczego nie zgłosiłeś tego od razu u kuriera, to powiedz że wada jest trudno zauważalna i dopiero po głębszej analizie zauważyłeś.

#9 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:10

Czy ekran i uszczelki są ok? Może okazać się, że oddasz z innej przyczyny. Kurierowi zgłasza się wady związane z odpowiedzialnością cywilna przewoźnika np. pęknięty ekran w wyniku złego transportu. To wyszczerbienie raczej nie powstało w transporcie.

#10 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:18

Chodzi mi o to, że teraz orange może zarzucić mu że sam próbował rozkręcić iPada...

#11 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:19

Na pewno nie powstało w czasie transportu - sprzęt dobrze był zapakowany w oryginalnych pudełkach foliach i jeszcze w tekturze oraz wypełniaczach. Ekran jest ok uszczelki są.

Wadę zauważyłem wczoraj wieczorem ok 20 a kurier był o 18.

radzicie dzwonić do orange ?

Zacznij pisać porządnie, bo temat poleci do kosza. Przeczytaj koniecznie TO. renqien

#12 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:24

Próbuj nie zaszkodzi, ale szanse marne niestety...

#13 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:27

Jeżeli było kupowanwe wysyłkowo zawsze można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy przecież...

#14 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:33

Jeżeli było kupowanwe wysyłkowo zawsze można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy przecież...


Jeśli by nie odpakował iPada :)

#15 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 18:47

Pozostaje się pogodzić z zaistniałym faktem wsadzić w etui i będzie cacy.

#16 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:08

To jak kolegę mierzi to wyszczerbienie to może oddać z innej przyczyny....ekran.......ekran...........

#17 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:18

Jeśli by nie odpakował iPada :)


A kto Ci takich bzdur naopowiadał ?

#18 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:21

to kupuj co 10 dni iPada i oddawaj:) będziesz miał go za darmo do usra**j śmierci :]

#19 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:24

To jak kolegę mierzi to wyszczerbienie to może oddać z innej przyczyny....ekran.......ekran...........



Ale ekran jest ok. Tutaj nie ma się do czego przyczepić... To odstąpienie od umowy wyglada ciekawie ;)

#20 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:34

Ale ekran jest ok. Tutaj nie ma się do czego przyczepić... To odstąpienie od umowy wyglada ciekawie ;)


Jak wsadzisz iPada w jakieś "plecki" to zapomnisz o tym problemie. To tak jak z nowym autem z salonu, martwimy się pierwszą rysą. Potem olewamy. Skoro EKRAN MASZ OK to jesteś już na wygranej pozycji. Wymienisz, trafisz na zasikany i wtedy się zacznie. Przemyśl to.

#21 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 06 czerwca 2012 - 19:36

to kupuj co 10 dni iPada i oddawaj:) będziesz miał go za darmo do usra**j śmierci :]


Ja mówię jakie jest prawo, a to, że Ty od razu byś cwaniaczył to inna rzecz, zresztą operator też ma na takie coś procedury i za drugim razem zaprosi Cię do salonu, gdzie te 10 dni nie obowiązuje, po urządzenie i nie sprzeda Ci wysyłkowo.

#22 klik

klik
  • 69 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 12:37

Dzisiaj przesunąłem palcem bo brzegu obudowy swojego kilkudniowego ipada i też zauważyłem wgniecenie - prawie go nie używałem, więc jestem pewien ze taki był w pudełku, wgniecenie jest wyraźniejsze niż to u autora wątku. Co ciekawe, moj iphone 4 ma niezauważalne obicie szkła na tyle od nowości. Oba urządzenia otrzymałem jako nagrody - nie mam paragonów, więc i szans z tym gdziekolwiek iść.
Może poprostu jakość kontroli Apple tak bardzo spadła .
http://www.voila.pl/...x.php?get=1&f=1

#23 Łukasz Ignacyk

Łukasz Ignacyk
  • 4 943 postów
  • SkądKraków, PL

Napisano 07 czerwca 2012 - 12:54

Pewnie to iPady po wymianie wadliwych matryc.

Jeżeli było kupowanwe wysyłkowo zawsze można w ciągu 10 dni odstąpić od umowy przecież...

I to nawet bez podania przyczyny.

Dzisiaj przesunąłem palcem bo brzegu obudowy swojego kilkudniowego ipada i też zauważyłem wgniecenie - prawie go nie używałem, więc jestem pewien ze taki był w pudełku, wgniecenie jest wyraźniejsze niż to u autora wątku. Co ciekawe, moj iphone 4 ma niezauważalne obicie szkła na tyle od nowości. Oba urządzenia otrzymałem jako nagrody - nie mam paragonów, więc i szans z tym gdziekolwiek iść.
Może poprostu jakość kontroli Apple tak bardzo spadła .


Zdaje się, że powinni przyjąć do naprawy po numerze seryjnym.

#24 klik

klik
  • 69 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 13:42

Poza tym wgnieceniem to wszystko z nim w porządku, ekran ma dobre kolory, nie grzeje się jakoś bardzo. Więc też nie ma co naprawiać. Szkoda tylko bo myślałem ze Apple bardziej dba o jakość.

#25 sympatico

sympatico
  • 66 postów

Napisano 07 czerwca 2012 - 16:41

Poza tym wgnieceniem to wszystko z nim w porządku, ekran ma dobre kolory, nie grzeje się jakoś bardzo.
Więc też nie ma co naprawiać.
Szkoda tylko bo myślałem ze Apple bardziej dba o jakość.


Jeśli byłaby szansa na wymianę to należało by wymienić ale w takich przypadkach za pewne odmówią naprawy zwalając na użytkownika jako powoda uszkodzenia...

Tak jak pisali koledzy lekki defekt lepszy (łatwiej się z nim pogodzić) niż wady na ekranie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych