Nie chcę zakładać nowego tematu bo w sumie to dalej tyczy się tego samego.
Mianowicie dostaję informację o wyciekach w takiej oto metodzie, wydaje mi się że wszystko jest poprawnie releasowane a mimo wszystko instruments pokazuje wycieki i % dla niektórych linijek. 
 	    NSMutableArray *ar= [[NSMutableArray alloc]init];
         
            
            [ar addObject:[self createObstacle:@"image.png" :10 :170 :10]];
            [ar addObject:[self createObstacle:@"image.png" :20 :110 :0]];
            
           
            
            
            NSString *nr = [[NSString alloc]initWithString:@"2-6"];
            [self setLevel: nr];
            [nr release];
            NSString *lvl = [NSString stringWithString:@"6"];
            
            Levels *l = [[Levels alloc]init];
            [l setRO:ar];
            [l setSO:nil];
            [l setPO:nil];
            [l setLevel:level];
            [l setLvl:lvl];
            [l setBX:winSize.width/2-30];
            [l setBY:-10];
            
            NSNumber *x1 = [[NSNumber alloc]initWithInt:120];
            NSNumber *x2 = [[NSNumber alloc]initWithInt:190];
            NSNumber *x3 = [[NSNumber alloc]initWithInt:260];
            NSMutableArray *pos = [[NSMutableArray alloc]initWithObjects:x1,x2,x3, nil];
            [l setPos:pos];
            [l setCount:[pos count]];
            
            [pos release];
            
            
            [self.levelsArray addObject:l];
            [x1 release];
            [x2 release];  
            [x3 release];
            [ar release];
            [l release];
I metoda createObstacle która jest wywoływana bardzo wiele razy ( również (podobno) są problemy z zarządzaniem pamięcią chociaż ja już tego nie widzę:/ ) 
    
   
    if(image != nil){
    image = nil;
    }
    image = [CCSprite spriteWithFile:nameOfImage];
    [image setPosition:ccp(posx,poxy)];
    b2Body *obstacle_body;
    
    ..paramtery ciala box2d...
    
    Obstacle *ob1 = [[Obstacle alloc]init:obstacle_body :obstacleDef :obstacleShapeDef] ;
    [ob1 setAngle:angle];
    [ob1 setImage:image];
    
    [self setObs:ob1];
    [ob1 release];
    image = nil;
     return self.obs;
Próbowałem jeszcze bezpośrednio zwracać ten obiekt ob1 dając podczas tworzenia autorelease ale problem był w dalszym ciągu.
Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś coś zauważy i podzieli się spostrzeżeniami