Nie chcę zakładać nowego tematu bo w sumie to dalej tyczy się tego samego.
Mianowicie dostaję informację o wyciekach w takiej oto metodzie, wydaje mi się że wszystko jest poprawnie releasowane a mimo wszystko instruments pokazuje wycieki i % dla niektórych linijek.
NSMutableArray *ar= [[NSMutableArray alloc]init];
[ar addObject:[self createObstacle:@"image.png" :10 :170 :10]];
[ar addObject:[self createObstacle:@"image.png" :20 :110 :0]];
NSString *nr = [[NSString alloc]initWithString:@"2-6"];
[self setLevel: nr];
[nr release];
NSString *lvl = [NSString stringWithString:@"6"];
Levels *l = [[Levels alloc]init];
[l setRO:ar];
[l setSO:nil];
[l setPO:nil];
[l setLevel:level];
[l setLvl:lvl];
[l setBX:winSize.width/2-30];
[l setBY:-10];
NSNumber *x1 = [[NSNumber alloc]initWithInt:120];
NSNumber *x2 = [[NSNumber alloc]initWithInt:190];
NSNumber *x3 = [[NSNumber alloc]initWithInt:260];
NSMutableArray *pos = [[NSMutableArray alloc]initWithObjects:x1,x2,x3, nil];
[l setPos:pos];
[l setCount:[pos count]];
[pos release];
[self.levelsArray addObject:l];
[x1 release];
[x2 release];
[x3 release];
[ar release];
[l release];
I metoda createObstacle która jest wywoływana bardzo wiele razy ( również (podobno) są problemy z zarządzaniem pamięcią chociaż ja już tego nie widzę:/ )
if(image != nil){
image = nil;
}
image = [CCSprite spriteWithFile:nameOfImage];
[image setPosition:ccp(posx,poxy)];
b2Body *obstacle_body;
..paramtery ciala box2d...
Obstacle *ob1 = [[Obstacle alloc]init:obstacle_body :obstacleDef :obstacleShapeDef] ;
[ob1 setAngle:angle];
[ob1 setImage:image];
[self setObs:ob1];
[ob1 release];
image = nil;
return self.obs;
Próbowałem jeszcze bezpośrednio zwracać ten obiekt ob1 dając podczas tworzenia autorelease ale problem był w dalszym ciągu.
Będę bardzo wdzięczny jeśli ktoś coś zauważy i podzieli się spostrzeżeniami