Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

MacBook spowalnia i zawiesza sie.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 bielin

bielin
  • 653 postów

Napisano 16 maja 2012 - 17:32

Posiadam MacBook pro17. ( Early 2011 ), Snow Leopard. 4 rdzenie. Myślałem że MacBook będzie pracował szybko i pożegnam problem zawieszania się komputera, co zdarzało mi się w Windows7. Niestety okazało się że również MacBook już tygodniami mi się zawiesza i co rzecz jasna robi się to męczące.
Teraz to już co bym nie robił to kilka sekund muszę czekać na otwarcie.
Troszkę się staram by było O.K. bo np. przeglądam strony internetowe tylko bezpieczne, używam programu antywirusowego AVIRA, i raz na tydzień włączam Cclenaer, i co dzień na noc całkowicie wyłączam komputer.

Zapewne wina jest po mojej stronie bo jestem zielony w temacie i mam bardzo wiele rzeczy w komputerze które chciałem zapytać czy oby nie wykasować lub inaczej używać.



Oto ogólna lista co widnieje w mym MacBook-u;

-używam trzech przeglądarek w tym samym czasie, a w każdej z nich mam otwartych wiele okien. Safari, Firefox, GoogleChrome.

-posiadam antywirus AVIRA.

-w Dashboard mam zainstalowanych bardzo wiele gadżetów. Prognoza pogody, nalepki, programy z przypomnieniami, kalkulatory.

-ekran ( biurko ) mam zapełnione ikonkami, i folderami , programy, dokumenty, itd.

-otwartych mam wiele programów naraz, jak OpenOffice, iphoto, finder, skype i przeglądarki x 3.
na youtube i podobnych programach mam cały dzień zgranych wiele filmów, ( łącznie 2 godziny )

Na razie tyle sobie przypomniałem :)

Proszę o pomoc w ustaleniu czy oby nie czynię błędów w codziennym użytkowaniu, bo to zawieszanie, i wolna praca komputera mnie dobija. Poza tym jestem prostym użytkownikiem i dziwię się że nie używając żadnych profesjonalnych programów mój nowy Macbook sobie nie radzi.
Chociaż zdaje sobie sprawę że raczej to ja sobie nie radze :)