
Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller
#126
Napisano 13 stycznia 2013 - 18:32
Twój wpis został usunięty jako zupełnie niezwiązany z tematem wątku. Proszę znaleźć wątek traktujący o Twoim problemie i w nim zadać pytanie. renqien
#127
Napisano 25 lutego 2013 - 16:48
#128
Napisano 29 lipca 2013 - 10:05
#129
Napisano 27 sierpnia 2013 - 11:26
#130
Napisano 02 września 2013 - 13:26
#131
Napisano 02 września 2013 - 14:11
#132
Napisano 02 września 2013 - 20:17
#133
Napisano 02 września 2013 - 20:32
Sprzedawca jest obowiązany zapewnić w miejscu sprzedaży odpowiednie warunki techniczno-organizacyjne umożliwiające dokonanie wyboru towaru konsumpcyjnego i sprawdzenie jego jakości, kompletności oraz funkcjonowania głównych mechanizmów i podstawowych podzespołów.
Mało który sprzedawca zdaje sobie sprawę, że jako kupujący, mam prawo zażądać otwarcia pudełka przed zakupem i sprawdzenia kompletności i poprawności działania sprzedawanego produktu, pod warunkiem, że taki produkt nie wymaga specjalnych zabiegów instalacyjnych. Dopiero po sprawdzeniu zawieram umowę kupna/sprzedaży i dokonuję płatności.
#134
Napisano 03 września 2013 - 09:34
Racja. Nie ma takiej opcji, by zapakowany fabrycznie towar otworzyć przed płatnością. Za to zawsze po płatności warto rozpakować sprzęt który już należy do nas przy sprzedawcy i przy nim sprawdzić czy nie jest uszkodzony, uruchomić go. Wtedy jeśli ma jakąś wadę to wiadomo że jest to wada fabryczna, a nie powstała ona z naszej winy i nie problemu z wymianą na nowy egzemplarz od ręki jeśli jeszcze są na stanie, lub ze zwrotem pieniędzy. Przynajmniej tak jest w i-sklep. Jeśli sprzęt został rozpakowany dopiero w domu to w 99% przypadków nawet jeśli ma wadę fabryczną to trzeba przyjąć go normalnie na serwis i klient musi oczekiwać, by serwis potwierdził że uszkodzenie nie powstało z winy klienta.
W sklepach typu Saturn czy Media też zawsze na serwisie za kasami można rozpakować i sprawdzić nowy towar. Ewentualnie dzwonią na magazyn panie z serwisu i jest wymieniany od razu.
#135
Napisano 03 września 2013 - 10:09
Rozumiem, że po zapłaceniu? Przeczytaj jeszcze raz co napisał Renqien o tym jak być powinno.W sklepach typu Saturn czy Media też zawsze na serwisie za kasami można rozpakować i sprawdzić nowy towar. Ewentualnie dzwonią na magazyn panie z serwisu i jest wymieniany od razu.
#136
Napisano 03 września 2013 - 10:27
#137
Napisano 03 września 2013 - 10:38
Przed zapłaceniem sprzedawcy nie za bardzo chcą rozpakowywać sprzęt, ze względu na to, że wielu klientów i tak rezygnuje, chcą tylko sobie popatrzeć, pobawić się i tyle.
Jeśli kupujemy sprzęt, a on po zapłaceniu w sklepie okazuje się wadliwy, to sprzedawca i tak nie ma wyjścia tylko oddaje kasę lub wymienia sprzęt na nowy.
Chyba w Munchen żyjesz...

#138
Napisano 03 września 2013 - 10:40
#139
Napisano 03 września 2013 - 10:57
#140
Napisano 03 września 2013 - 11:02
#141
Napisano 03 września 2013 - 11:13
#142
Napisano 02 października 2013 - 22:15
#143
Napisano 06 października 2013 - 19:17
[CIACH]
Twój wpis został usunięty jako zupełnie niezwiązany z tematem wątku. Proszę znaleźć wątek traktujący o Twoim problemie i w nim pisać, lub założyć nowy. renqien
#144
Napisano 06 listopada 2013 - 21:44
#145
Napisano 06 listopada 2013 - 22:31
#146
Napisano 07 listopada 2013 - 10:19

#147
Napisano 16 grudnia 2013 - 18:55
#148
Napisano 17 grudnia 2013 - 15:07
#149
Napisano 17 grudnia 2013 - 16:59
To jest wada fabryczna i ja bym reklamował do skutku, choćby dl zasady, a nie 100 czy 200zł. Sam kupiłem rok temu skórzane etui z SGP za 200zł na allegro do iPhone 5, niby to porządna firma, ale ten model miał wadę, skóra była naciągnięta na dość ostre na krawędziach plastikowe etui. Po jakimś czasie oczywiście skóra się przetarła na dwóch rogach które nie były dostatecznie wygładzone, przed założeniem skóry. Odesłałem do sprzedawcy i w tydzień miałem nowe etui z powrotem. Więc nie do końca jest tak, że Panowie w iSpot jak byli mili to zrobili wszystko co się dało.
Dokładnie tak, to że się będą pięknie uśmiechać o niczym nie świadczy.
Miałem podobną sytuację i usłyszałem dokładnie to samo co kolegi żona ''oczywiście możemy to wysłać, ale będzie Pan 2 tygodnie bez urządzenia (akurat nie chodziło o etui) i na 99% odeślą Panu ten sam produkt, ponieważ gwarancja nie zostanie uznana".
Mało tego- miałem sam zapłacić za przesyłki 70 PLN !!! Oczywiście od razu zawołałem kierownika i okazało się, że przesyłki jednak pokrywa reseller, ale także próbowano mnie na siłę przekonać do tego, aby nie wysyłać telefonu, ponieważ ''szkoda mojego czasu''.
Sam po ostatnich doświadczeniach chodzę do tych sklepów tylko ''pobawić'' się sprzętem przed zakupem a AOS.
#150
Napisano 20 września 2015 - 04:40
salon ispot złote tarasy, wrzesień 2015. za pomoc przy usunięciu apple id z konta( ja nie wiedziałem jak to zrobic ) pracownik zażyczył sobie 50 zł. załuję, że nie poprosiłem o paragon za ta usługę. oczywiście zapłaciłem, ale jeszcze przez godź nie mogłem dowierzać że w tak prostacki sposób działają ispoty. nigdy więcej! NIGDY WIĘCEJ ISPOT ZLOTE TARASY!
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych