
Skandaliczna obsługa klienta - Apple iSpot (Złote Tarasy) - NOT So Premium Reseller
#26
Posted 05 May 2012 - 17:33
#27
Posted 05 May 2012 - 19:09
2. Ta historia przypomina mi mój kontakt z "premium reseller". W skrócie - wyprzedaż poszukiwanego modelu Maca, który był już w ilości sztuk 1 tylko w jednym z punktów gdzie zaoferowano mi na niego zniżkę. Haczyk tkwił w tym iż egzemplarz nie posiadał dedykowanych płytek systemowych - zrezygnowałem i udałem się ostatecznie do sklepu "nie dla idiotów" . Tam przed zakupem zażądałem rozpakowania pudełka w celu weryfikacji zawartości - ilościowo & jakościowo było OK więc sfinalizowałem transakcję.
#28
Posted 05 May 2012 - 19:22
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAA, padłem.Po dzisiejszych przejściach odradzam komukolwiek kupowanie produktów Apple w salonach Apple iSpot (Premium Reseller) jeżeli nie chcą żeby spotkało ich to co mnie, a zachęcam do kupowania bezpośrednio od Apple w ich oficjalnym Polskim sklepie internetowym Kupuj online w sklepie Apple Store - Apple Store (Polska)
Czego ty człowieku oczekiwałeś? Jak mogli Ci wymienić iPada godzinę po zakupie? Równie dobrze mogłeś go otworzyć i upuścić. skąd oni mają wiedzieć, że tak się nie stało? Heh, co za człowiek. Na miejscu kierowniczki postąpiłbym tak samo i jeszcze bym Ci się w oczy śmiał z Ciebie...
Przy zakupie takich produktów trzeba otworzyć i sprawdzić sprzęt...
Twoja wina.
#29
Posted 05 May 2012 - 19:48
#30
Posted 05 May 2012 - 21:06
HAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAA, padłem.
Czego ty człowieku oczekiwałeś? Jak mogli Ci wymienić iPada godzinę po zakupie? Równie dobrze mogłeś go otworzyć i upuścić. skąd oni mają wiedzieć, że tak się nie stało? Heh, co za człowiek. Na miejscu kierowniczki postąpiłbym tak samo i jeszcze bym Ci się w oczy śmiał z Ciebie...
Przy zakupie takich produktów trzeba otworzyć i sprawdzić sprzęt...
Twoja wina.
Kupiłem pare lat temu w USA Macbooka Pro. Dopiero po paru dniach okazało się, ze nie działa w nim naped DVD (nie sprawdzalem tego wczesniej). Poszedlem do salonu Appla, wytlumaczylem sprawe i nikt mi nie sugerowal ze sam zepsulem, upuscilem itp. Przeprosili i zaproponowali wymiane na nowy (bo nie minal jeszcze tydzien). To jest obsluga klienta a nie "a pewnie Pan sam zepsul to wynocha!"
#31
Posted 05 May 2012 - 22:14
Zawsze w Apple Storach (także w tym internetowym w Polsce) można raz wymienić towar w ciągu 7 czy tam 14 dni bez żadnego problemu i bez jakiegokolwiek zagłębiana się w temat co jest nie tak. Za drugim razem dopiero zaczyna się problem choć i tak zwykle wymieniająKupiłem pare lat temu w USA Macbooka Pro. Dopiero po paru dniach okazało się, ze nie działa w nim naped DVD (nie sprawdzalem tego wczesniej). Poszedlem do salonu Appla, wytlumaczylem sprawe i nikt mi nie sugerowal ze sam zepsulem, upuscilem itp. Przeprosili i zaproponowali wymiane na nowy (bo nie minal jeszcze tydzien). To jest obsluga klienta a nie "a pewnie Pan sam zepsul to wynocha!"

#32
Posted 05 May 2012 - 22:23
#33
Posted 05 May 2012 - 22:28

#34
Posted 05 May 2012 - 22:29
#35
Posted 05 May 2012 - 22:30
#36
Posted 05 May 2012 - 22:49
Uszkodzony napęd, a wgniecenie czyli uszkodzenie mechaniczne to dwie różne sprawy.Kupiłem pare lat temu w USA Macbooka Pro. Dopiero po paru dniach okazało się, ze nie działa w nim naped DVD (nie sprawdzalem tego wczesniej). Poszedlem do salonu Appla, wytlumaczylem sprawe i nikt mi nie sugerowal ze sam zepsulem, upuscilem itp. Przeprosili i zaproponowali wymiane na nowy (bo nie minal jeszcze tydzien). To jest obsluga klienta a nie "a pewnie Pan sam zepsul to wynocha!"
Premium dotyczy pozycji resellera na polskim rynku, a nie sklepu z towarem premium.Premium-sremium! - sorry, nie mogłem się powstrzymać. Co to ma znaczyć? Po pierwsze apple to żadne premium - pomimo, że 'podobno' drogie jak na Polskę. A po drugie - najważniejsze, czy kupujesz coś za 100zł czy coś za 100 000zł to masz takie same prawo żądać sprawnego pełnowartościowego produktu!
#37
Posted 06 May 2012 - 11:51
#38
Posted 06 May 2012 - 18:43
#39
Posted 06 May 2012 - 19:05
#40
Posted 06 May 2012 - 19:14
#41
Posted 06 May 2012 - 19:17
#42
Posted 06 May 2012 - 19:22
#43
Posted 06 May 2012 - 19:45

#44
Posted 06 May 2012 - 19:55
Tak ja już wcześniej pisałem gdyby iPad był kupiony w oficjalny sklepie Apple to byśmy teraz tutaj nie prowadzili tej dyskusji. Nie mogę zgodzić się z praktykami które są stosowane w iSpot'ach, ponieważ sprzedają oni produkty Apple i oczekuję od nich obsługi na adekwatnym poziomie.
Poważnie nie rozumiesz rożnicy między sklepem producenta, a sklepem pośrednika?
#45
Posted 06 May 2012 - 20:02
Zgadzam się ze sklepem iSpot w 50%
Pracuję w handlu w dziale RTV/IT i potwierdzam działania kierowniczki sklepu iSpot. Postapiła wg procedur i bardzo dobrze. Niestety nikt nie wie tak naprawdę oprócz Ciebie co się stało z tym iPadem. Czy rzeczywiście otworzyłeś pudełko i okazało się, że jest uszkodzone, czy sam go uszkodziłeś.
Szczerze? Nie chce mi się wierzyć, że było uszkodzone fabrycznie!
Współczuje bo raczej nic nie wywalczysz.
I tu się mylisz. Osobiście nowo otwartego iPhone'a musiałem oddać do naprawy bo był zepsuty :/.
#46
Posted 06 May 2012 - 20:08
I tu się mylisz. Osobiście nowo otwartego iPhone'a musiałem oddać do naprawy bo był zepsuty :/.
Nie wiem jak to jest, ale jak kupowałem kiedyś w Saturnie to sami kazali odpakować i sprawdzić czy wszystko w porządku. Wtedy podbili kartę gwarancyjna i do domu.
#47
Posted 06 May 2012 - 22:40


#48
Posted 09 May 2012 - 09:36
[ATTACH=CONFIG]11026[/ATTACH]
Witam Pana
Procedury serwisowe Apple jednoznacznie określają uszkodzenia mechaniczne urządzeń jako nie kwalifikujące się napraw gwarancyjnych
Pozdrawiam
Marcin -----
#49
Posted 09 May 2012 - 09:52
#50
Posted 09 May 2012 - 10:16
Absolutnie nie zgadzam się ze sprzedawcą, że jeśli byś otworzył iPada przy niej i okazałoby się, że jest uszkodzony to by Ci nie wymieniła. Nie miałaby wyjścia. Jeśli sprzęt nie opuścił sklepu, a jest uszkodzony sprzedawca MA OBOWIĄZEK WYMIANY NA NOWY.
Współczuje bo raczej nic nie wywalczysz.
Nie do końca:
kiedyś w iSpocie w Tarasach zapytałem, czy przy zakupie MBP, gdy PRZY NICH bym go rozpakował a sprzęt byłby uszkodzony, czy wymieniono by go na inny? - NIE, tylko serwis.
Polecam omijanie tego punktu szerokim łukiem.
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users