
Nowy iPad w polskim Apple Store
#776
Napisano 21 maja 2012 - 12:08
#777
Napisano 21 maja 2012 - 13:02
#778
Napisano 21 maja 2012 - 13:04
Czyli 4G zawiera 3G? A ten 3.5G to wyższa wersja 3G?
Sorki za banalne pytania...
Dwa razy tak.
#779
Napisano 21 maja 2012 - 13:11
#780
Napisano 21 maja 2012 - 13:15
dzieki wielkieDwa razy tak.
#781
Napisano 21 maja 2012 - 13:33
Apple dziś mi wysyła. Jutro się dowiem jak jest.
Daj znać jak dojdzie.
#782
Napisano 21 maja 2012 - 17:52

#783
Napisano 21 maja 2012 - 21:38
#784
Napisano 21 maja 2012 - 21:41
#785
Napisano 21 maja 2012 - 22:21
#786
Napisano 22 maja 2012 - 12:47
#787
Napisano 22 maja 2012 - 13:27
Doszedł. Brak uszczelki i ekran zasikany.
Kicha..., ja poprosiłem o zwrot kasy. Ciekawe ile będzie trzeba czekać aż ten problem ustanie, zaczyna mi się wydawać, że nie ma dobrych ipadów tylko są ludzie nie widzący problemu :PP
#788
Napisano 22 maja 2012 - 13:32
Kicha..., ja poprosiłem o zwrot kasy. Ciekawe ile będzie trzeba czekać aż ten problem ustanie, zaczyna mi się wydawać, że nie ma dobrych ipadów tylko są ludzie nie widzący problemu :PP
Chciałbym jednak mieć iPada z uszczelkami, bez hot pixeli i w "miarę" klarowny ekran. Sporo kasy wydałem na oprogramowanie i od kilku miesięcy nie korzystam z niego. Jeszcze chwilę poczekam. Ale Pani stwierdziła, że to loteria.
#789
Napisano 22 maja 2012 - 14:29
#790
Napisano 22 maja 2012 - 15:20
Ja oddałem na wymianę...był całkiem niezły, ale zazieleniony w rogu, po za tym nie był wcale zasikany...mam nadzieje, że nie dostanę gorszego... Wymieniał już ktoś w Cortlandzie? Ile czasu trwa wymiana?
W katowickim Cortlandzie w obu przypadkach nie czekałem na wymianę dłużej niż dwa dni, z tym że oddawałem też w dniu w którym był serwisant na miejscu, więc można liczyć dwa dni od dnia, w którym serwisant go przyjmie

#791
Napisano 22 maja 2012 - 15:46
#792
Napisano 22 maja 2012 - 15:57
W Cortlandzie wymiana trwa ok 1-2 dni robocze. Swojego różowo- zielonego oddałem dzisiaj. Umówiłem się z serwisem, że następną sztukę przed odbiorem przez mnie dokładnie obejrzą i sprawdzą i dopiero wtedy mnie poinformują, że można ją odebrać. Ja też postaram się ją dokładnie sprawdzić, o ile to będzie oczywiście możliwe w sztucznym świetle.
I proponuje iść do jakiegoś całkowicie zaciemnionego pomieszczenia ( np. wc...). W całkowitej ciemności wyłączyć i włączyć sprzęt. W czasie uruchamianie kiedy widać ogryzek dokładnie obejrzeć czy są wszędzie uszczelki.
#793
Napisano 22 maja 2012 - 16:08
#794
Napisano 22 maja 2012 - 17:15
...Ja cały czas nie wiem czy po zwrocie kasy zamawiać dwójkę czy strzelać w nowego.
Ja bym poczekał jeszcze na Twoim miejscu i próbowałbym z Trójką

A może ktoś, kto kupował w Cortlandzie (albo KDS) w Katowicach powiedzieć, czy bez problemu wymieniają na nowy sprzęt w razie jakiegoś problemu ?
#795
Napisano 22 maja 2012 - 19:47
Ja bym poczekał jeszcze na Twoim miejscu i próbowałbym z Trójką
A może ktoś, kto kupował w Cortlandzie (albo KDS) w Katowicach powiedzieć, czy bez problemu wymieniają na nowy sprzęt w razie jakiegoś problemu ?
Kumpel kupił parę dni temu w cortlandzie i brak uszczelki i zasikany ,powiedzieli mu zeby się wstrzymał bo jest bardzo dużo zwrotów i nie wiadomo ile to potrwa.
#796
Napisano 23 maja 2012 - 03:57
#797
Napisano 23 maja 2012 - 05:07
#798
Napisano 23 maja 2012 - 11:55
#799
Napisano 23 maja 2012 - 12:32
#800
Napisano 23 maja 2012 - 16:04
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych