
Nowy iPad w polskim Apple Store
#726
Napisano 17 maja 2012 - 10:13
#727
Napisano 17 maja 2012 - 10:21





#728
Napisano 17 maja 2012 - 10:56
#729
Napisano 17 maja 2012 - 11:08
Dobra już nie wytrzymałem i zamówiłem ponownie czarny 64Gb 4G. Zobaczymy co będzie.
To czekam na twoją opinię

#730
Napisano 17 maja 2012 - 18:11
#731
Napisano 17 maja 2012 - 18:32
Czekam na taki tydzień, gdzie będą same wpisy ludzi otrzymujących sprawne urządzenia.
To jest niemożliwe, na forum zawsze będą wchodzić osoby z problemami, a nikt nie jest w stanie wyprodukować w takiej ilości urządzeń, które będą bez żadnych awarii. Apple sprzedaje dziennie ok 160 tys. iPadów, załóżmy, że 2 % są wadliwe, to daje 3200 urządzeń z wadami dziennie, nie ma szansy na produkcję 100% sprawnych jednostek.
#732
Napisano 17 maja 2012 - 19:48
#733
Napisano 17 maja 2012 - 22:16
załóżmy, że 2 % są wadliwe,
W moim poprzednim Epizodzie nr 1 miałem 100 % wadliwych (5 sztuk). Zobaczymy co będzie w Epizodzie nr 2.
#734
Napisano 18 maja 2012 - 07:11
#735
Napisano 18 maja 2012 - 08:25
#736
Napisano 18 maja 2012 - 08:43
#738
Napisano 18 maja 2012 - 09:47
U mnie też 100% wadliwych. W sumie chyba nie widziałem nigdzie dobrego ekranu w nowym iPadzie.
Zapraszam do Szczecina, pobawisz się moim.
#739
Napisano 18 maja 2012 - 14:43
#740
Napisano 18 maja 2012 - 15:29
Poprzednio reklamowałem w iSource (wysyłałem do Wawy), teraz iSpot. Przy odbiorze osobistym w salonie jeśli wykryje od razu wadę to wymienią na miejscu?
Jak dostają sprzęt z Appla z Holandii. Sztuka wadliwa za sztukę nowa to raczej nie.
#741
Napisano 18 maja 2012 - 15:57

#742
Napisano 18 maja 2012 - 19:37
#743
Napisano 18 maja 2012 - 21:48

#744
Napisano 18 maja 2012 - 23:21
#745
Napisano 19 maja 2012 - 10:57
#746
Napisano 19 maja 2012 - 11:22
#747
Napisano 19 maja 2012 - 11:25
#748
Napisano 19 maja 2012 - 11:35
Ja w ostatnim, piątym egzemplarzu miałem od strony home button'a różowy, a od kamery zielony. Poszedł do zwrotu oczywiście następnego dnia.Bez znaczenia w jakim oświetleniu. W każdym jest różowy. Szczerze powiem ze ręce mi opadają. Jak można wypuścić takiego bubla na rynek. I jeszcze malować za niego takie pieniądze. Dam tej sztuce kilka dni. Jeżeli nic się nie zmieni, a znając życie nie ma opcji żeby ekran się "dojrzał" to go oddaje.
#749
Napisano 19 maja 2012 - 11:43
Ja w ostatnim, piątym egzemplarzu miałem od strony home button'a różowy, a od kamery zielony. Poszedł do zwrotu oczywiście następnego dnia.
u mnie jest dokładnie tak samo. także jeżeli do poniedziałku objawy nie ustąpią to oddaje kolejną sztukę i czekam na jakiś sprawny egzemplarz a nie na bubla.
#750
Napisano 19 maja 2012 - 12:03
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych