Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Nowy iPad w polskim Apple Store


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1452 odpowiedzi w tym temacie

#576 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 kwietnia 2012 - 17:34

Ja otrzymałem dziś mojego New iPad'a 4G 32gb WHITE - na pierwszy rzut oka wygląda na idealny, kupiłem na Allegro od kogoś kto dostał go na urodziny kilka dni temu i zapewniał że iPad jest ok i chyba faktycznie tak jest. Pochodzi z Polskiego Media Marktu. Uszczelki na swoim miejscu, zasikany też nie jest. Kiedyś widziałem gdzieś na tym forum, ale nie mogę znaleźć, link do storny gdzie były różne kolorowe tła itp., z którymi można sprawdzić bad i hot pixele, możecie podrzucić?


Mi dziś kasa wpłynęła. Wracam z majówki 6 maja i zamówię ponownie. Piszcie Panowie jak jakość sprzętu ze sklepu on line wygląda. Może wreszcie będą same dobre sztuki.


@crisco - może po prostu idź do MM albo Saturna, przed zakupem zapytaj czy mają kilka sztuk i jak mają to kupuj jedną, idziesz na punkt INFO, otwierasz, a jak będzie źle to następny i tak do skutku.

---------- Wpis dodano o 18:34 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:27 ----------

Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda: LCD Dead Pixel Test Backgrounds

#577 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 kwietnia 2012 - 17:36

Ja otrzymałem dziś mojego New iPad'a 4G 32gb WHITE - na pierwszy rzut oka wygląda na idealny, kupiłem na Allegro od kogoś kto dostał go na urodziny kilka dni temu i zapewniał że iPad jest ok i chyba faktycznie tak jest. Uszczelki na swoim miejscu, zasikany też nie jest. Kiedyś widziałem gdzieś na tym forum, ale nie mogę znaleźć, link do storny gdzie były różne kolorowe tła itp., z którymi można sprawdzić bad i hot pixele, możecie podrzucić?




@crisco - może po prostu idź do MM albo Saturna, przed zakupem zapytaj czy mają kilka sztuk i jak mają to kupuj jedną, idziesz na punkt INFO, otwierasz, a jak będzie źle to następny i tak do skutku.

---------- Wpis dodano o 18:34 ---------- Poprzedni wpis dodano o 18:27 ----------

Sam sobie odpowiem, może komuś się przyda: LCD Dead Pixel Test Backgrounds


obstawiam ze masz stuck pixele na czarnym tle
wlacz brightness na maxa, czarne tlo, ciemny pokoj i poobracaj nim torche i pod roznymi kontami. Nie ma opcji zeby nie bylo :/

#578 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 kwietnia 2012 - 17:38

obstawiam ze masz stuck pixele na czarnym tle
wlacz brightness na maxa, czarne tlo, ciemny pokoj i poobracaj nim torche i pod roznymi kontami. Nie ma opcji zeby nie bylo :/


ale skąd i dlaczego to przekonanie? i co to w ogóle jest? jaki będzie miało kolor na tym czarnym tle?

#579 crazyjuice

crazyjuice
  • 36 postów
  • SkądWrocław

Napisano 25 kwietnia 2012 - 17:49

ale skąd i dlaczego to przekonanie? i co to w ogóle jest? jaki będzie miało kolor na tym czarnym tle?

biały kolor na czarnym tle. Poza tym to samsung to produkuje wiec wszystko jasne

#580 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 kwietnia 2012 - 17:51

biały kolor na czarnym tle. Poza tym to samsung to produkuje wiec wszystko jasne


wszystko jasne? Ja nic takiego nie zauważam póki co... na żadnym tle w żadnej płaszczyźnie...

#581 RobertG7

RobertG7
  • 34 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 18:39

@stroner30, nie słuchaj...

biały kolor na czarnym tle. Poza tym to samsung to produkuje wiec wszystko jasne


Takie głupie pisanie sfrustrowanego użytkownika :)

Ekran sprawdziłeś, jest ok, więc nie doszukuj się na siłę wad tylko korzystaj. 6, 7 raz wymieniają, cholera jasna. Zajdźcie do normalnego stacjonarnego sklepu i tam testujcie, a nie 500 postów jak to wysłałem do AOS czy innego dostawcy wirtualnego i czekałem na wymianę. Kolejne 100 postów ile to się czeka na wymianę... Żenujące

#582 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:01

No też się nie denerwuje i nie doszukuje, zwłaszcza, że nie mam czego, ekran sprawdziłem na max jasności na wszystkich tłach w ciemnym pomieszczeniu i finito ;-) Widzę, że w tym wątku posty chwalące nowego iPada nie są mile widziane. Chyba pobiegnę kupić jeszcze jednego może on będzie miał jakieś plamy albo choć z 5 bad pixeli żebym mógł wrzucić tutaj zdjęcia i ucieszyć czyjeś oko :]

#583 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:19

Mi dziś kasa wpłynęła. Wracam z majówki 6 maja i zamówię ponownie. Piszcie Panowie jak jakość sprzętu ze sklepu on line wygląda. Może wreszcie będą same dobre sztuki.


Czemu nie spróbujesz kupić np. w MM, tam też możesz zwrócić w ciągu 14 dni.

#584 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:33

wymienić a nie zwrócić szczegół Jesli wrócisz z iPadem i bedziesz chciał wymienic a np iPadów nie bedą mieli - sprzet idzie na serwis Nie zwracają kasy

#585 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:41

Bzdura, zwrócić rownież, w terminie 14 dni od zakupu jak coś mi nie podpasuje wypytałem jak kupowałem swojego.

#586 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:45

Dzisiaj znalazłem 4(!) bad pixele... Ech... a już myslalem, ze mam ok sprzet. Wymiana w AOS jest do 10 czy 14 dni?

#587 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:47

14.

#588 stroner30

stroner30
  • 747 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 25 kwietnia 2012 - 19:51

Bzdura, zwrócić rownież, w terminie 14 dni od zakupu jak coś mi nie podpasuje
wypytałem jak kupowałem swojego.


zwrócić ale w nienaruszonym stanie, a wiesz co to znaczy? w zafoliowanym pudełku, a nie używany, w przeciwnym razie to ja bym sobie chodził do saturna co dwa tygodnie i kupował iPada i zwracał i tak w kółko płacąc kartą kredytową:) po dwóch tygodniach zwrot i znowu zakup. Miałbym iPada non stop nie mając pieniędzy :)

#589 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 25 kwietnia 2012 - 20:07

@stroner30, z tym niezafoliowanym pudełkiem nie jest tak. Masz prawo odpakować, żeby sprawdzić i nikt nie ma prawa kwestionować rozfoliowania, jeśli sprzęt jest w nienaruszonym stanie.

#590 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 20:21

zwrócić ale w nienaruszonym stanie, a wiesz co to znaczy? w zafoliowanym pudełku, a nie używany, w przeciwnym razie to ja bym sobie chodził do saturna co dwa tygodnie i kupował iPada i zwracał i tak w kółko płacąc kartą kredytową:) po dwóch tygodniach zwrot i znowu zakup. Miałbym iPada non stop nie mając pieniędzy :)


Kolejna bzdura.

@renqien dokładnie tak.

#591 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 21:00

Ja nie mam chęci ryzykować z zakupem w MM. Nie ma szans sprawdzić wszystkiego na miejscu w jasnym świetle. Poza tym hot pixele mogą wyjść po jakimś czasie. Forma zakupu w Apple on line jak najbardziej mi odpowiada tu w razie wady- telefon- wymiana. W Polsce różnie, zależy jak leży.

#592 RobertG7

RobertG7
  • 34 postów

Napisano 25 kwietnia 2012 - 23:27

zwrócić ale w nienaruszonym stanie, a wiesz co to znaczy? w zafoliowanym pudełku, a nie używany, w przeciwnym razie to ja bym sobie chodził do saturna co dwa tygodnie i kupował iPada i zwracał i tak w kółko płacąc kartą kredytową:) po dwóch tygodniach zwrot i znowu zakup. Miałbym iPada non stop nie mając pieniędzy :)


Również bzdura.
Możesz zwrócić, podobnie kupując na raty w MM, także 14 dni na rezygnację

---------- Wpis dodano o 00:27 ---------- Poprzedni wpis dodano o 00:24 ----------

Ja nie mam chęci ryzykować z zakupem w MM. Nie ma szans sprawdzić wszystkiego na miejscu w jasnym świetle. Poza tym hot pixele mogą wyjść po jakimś czasie. Forma zakupu w Apple on line jak najbardziej mi odpowiada tu w razie wady- telefon- wymiana. W Polsce różnie, zależy jak leży.


Ale czym ryzykujesz w MM? masz 14 dni na zwrot, chyba, że wolisz wymianę i ta znów ma okres 14 dni i następna i następna. Jak ktoś lubi:)
W AOS czekasz na kuriera kilka dni, później na wymianę kolejne kilka itd itd. Ja tam wolę używać tą sztuke bez wad niż bawić się w długotrwałe wymiany i ganiać tych kurierów i samemu się denerwować

Jedynym PLUSEM, który przemawia za AOS jest brak dostępu do sklepu stacjonarnego. Ceny te same.

#593 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 05:17

kusiek Bzdury sam pleciesz Nie od dzis tam kupuję i nie raz tam zwracałem towar. Nie rób ludziom wody z mózgu Wiem jakie jazdy z tym miałem Gdy sie kupuje na raty i zrezygnuje z kredytu to nie - Panowie "Fachofcy" - zwracamy towar - tylko wpłacamy DO BANKU 100% ceny zakupu. Bank już przelał pieniadze z tyt umowy kredytowej na konto sklepu i to on jest w tym momencie wierzycielem Proponuję uważną lekturę Umów Kredytowych A jak ktos jest taki pewny swego to niech spróbuje przetrenować manewr ze zwrotem na włąsnej skórze - TERAZ kiedys można było w ciagu 2 tygodni WYMIENIĆ towar na podobny/inny także z wyrównaniem ceny. Teraz już tej mozliwosci nie ma. Firma prowadzi standardowe posrednictwo reklamacyjne. I nic więcej Jeżeli uznają jakąś reklamację i wymienią sprzęt to tylko i wyłacznie przez DOBRĄ WOLĘ pracownika ale nie jest to ich standardowa procedura zapisana w jakimś regulaminie jak kiedyś Przyszły odpowiednie dyrektywy z niemiec i polityka firmy uległa zmianie

#594 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 06:54

kusiek

Bzdury sam pleciesz

Nie od dzis tam kupuję i nie raz tam zwracałem towar. Nie rób ludziom wody z mózgu


Chyba jedna pleciesz nie tylko bzdury, ale i głupoty, a w dodatku siejesz ferment.

Piszę Ci, że zanim zakupiłem ipada to rozmawiałem odnośnie zwrotu z pracownikami od sprzedawcy, obsługę, serwis po kierownika i ustalenia były jasne i czytelne, takie jak opisałem wcześniej.


Czego nie rozumiesz?

"Dobra wola pracownika" oczywiście jedni narzekają np. na iSpoty, a mi pracownik bez problemu zwrócił gotówkę po zakupie iPada w moim przekonaniu z usterką.

#595 michobo

michobo
  • 1 160 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 12:25

Ogarnij sie bo żyjesz w jakimjś wyidealizowanym matriksie Tyle mam do pwoeidzenia Zdaje ci sie ze wszystko ci sie nalezy jak psu zupa. bzdura. Powtarzam raz jeszcze i bede powtarzał. MM nie zwraca kasy! A jak ktos ma problem z percepcją otaczajacej rzeczywistości - jest Infolinia sieci Media Markt - wystarczy 1 telefon

#596 mar99

mar99
  • 829 postów
  • SkądKraków

Napisano 26 kwietnia 2012 - 12:49

No, procedura 3 wymiany rozpoczęta. iPad zakwalifikowany i czekam tylko na numer zwrotu i kuriera. Ciekawe jaki egzemplarz przyjdzie tym razem :D

#597 kusiek

kusiek
  • 832 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 13:10

Ogarnij sie bo żyjesz w jakimjś wyidealizowanym matriksie

Tyle mam do pwoeidzenia

Zdaje ci sie ze wszystko ci sie nalezy jak psu zupa. bzdura. Powtarzam raz jeszcze i bede powtarzał. MM nie zwraca kasy! A jak ktos ma problem z percepcją otaczajacej rzeczywistości - jest Infolinia sieci Media Markt - wystarczy 1 telefon


Normalnie niedowiarek. ;)

Polecam MM Górczewska to i tobie się będzie należała wymiana lub zwrot "jak psu buda".

Czyli beszczelnie i w oczy oszukali mnie, tyle z Twojej wypowiedzi wynika.

Skandal.

#598 crisco

crisco
  • 1 485 postów

Napisano 26 kwietnia 2012 - 14:57

Panowie reasumując jest różnie w różnych sklepach w ramach tej samej sieci (np. MM). W Toruniu w MM pracownik powiedział mi, że dopuszcza się na takim ekranie jak iPada występowanie 5 hot pixieli. Dlatego "dziękuje postoje" i wybieram Apple on line. Absolutnie nie mam chęci na wyjazdy do sklepów które mają lepszą politykę w tym zakresie. Pisałem gdzieś już to na forum ale powtórzę. W innym sklepie w Toruniu stał na wystawie iPad, który był ewidentnie zasikany. Poprosiłem sprzedawcę aby powiedział co o tym myśli. Sprzedawca stwierdził, że nic nie widzi i jest wszystko ok. Fajnie, że są sklepy i ludzie, którzy załatwiają zwroty po naszej myśli. Trzeba jednak pamiętać, że są także takie sklepy co mają zupełnie inne podejście.

#599 piotrmd

piotrmd
  • 19 postów

Napisano 27 kwietnia 2012 - 15:38

Czekam na kuriera z 5. sztuką. Może tym razem...dam znać.

#600 ron_1

ron_1
  • 156 postów

Napisano 27 kwietnia 2012 - 16:04

Czekam na kuriera z 5. sztuką. Może tym razem...dam znać.

Dla mnie szok! Jedna sztuka wadliwa, druga ale aż 4 pod rząd? Masakra




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych