Co byście radzili ?
Tu zajrzyj http://myapple.pl/ip...tml#post1854718
Spójrz na moje zdjęcia i doczytaj do końca wątek
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:02
Co byście radzili ?
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:07
Chodziło mi o tych nie europejskiego pochodzenia
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:11
jeżeli macie możliwość proponuję zdobyć iPada zza granicy. Potencjalnie mniejsze prawdopodobieństwo na żółć i inne defekty.
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:14
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:16
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:19
Napisano 03 kwietnia 2012 - 21:32
Napisano 03 kwietnia 2012 - 22:18
Napisano 03 kwietnia 2012 - 22:24
Napisano 03 kwietnia 2012 - 22:49
Do naprawy owszem.
Do wymiany na nowy nie bardzo, bo niezgodność towaru trzeba zgłosić w ciągu 2 miesięcy od wykrycia niezgodności.
Napisano 04 kwietnia 2012 - 07:09
Tak ale możesz powiedzieć ze wykryłeś niezgodnosc np. miesiąc temu:)
Napisano 04 kwietnia 2012 - 07:16
Napisano 04 kwietnia 2012 - 07:20
Nawiazujac do,tematu tego watku musze powiedziec, ze o ile nowy iPad jest swietny itd, to ma jedna duza wade: przesadnie dlugi czas ladowania. To jest jakas masakra. Podlaczylem go jakos kolo 1-wszej w nocy a mial jeszcze prawie 20%, patrze rano o 8-mej a tu dopiero 87%
![]()
No zeby mi sie ipad przez noc nie naladowal to to jest jakas zupelna dupa.
Napisano 04 kwietnia 2012 - 07:53
Tak. Ladowarka jaka byla w komplecie. Z ciekawostek dodam, ze parametrami jakie mozna wyczytac na obudowie ladowarki, nie rozni sie ona nicym od ladowarki z iPada 1. Jednak kazdy z moich dwoch iPadow laduje sie tylko po podpieciu do swojej ladowarki. Podpiecie do ladowarki nalezacej do drugiego ipada, wyskakuje info o nielaowaniu baterii. To chyba tez dziwne.Ładowarką od iPada?
Napisano 04 kwietnia 2012 - 08:07
Nawiazujac do,tematu tego watku musze powiedziec, ze o ile nowy iPad jest swietny itd, to ma jedna duza wade: przesadnie dlugi czas ladowania. To jest jakas masakra. Podlaczylem go jakos kolo 1-wszej w nocy a mial jeszcze prawie 20%, patrze rano o 8-mej a tu dopiero 87%
![]()
No zeby mi sie ipad przez noc nie naladowal to to jest jakas zupelna dupa.
Napisano 04 kwietnia 2012 - 08:20
Napisano 04 kwietnia 2012 - 08:22
Trochę zawiedziony jestem postawą Cortlandu w Katowicach w sprawie mojej reklamacji, rozumiem że nie każdy może widzieć problem zażółconego ekranu (nawet po zdjęciach, które wysłałem) ale już ewidentnej różnicy w podświetleniu z modelami wystawowymi to już nie bardzo, nie wiem mam powołać biegłego grafika, lub może okulistę do wnikliwej oceny? Momentami czułem się prawie jak jasnowidz widzący coś czego inni nie dostrzegają, a argumentacja typu, że nie jest to monitor Eizo to jak dla mnie totalna porażka jeśli chodzi o podejście do klienta.
Czekam na nową sztukę, jeśli będzie miała ten sam problem, o ile oczywiście sklep uzna moją reklamację, bo jeśli nie, lub też ponownie dostanę model z tymi problemami to niestety zostaje mi tylko zażądanie zwrotu gotówki.
Napisano 04 kwietnia 2012 - 08:23
Nawiazujac do,tematu tego watku musze powiedziec, ze o ile nowy iPad jest swietny itd, to ma jedna duza wade: przesadnie dlugi czas ladowania. To jest jakas masakra. Podlaczylem go jakos kolo 1-wszej w nocy a mial jeszcze prawie 20%, patrze rano o 8-mej a tu dopiero 87%
![]()
No zeby mi sie ipad przez noc nie naladowal to to jest jakas zupelna dupa.
Napisano 04 kwietnia 2012 - 08:27
Napisano 04 kwietnia 2012 - 09:30
No to juz wszystko jasne - zona i dzieci chyba tylko czekaly jak zasne i bawili sie pewnie iPadem cala noc. No ale zabawka fajna - trudno sie dziwicPodpiety o 2. O 8 100%
Napisano 04 kwietnia 2012 - 10:43
Napisano 04 kwietnia 2012 - 10:48
Napisano 04 kwietnia 2012 - 11:40
Napisano 04 kwietnia 2012 - 11:49
Napisano 04 kwietnia 2012 - 12:49
Czy ktoś mógłby zamieścić zdjęcie (nie zrzut ekranu) zdrowego, niezażółconego iPada, najlepiej widok klawiatury, który najczęściej się tu pojawia w postach. Bo raczej nie będę chodził z aparatem po sklepach robić zdjęcia wystawowym iPad'om, chociaż jeśli przyjdzie taka potrzeba
.
Na razie dosyć polubownie podszedłem do problemu z reklamacją, taka moja natura i liczę, że sklep jednak stanie na wysokości zadnia nie będzie mi robić żadnych kłopotów z wymianą, jednak jeśli będzie inaczej wolałbym być przygotowany i zamieścić zdjęcie porównawcze jako powód odstąpienia od umowy.
Nie wiem, ewentualnie poproszę o opinię innego serwisu/sklepu, albo wyślę to do AOS? Bo w sytuacji gdy sklep nie uzna mojej reklamacji, to co mi zostaje?
Z góry dzięki
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych