

Nowy iPad - pierwsze wrażenia
#376
Posted 01 April 2012 - 19:37

#377
Posted 01 April 2012 - 19:40
#378
Posted 01 April 2012 - 19:40
#379
Posted 01 April 2012 - 19:47
#380
Posted 01 April 2012 - 19:51
Ja już z tego czytania głupieje i czasami jak się wpatruje to tez mi się wydaje ze mam zasikany a czasem nie :smile:
Sprawa jest jasna, po każdej stronie musi być odcień ten sam.
#381
Posted 01 April 2012 - 19:51
Ja już z tego czytania głupieje i czasami jak się wpatruje to tez mi się wydaje ze mam zasikany a czasem nie :smile:
Wrzuć zdjęcie to dostaniesz odpowiedź

#382
Posted 01 April 2012 - 20:11
#383
Posted 01 April 2012 - 20:14




i coo??
#384
Posted 01 April 2012 - 20:16

#385
Posted 01 April 2012 - 20:41
#386
Posted 02 April 2012 - 12:09
#387
Posted 02 April 2012 - 12:22
Chyba tragedii nie ma. Trudno ocenic na tych fotkach, bo cos widac jakby siki, ale moze to kwestia strony jaka sie wyswietla.i coo??
Otworz stronke cala biala i wyswietl ja w poziomie, aby zupelna biel byla przez cala szerokosc ekranu.
#388
Posted 02 April 2012 - 12:32
#389
Posted 02 April 2012 - 12:47
#390
Posted 02 April 2012 - 13:20
Serio?? To dawaj tez jakaś fotkę to zobaczymy:-DJa po godzinie wpatrywania także mam żółty ekran. Wszystko przez tą panike nanforum:)
#391
Posted 02 April 2012 - 13:21
#392
Posted 02 April 2012 - 13:40


o to wam chodzilo?
#393
Posted 02 April 2012 - 13:46
Ja właśnie odkryłem na moim ipadzie kilka zdechłych pikseli,... Może najlepiej uderzać prosto do serwisu Apple?
czy kupiles go przez internet czy besposrednio w salonie. Jak przez internet to po prostu zwroc go i na pewno oddadza pieniadze. Jak w salonie to trudniejsza sprawa ale tez warto sprobowac. Ja bym kontaktowal sie z Apple po wyczerpaniu opcji z Orange. Zwlaszcza ze Apple zapewne ma jakies przepisy co do tolerancji iles tam bad pixeli i moze byc problem, inaczej jakbys kupowal online w Apple Store, to wtedy na 100% zwrot lub wymiana.
#394
Posted 02 April 2012 - 14:14
#395
Posted 02 April 2012 - 15:58
Przy okazji spróbuję załatwić wymianę na 32GB za dopłatą - może się uda.
Raczej się nie uda bo w przypadku wymiany przez serwis oddajesz sam sprzęt (pudełko i ładowarka zostają) i dostajesz sztukę zafoliowaną.
---------- Wpis dodano o 16:58 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:56 ----------
o to wam chodzilo?
Ja na 2 zdjęciu widzę ciemniejszą część tam gdzie jest wskaźnik baterii.
#396
Posted 02 April 2012 - 16:03
Raczej się nie uda bo w przypadku wymiany przez serwis oddajesz sam sprzęt (pudełko i ładowarka zostają) i dostajesz sztukę zafoliowaną.
Czyli wymieniają samo urządzenie z innym numerem seryjnym i danymi niż na pudełku ?
#397
Posted 02 April 2012 - 16:09
Czyli wymieniają samo urządzenie z innym numerem seryjnym i danymi niż na pudełku ?
Tak.
#398
Posted 02 April 2012 - 16:18
Z tym zoltym ekranem to jest tak, ze nie kazdy to widzi. Pierwsza sztuke jaka kupilem w iSpocie niedawno tez mialem zasikana (o czym juz tu pisalem), ale mja zona nie widziala tego o czym ja mowie. W iSpocie tez nie wszsycy wiedzieli o co mi chodzi, ale na szczescie jeden z pracownikow mial zdrowe oczy
Trochę też zależy jak pokażemy problem. Ja kupiłem w portugalskim Media Markcie i zobaczyłem to od razu po wyjęciu w hotelu. Pani w serwisie MM odpaliła i stwierdziła, że nie widzi problemu, dopiero gdy otworzyliśmy białą stronę a ja wyjąłem dla porównania swoją dwójkę stwierdziła, że różnica jest ewidentna i bez słowa przyjęła z powrotem...
#399
Posted 02 April 2012 - 17:13


#400
Posted 02 April 2012 - 17:18

1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users