Proszę o sprawdzenie zarówno iCloud jak i SIMlock'a:
355325084703315
Aktywny, czysty iCloud i simlock na Orange PL.
Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.
Napisano 03 maja 2017 - 09:07
Proszę o sprawdzenie zarówno iCloud jak i SIMlock'a:
355325084703315
Aktywny, czysty iCloud i simlock na Orange PL.
Jak się nie odzywam w wątku to proszę pisać na priv.
Napisano 03 maja 2017 - 10:17
Również proszę o sprawdzenie wszystkiego: 357997053013708
Napisano 04 maja 2017 - 20:02
Cześć,
mogę kupić nowego iPhona 5S, jest w pudełku zafoliowanym, znajomy dostał go w ramach wymiany ubezpieczeniowej, pytanie czy posiada simlocka? Uszkodzony egzemplarz pochodził z Orange, ale wymiany dokonała firma iSource. Czy jesteście w stanie sprawdzić czy posiada blokadę simlock? Na darmowych portalach jest w tej pozycji status UNKNOWN
Będę bardzo wdzięczny :-)
Napisano 05 maja 2017 - 09:38
Napisano 05 maja 2017 - 09:47
Simlock Vodafone UK, włączona blokada iCloud.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 05 maja 2017 - 11:24
Napisano 05 maja 2017 - 20:22
359144077585316
Proszę o sprawdzenie, głównie chodzi czy ma simlocka czy zdjęty i jak cos w jakiej sieci.
Napisano 05 maja 2017 - 20:42
Poproszę o sprawdzenie numeru 351988063542709
UK Hutch bez locka, iCloud aktywny.
Jak się nie odzywam w wątku to proszę pisać na priv.
Napisano 06 maja 2017 - 10:55
UK Hutch bez locka, iCloud aktywny.
dziekuję
Napisano 07 maja 2017 - 08:52
Taki symbol IPhone'a SE: MLM62CM/A - jaka to dystrybucja? Sprzedaje je Sferis, którego sklepy widzę na stronie Apple'a, więc chyba jest autoryzowanym resellerem, czy mógłby w takim razie sprzedawać dystrybucję niepolską?
Napisano 07 maja 2017 - 14:17
A co to za różnica, poza napisami na pudełku?
Napisano 07 maja 2017 - 17:28
A co to za różnica, poza napisami na pudełku?
Chciałabym, żeby była żadna, aie może jest różnica w ewentualnym przedłużeniu gwarancji po naprawie lub wymianie omawiana np. w tym wątku: http://myapple.pl/forums/topic/279677-iphone-6s-dystrybucja-ue-a-polska/
Napisano 08 maja 2017 - 10:12
Taki symbol IPhone'a SE: MLM62CM/A - jaka to dystrybucja? Sprzedaje je Sferis, którego sklepy widzę na stronie Apple'a, więc chyba jest autoryzowanym resellerem, czy mógłby w takim razie sprzedawać dystrybucję niepolską?
Apple ma dwa oznaczenia modeli - te zaczynające się od A i te od M. O ile łatwo znależć rozpiskę po A to po M już nie... głównie dostępne są informacje dla kanałów sprzedaży w USA.
Sferis jest autoryzowanym resellerem i z tego co rozumiem sprzedają sprzęt skierowany na ten rynek. W razie wątpliwości wystarczy do nich zadzwonić...?
Jak się nie odzywam w wątku to proszę pisać na priv.
Napisano 08 maja 2017 - 10:55
Jasne, że można zadzwonić, ale był weekend :-) Tymczasem ten model zdążył ze sklepu zniknąć (chodliwy teraz SE 64GB Space Gray).
Napisano 08 maja 2017 - 21:32
Witam
Mogę prosić o sprawdzenie IMEI?
355692076497812
Iphone 6s
Z góry dziękuję
Fabrycznie bez simlocka, czysty, bez iClouda.
359144077585316
Proszę o sprawdzenie, głównie chodzi czy ma simlocka czy zdjęty i jak cos w jakiej sieci.
Simlock na kanadyjski Flex/sieć Bell. Wygląda na czysty, iCloud też wyłączony.
Jak się nie odzywam w wątku to proszę pisać na priv.
Napisano 09 maja 2017 - 07:01
Napisano 11 maja 2017 - 08:15
Też poproszę o sprawdzenie IMEI iPhone'a SE: 359145075570531
Napisano 11 maja 2017 - 11:27
Też poproszę o sprawdzenie IMEI iPhone'a SE: 359145075570531
Dopiszę, że telefon jest nieaktywowany, zależałoby mi na sprawdzeniu, czy liczy mu się już okres gwarancyjny.
Napisano 11 maja 2017 - 12:07
W systemie pozostało mu 116 dni gwarancji, bo ona liczy się od dnia sprzedaży, a nie aktywacji.
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 11 maja 2017 - 12:27
W systemie pozostało mu 116 dni gwarancji, bo ona liczy się od dnia sprzedaży, a nie aktywacji.
Wielkie dzięki. Ogólnodostępne sprawdzacze IMEI sugerowały, że gwarancja jest aktywna, ale w żadnym nie znalazłam dat.
Napisano 11 maja 2017 - 12:32
Zawsze tak jest w większości wypadków po aktywacji jednak gwarancja jest od dnia aktywacji od nowa.
Napisano 11 maja 2017 - 13:49
O, to dla mnie nowość, przetrząsam od paru dni forum i inne strony i takiej informacji chyba jeszcze nie napotkałam. "W większości przypadków", czyli? Od czegoś to zależy?
Napisano 11 maja 2017 - 14:02
A są jakieś papiery do tego telefonu? Gdzie on był kupiony? Kto chce Ci go sprzedać?
Jedyny serwis sprzętu Apple w Małopolsce polecany przez MyApple.pl
ul. Kadecka 10, 30-078 Kraków
kom: 889 566 455 ; tel: 12 421 65 91
Napisano 11 maja 2017 - 14:13
O, to dla mnie nowość, przetrząsam od paru dni forum i inne strony i takiej informacji chyba jeszcze nie napotkałam. "W większości przypadków", czyli? Od czegoś to zależy?
W większości przypadków powiedzmy 95% jest od aktywacji - w 5% może być sytuacja że gwarancja się nie zaktualizuje i zostanie tyle ile niby od daty sprzedaży/produkcji urządzenia minęło chyba że przedstawisz dowód zakupu z inną datą od oficjalnego sprzedawcy.
Jeśli nie jesteś w stanie zaakceptować takiego ryzyka to zostaje ci jedynie zakup nowego w oficjalnym sklepie.
Napisano 11 maja 2017 - 14:15
Rozumiem, dziękuję za wyjaśnienia!
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych