Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Wibracja iphone4 vs iphone 4s


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
27 odpowiedzi w tym temacie

#26 arpus

arpus
  • 161 postów
  • SkądPoznań, PL

Napisano 13 maja 2012 - 15:56

Ech... widzę, że nie łapiesz. Cortland albo iSource jako autoryzowany diler/serwis Apple przyjmie na gwarancji każdego iphona kupionego w UE OPRÓCZ telefonów z Orange i T-Mobile. Możesz mieć telefon z sieci XXX z Austrii - przyjmą. Telefon z polskiego salonu - nie ruszą.

---------- Wpis dodano o 16:56 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:55 ----------

...i tylko to mi chodzi :)

#27 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 13 maja 2012 - 15:59

Co do wibracji, miałem do czynienia z dwoma modelami 4s, jeden kupiony w listopadzie, drugi z marca, w obu wibracja identyczna. Wydaje się być głosniejsza i lepiej odczuwalna, zmiana na plus.

#28 OleYek

OleYek

  • 17 478 postów
  • Płeć:
  • SkądPoznań

Napisano 13 maja 2012 - 16:20

Ech... widzę, że nie łapiesz. Cortland albo iSource jako autoryzowany diler/serwis Apple przyjmie na gwarancji każdego iphona kupionego w UE OPRÓCZ telefonów z Orange i T-Mobile. Możesz mieć telefon z sieci XXX z Austrii - przyjmą. Telefon z polskiego salonu - nie ruszą.


Nadal nie odpowiedziałeś na pytanie co ma do tego gwarancja, a najgorsze jest to, że brniesz nadal w swoją niewiedzę. Otóż Cortland nie przyjmuje sprzętu Orange/Tmobile dlatego, że PTC i Centertel są oficjalnymi dystrybutorami iPhone na Polskę i mają własne umowy jeżeli chodzi o serwis z Apple, natomiast Cortland dostaje pieniądze tylko i wyłącznie za obsługę reszty urządzeń, dlatego nie przyjmują urządzeń za serwis których nie dostaną pieniędzy, a pośredniczyć na swój koszt nie będą bo nie są instytucją charytatywną.

Dalej uważasz, że na urządzenia kupione u operatora nie ma gwarancji ? Zresztą takie coś jak twierdzisz, że operatorzy zrezygnowali z serwisu. Nie mają możliwości zrezygnować bo nie są stroną. Apple jako producent udziela gwarancji nabywcy i dystrybutor (w tym wypadku operator) nie jest w tym żadną stroną. Sprzedawca ma tylko obowiązek przyjąć sprzęt i przekazać dalej, chyba, że warunki gwarancji zakłądają że należy dostarczyć samemu do serwisu.

I tyle na temat.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych