Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dziwny problem z UPS


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
33 odpowiedzi w tym temacie

#26 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 07 stycznia 2012 - 17:05

Ja miałem taki problem ze moja przesyłka która miała iść do firmy została przypadkowo odebrana przez klienta tej firmy intrafila pozniej razem z nim do Szwecji....kurier wszedł do firmy zostawił przesyłkę pierwszej lepszej osobie i po sprawie, zreszta do mnie do firmy jak karierze przynoszą paczki to często nawet nikt nie podpisuje tylko pytają o nazwisko, podsumowując z firm kurierskich powoli robi sie poczciwa " poczta polska"....

#27 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 07 stycznia 2012 - 17:37

Zostawianie paczki komu popadnie i udawanie, że dostarczono ją do odbiorcy ?


Mają obowiązek dostarczyć pod adres, niekoniecznie odbiorcy, mogą komukolwiek pod danym adresem. U mnie wielokrotnie zostawiali u sąsiada, jednak zawsze dzwonili czy się zgadzam.

#28 Balin0

Balin0
  • 1 448 postów
  • SkądKraków

Napisano 07 stycznia 2012 - 17:51

Nie wiem dokładnie jak to powinno wyglądać, ale sąsiad to już inny adres ;)

#29 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 07 stycznia 2012 - 17:54

O numer prosilem przy kazdym dodzwonieniu sie do BOK UPS. Nie dali bo mowili ze nie mają. Numer do kurierow posiadaja tylko magazyny, ktore w soboty sa nieczynne.

#30 kuterq

kuterq
  • 588 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 07 stycznia 2012 - 18:10

u mnie w firmie uzyskanie kopii delivera jest bezpłatne i zupełnie otwarte dla klienta , dziwne maja zwyczaje w tym UPS....

#31 Sawom

Sawom
  • 83 postów

Napisano 07 stycznia 2012 - 18:25

zawsze jak czekam na paczkę UPS dzwonię na infolinię i konsultant albo łączy mnie z kurierem, albo sam na moją prośbę dowiaduje się od niego o której mogę się go spodziewać (kiedy mniej więcej będzie na moim osiedlu).

#32 kuterq

kuterq
  • 588 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 07 stycznia 2012 - 19:43

ja zawsze klientom podaję orientacyjne godziny w przedziale dwóch godzin, bo naprawdę CIĘŻKO się wyrobić :)

#33 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 07 stycznia 2012 - 20:25

Zobaczymy co z tego wyniknie. Powiadomie was w poniedzialek.

#34 mattkally

mattkally
  • 564 postów
  • SkądZambrów

Napisano 09 stycznia 2012 - 19:47

Sprawa wyjaśniona. Zadzwonił kurier punkt 8. Zaczął przepraszać, przepraszać i przeszedl do wyjasnien. Mowil ze caly dzien mial strasznie pechowy. Wiózł jeszcze jakiegoś praktykanta, ktory zapoznawal sie z pracą. Mieli awarię samochodu, no i kierowca kazal wpisac do komputera, uszkodzenie pojazdu i brak mozliwosci dalszego dostarczenia paczek. A ten biedactwo zagubił sie i zamiast wprowadzic do komputera awarie zaznaczyl dostarczenie paczki. Nie chce mi sie w to wierzyc, ale ok. Wyjasnial calkiem zwiezle i na temat :) Nie wiem czy przygotowywal sie czy co. W kazdym badz razie paczka dotarla cala i zdrowa, a koszta wysylki zostaly zwrocone. Całe 55,18 zł. Pozdrawiam i dzieki za udzial w tym mniemaniu '' gdzie moze byc moja paczka'' :)




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych