Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S w Play


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#26 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 03 stycznia 2012 - 23:20

Będąc w salonie wyraźnie zapytałem czy cennik jest aktualny oraz poprawny. Zostałem zapewniony, że tak właśnie jest i że nie jest w najbliższym czasie planowana żadna jego zmiana. Pani nawet nie próbowała dzwonić "do kogoś wyżej" by się upewnić (jak jej sugerowałem).

Napisz skargę do Play, może Ci długopis ze swoim logo przyślą w ramach rekompensaty:)

Cóż... Nie każdy śpi na kasie lub jest na tyle leniwym, by nie zwrócić nawet uwagi na ofertę konkurencji. Wejście na 4 strony i rzut oka na 4 tabelki zajmuje kilkanaście sekund. Jeśli którakolwiek z nich wyda się interesująca można zagłębiać się dalej. Ale samo zainteresowanie ofertą (które zasugerowałeś że Play być może chciał osiągnąć) to "koszt" kilku kliknięć myszką ze strony potencjalnego klienta. Nie wierzę, że są osoby których nie stać na taki wysiłek i muszą być "zachęcane" (by nie powiedzieć chwytane) przez Play'a takimi właśnie "sztuczkami" jak ta z cennikiem.

Nie trzeba spać na kasie lub być leniwym, by nie interesować się ofertami konkretnych operatorów. Można być np. zniechęconym niską jakością obsługi.

Salon samochodowy był jedynie przykładem. Kilka linijek niżej wyraźnie napisałem że WSZYSCY pozostali operatorzy w Polsce stosują podobne zasady sprzedaży co dealerzy, a odmienne niż Play. Baaa... Żeby było ciekawiej to i Play generalnie nie robi problemów z podpisywaniem aneksów na telefony niedostępne "od ręki" (ale DOSTĘPNE w ofercie/cenniku). Problem pojawił się wyłącznie w przypadku omawianego iPhone'a.

Ale w tym przypadku problem był. I co teraz?

Nie rozróżniasz dwóch kwestii. Czym innym jest dostępność telefonu w ofercie operatora, a czym innym jest dostępność telefonu w danym salonie. W dniu wczorajszym iPhone 4S 16GB w ofercie Play'a był dostępny, nie był jedynie dostępny w salonie który odwiedziłem.

No i z tego powodu nie mogłeś go kupić. Co jest w tym nadzwyczajnego?

Brak towaru "na stanie" (ale jego DOSTĘPNOŚĆ w ofercie) może być przeszkodą jedynie do wydania towaru. Nie może być natomiast przeszkodą w jego sprzedaży (podpisaniu aneksu i zamówieniu sprzętu do salonu).

Oczywiście, że może. Za ofertę sprzedaży uważa się wystawienie rzeczy na widok publiczny z oznaczeniem ceny (art. 543 k.c.). Cennik może być traktowany jak zaproszenie do składania ofert. Operator nie ma jednak obowiązku ich przyjąć.

Nie obraź się, ale czy naprawdę jesteś tak naiwny?

Nie, nie jestem. Rozważam różne możliwości. Ewentualna nieuczciwość operatora jest tylko jedną z nich. Kolejną, którą również należy wziąć pod uwagę jest błąd.

Powtórzę... Zarówno cennik, jak i informacja od pracownika którą uzyskałem w salonie mówiły jasno - Play telefon posiada, nie jest on natomiast fizycznie dostępny w konkretnym salonie i na jego dostarczenie trzeba będzie poczekać ok. tygodnia czasu.

W którym miejscu cennik stanowi, że Play posiada telefon?

Kolejny już raz się powtórzę... Inwentaryzacja (i związania z nią konieczność poczekania tygodnia czasu na dostarczenie telefonu do salonu) nie powinna być przeszkodą do podpisania aneksu. Powinienem był móc to zrobić, a na dostarczenie (i odbiór) iPhone'a bym poczekał.

Zasady sprzedaży ustala póki co operator sieci, nie klienci.

Tak jest w Plusie, T-Mobile, Orange. Tak samo zresztą jest w Play'u w przypadku innych telefonów. Wyjątkiem jest/był wyłącznie iPhone za zaskakująco niską cenę.

No i? To wciąż niczego nie dowodzi.

Natomiast odnośnie ich systemu komputerowego... Co mnie to, kurczaki, obchodzi? Jeśli pracownik Play'a nie mógł aneksu "wyklikać" to powinien go wypełnić ręcznie, ewentualnie skontaktować się z odpowiednim działem i poprosić o pomoc/interwencję. Jeśli telefon jest DOSTĘPNY (podkreślam, bo widzę że masz z tym problem) to operator (jak każdy sprzedawca) ma obowiązek umożliwić jego kupno.

Nie ma. Poza tym, gdzie jest napisane, że telefon jest dostępny? Samo pojawienie się towaru w cenniku nie oznacza, że jest on dostępny.

Podobną sytuację miałem zresztą swego czasu w TP. Chciałem podpisać aneks i zmniejszyć prędkość internetu. System z niewiadomych powodów wyrzucał błąd. Pani po kilku próbach wyraźnie znudzona postanowiła mnie zbyć. Napisałem więc oświadczenie odręcznie na kartce A4 w dwóch wersjach, zażądałem poświadczenia odbioru i wyszedłem. Następnego dnia otrzymałem telefon z przeprosinami i informacją, że aneks jak najbardziej jest już w systemie.

To miło, tylko co z tego?

I żałuję, że dałem się tak zbyć. Cóż... Pani była miła, uprzejma. Poprosiła o numer kontaktowy i miała się ze mną kontaktować jakby telefon dotarł do salonu wcześniej. Kilkukrotnie podkreślała też, że cennik jest na pewno poprawny. Wzbudziła moje zaufanie, dlatego nie chciałem robić afery. Mądry Polak po szkodzie...

Dajże już sobie spokój. Operator odwołał cennik wprowadzając nowy i telefonu w starej cenie już nie kupisz. Naprawdę nie szkoda Ci nerwów?

#27 omuuu

omuuu
  • 12 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 00:01

Nie będę już cytował poszczególnych fragmentów i odnosił się do każdego z nich po kolei. Napiszę krótkie podsumowanie i mam nadzieję, że to zakończy tę dyskusję. Temat zatytułowany jest "iPhone 4S w Play". Wydało mi się więc, że jest to idealne miejsce do zamieszczenia swoich doświadczeń związanych z "kupnem" w/w telefonu w tejże sieci. Najpierw opisałem swoją pierwszą wizytę w salonie i podzieliłem się niesprawdzoną (żeby nie napisać kłamliwą) informacją uzyskaną od pracownika ich sieci (chcąc rozwiać wątpliwości moich poprzedników szukających kruczka w ofercie), później wyraziłem swoje odczucia związane ze zmianą cennika i tym, jak oceniam politykę tej firmy. Odnośnie nerwów... Jestem spokojny, jeśli w którymkolwiek momencie odniosłeś inne wrażenie to już ciebie z tego błędu wyprowadzam. Gdybyś uważnie czytał moje wszystkie posty to wiedziałbyś, że mimo super ekstra wypasionej oferty Play'a mimo wszystko rozważałem kupno telefonu bezpośrednio od Apple'a ze względu na lepszą gwarancję. Podniesienie ceny jest dla mnie jasnym sygnałem - tak po prostu miało być i powinienem wybrać Apple Store. Kto wie... Może w ogóle zdecyduję się na wersję 32GB której w Play'u nie ma. I jeszcze jedno. Piszesz, że moje argumenty niczego nie dowodzą. Zgadza się, niezbitych dowodów nie mam i z oczywistych względów mieć ich nie mogę (tak samo jak inni). Jednak ze względu na mnogość różnego rodzaju "przypadków" które dziwnym zbiegiem okoliczności nastąpiły jednocześnie w tej konkretnie omawianej sprawie jestem praktycznie pewny (chyba nie tylko ja) że było to celowe, nieuczciwe, nieetyczne działanie Play'a.

#28 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 04 stycznia 2012 - 01:08

Czytałem większość i powiem tylko tyle. Nikt Ci nie sprzeda w żadnej sieci telefonu nie mając go na stanie. Poza tym zastanawia mnie jak Ty w ogóle sobie to wyobrażasz kiedy numer seryjny musi być na dowodzie zakupu? Logiki trochę.

#29 omuuu

omuuu
  • 12 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 13:53

Dobrze, masz rację. Dziwnym trafem cennik pojawił się na stronie gdy telefon nie był fizycznie dostępny w salonach, dziwnym trafem pojawił się w nim błąd, dziwnym trafem dotyczył on wyłącznie najnowszego iPhone'a, dziwnym trafem zaniżał on cenę telefonu, dziwnym trafem pracownik Play'a zapewniał mnie że cennik jest poprawny (nie chcąc tego sprawdzić) i dziwnym trafem błąd w cenniku został poprawiony zanim telefony dotarły do salonów. Dziwny zbieg okoliczności, nieprawdaż? Tym stwierdzeniem kończę rozmowę na temat cudownej oferty Play'a na produkty Apple'a. Jeśli mimo wszystko nadal wierzysz, że to wszystko było całkowicie przypadkowe to albo jesteś mega naiwny, albo pracujesz w tej sieci. Innego wytłumaczenia nie widzę. Pozdrawiam i życzę miłego dnia ;] P.S. Telefon zamówiłem w AS.

#30 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 14:52

omuuu a nie wolales w orange? za 89 zł abona jest ajfon za 1.5K

#31 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 16:02

Dziwnym trafem cennik pojawił się na stronie gdy telefon nie był fizycznie dostępny w salonach, dziwnym trafem pojawił się w nim błąd, dziwnym trafem dotyczył on wyłącznie najnowszego iPhone'a, dziwnym trafem zaniżał on cenę telefonu, dziwnym trafem pracownik Play'a zapewniał mnie że cennik jest poprawny (nie chcąc tego sprawdzić) i dziwnym trafem błąd w cenniku został poprawiony zanim telefony dotarły do salonów.

Co jest dziwnego w opublikowaniu cennika przed faktyczną dostępnością towaru? Mnóstwo przedsiębiorców stosuje taką praktykę.
Co jest dziwnego w podaniu błędnej ceny? Zdarza się wielu. To chyba dobrze, że poprawili?
Skąd pracownik punktu sprzedaży miał wiedzieć, że cennik zawiera błąd?
 

Dziwny zbieg okoliczności, nieprawdaż?

Nie widzę w tym nic dziwnego. Wszystko jest prawdopodobne. Dziwna była jedynie wyjątkowo niska cena 4S w pierwszej wersji cennika. Naprawdę nie trzeba być Einsteinem, by dojśc do wniosku, że cena 4S 16 GB, niższa od ceny 4 8 GB (nie dość, że starszego modelu, to jeszcze z dwukrotnie mniej pojemną pamięcią), nie może być prawidłowa. Właśnie tu bym szukał mega naiwności, o której pisałeś...

#32 omuuu

omuuu
  • 12 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 16:21

Myślałem nad tą ofertą (w przeciwieństwie do kolegi Tryta jeśli mam wiązać się z siecią na 2 lata to wolę dokonać dobrego, świadomego wyboru). Zrezygnowałem z prostego powodu, nie potrzebuję aż tak wysokiego abonamentu. Minut bym nigdy nie wygadał, a podobne pakiety danych oferują też inne sieci.

89,90x24+1589=3746,6 zł
3746,6-2699=1047,6 zł
1047,6/24=43,65 zł - tyle mogę wydać na miesięczny abonament by wyjść na 0. Za taką kwotę mogę mieć w innych sieciach najtańsze pakiety (minuty w zupełności mi wystarczą) + również 1GB transferu. W zamian za mniej minut (na których jak już pisałem mi nie zależy) mogę zerwać umowę po roku, mam telefon bez silmlocka (łatwiejsza odsprzedaż) oraz nieco lepszą (mniej problematyczną) gwarancję.

Prawda jest niestety taka że oferta wszystkich polskich operatorów na iPhone'a nie jest jakoś specjalnie atrakcyjna (przynajmniej oficjalnie, nieoficjalnie być może komuś uda się coś wynegocjować). Liczyłem, że nowe cenniki Play'a i T-Mobile coś zmienią. Jak wyszło wiemy wszyscy ;p

---------- Wpis dodano o 16:21 ---------- Poprzedni wpis dodano o 16:05 ----------

Co jest dziwnego w opublikowaniu cennika przed faktyczną dostępnością towaru? Mnóstwo przedsiębiorców stosuje taką praktykę.
Co jest dziwnego w podaniu błędnej ceny? Zdarza się wielu. To chyba dobrze, że poprawili?
Skąd pracownik punktu sprzedaży miał wiedzieć, że cennik zawiera błąd?


Nie dziwi Cię, że pomylili się akurat wyłącznie w cenie iPhone'a (którego nie są oficjalnym sprzedawcą)? Że nie zawyżyli jego ceny tylko zaniżyli (co było dla nich bardzo "wygodne")? Jeśli nie, to naprawdę nie mamy o czym rozmawiać. Pozostaje mi tylko pozostawić Ciebie w słodkim przekonaniu, że cała ta "pomyłka" była zupełnie przypadkowa.
 

Nie widzę w tym nic dziwnego. Wszystko jest prawdopodobne. Dziwna była jedynie wyjątkowo niska cena 4S w pierwszej wersji cennika. Naprawdę nie trzeba być Einsteinem, by dojśc do wniosku, że cena 4S 16 GB, niższa od ceny 4 8 GB (nie dość, że starszego modelu, to jeszcze z dwukrotnie mniej pojemną pamięcią), nie może być prawidłowa. Właśnie tu bym szukał mega naiwności, o której pisałeś...


T-Mobile i Orange oferują identyczną wersję iPhone'a w porównywalnych abonamentach za niewiele wyższą cenę (2100-2200 vs 1900). Zrozumiałbym gdyby cenę ustalili znacznie niżej. Cena porównywalna do konkurencji wydawała się normalna. Tym bardziej, że Play zawsze chwalił się najlepszą ofertą smarrfonową (ostatnie "wielkie" obniżki).

Odnośnie ceny wersji 8GB... Jego cena jest z kosmosu, nikt rozsądny nawet się nią nie zainteresuje. Zastanawiam się nawet, czy Play ją w ogóle posiada i czy gdybym ponownie nie odwiedził ich salonu z chęcią zakupu produktu Apple'a to czy znów nie odprawiliby mnie z kwitkiem. Sądziłem więc, że jest to martwa pozycja w cenniku której nikomu nie chciało się aktualizować... Odnośnie naiwności, naiwnością jest przekonanie Play'a, że komuś wcisną te telefony drożej niż w zwykłym sklepie.

#33 megamasta

megamasta
  • 152 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 16:38

Ja przyznam że mam "znajomości" w play na wysokim szczeblu i do dzisiaj ta osoba nie wie dlaczego takie coś wystąpiło z tym cennikiem, może się dzisiaj dowiem w końcu :P Taki cennik dostał nawet każdy kierownik salonu w PL itd, NIE WIERZĘ W POMYŁKĘ PRZYPADKOWĄ ;) zakończmy już ten temat lepiej omuu a możesz mi podesłać na PW info odnośnie sieci/abonamentu w która masz zamiar teraz przejść? zaciekawiła mnie Twoja opcja hmmmm

#34 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 04 stycznia 2012 - 17:23

Też osobiście byłem bardzo blisko podpisania umowy na 24 mies. z Play-em, ale jak zobaczyłem to +1000 zł za telefon to zdecyduję się chyba jednak na Orange.

#35 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 18:06

w przeciwieństwie do kolegi Tryta jeśli mam wiązać się z siecią na 2 lata to wolę dokonać dobrego, świadomego wyboru

No i po co ten głupawy, nie pierwszy zresztą, docinek?
Zapewniam Cię, że ofert niektórych sieci nie biorę pod uwagę w pełni świadomie.

Nie dziwi Cię, że pomylili się akurat wyłącznie w cenie iPhone'a (którego nie są oficjalnym sprzedawcą)? Że nie zawyżyli jego ceny tylko zaniżyli (co było dla nich bardzo "wygodne")? Jeśli nie, to naprawdę nie mamy o czym rozmawiać. Pozostaje mi tylko pozostawić Ciebie w słodkim przekonaniu, że cała ta "pomyłka" była zupełnie przypadkowa.

Dziwi, ale ponieważ nie mam na to żadnego dowodu, nie mogę stwierdzić, że działanie operatora było celowe.
Mogę jedynie przypuszczać jak było, ale przypuszczenie a zarzucenie komuś nieuczciwości to dwie różne sprawy, zwłaszcza że ta druga może się nieprzyjemnie dla czyniącego zarzut skończyć.

T-Mobile i Orange oferują identyczną wersję iPhone'a w porównywalnych abonamentach za niewiele wyższą cenę (2100-2200 vs 1900). Zrozumiałbym gdyby cenę ustalili znacznie niżej. Cena porównywalna do konkurencji wydawała się normalna. Tym bardziej, że Play zawsze chwalił się najlepszą ofertą smarrfonową (ostatnie "wielkie" obniżki).

Cena nie była porównywalna do cen konkurencji, była wyraźnie niższa. W odwołanym cenniku, w abonamencie za 115 PLN (przecenionym na 85) 4S kosztował 1059 PLN, czyli znacznie mniej niż w porównywalnych ofertach konkurencji.

#36 rybulek

rybulek
  • 87 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 19:28

dla mnie to wałek jest i robienie z ludzi idiotów :/ cieszę się że nie mam nic wspólnego z tym operatorem

#37 omuuu

omuuu
  • 12 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 19:56

No i po co ten głupawy, nie pierwszy zresztą, docinek?
Zapewniam Cię, że ofert niektórych sieci nie biorę pod uwagę w pełni świadomie.


Napiszę więc inaczej. Ja, w przeciwieństwie do kolegi Tryta zwracam uwagę na ofertę wszystkich operatorów i szukam tej najtańszej/najlepszej. Nie trzeba mnie kusić "błędami" w cennikach bo i bez tego rozważam podpisanie umowy z każdym z nich.

Dziwi, ale ponieważ nie mam na to żadnego dowodu, nie mogę stwierdzić, że działanie operatora było celowe.
Mogę jedynie przypuszczać jak było, ale przypuszczenie a zarzucenie komuś nieuczciwości to dwie różne sprawy, zwłaszcza że ta druga może się nieprzyjemnie dla czyniącego zarzut skończyć.


Koń jaki jest, każdy widzi. I każdy z "błędu" w cenniku wyciągnie dla siebie odpowiednie wnioski.

Cena nie była porównywalna do cen konkurencji, była wyraźnie niższa. W odwołanym cenniku, w abonamencie za 115 PLN (przecenionym na 85) 4S kosztował 1059 PLN, czyli znacznie mniej niż w porównywalnych ofertach konkurencji.


Tego nie mam niestety okazji sprawdzić. Interesowała mnie wyłącznie opcja iPhone'a w najtańszym abonamencie, tylko na nią zwróciłem uwagę i była ona raptem ~200 zł tańsza. Nie na tyle, by zakładać że musi być błędna.

Zresztą rozmowę IMHO możemy zakończyć (nikt nikogo do swych racji nie przekona) a wątek można już zamknąć. Dlaczego? IPhone'a 4S w Play'u jak nie było, tak nie ma nadal. Bo jak inaczej można zinterpretować ceny zaproponowane przez tego "agresywnie walczącego na Polskim rynku" operatora...

#38 tryt

tryt
  • 628 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 20:35

Tego nie mam niestety okazji sprawdzić.

Ceny przepisane ze starego cennika znajdziesz tutaj.

#39 lordon

lordon
  • 248 postów
  • SkądŁódź, Poland

Napisano 11 stycznia 2012 - 00:29

Ja jestem w play i wziąłem ajtelefon 4 8gb za 900-1200zł już nie pamietam i wszystko było git ^_^

#40 Adam1307

Adam1307
  • 235 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 11 stycznia 2012 - 02:50

Kurcze szkoda ze nie ma 4s juz:)

#41 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 11 stycznia 2012 - 12:57

Kurcze szkoda ze nie ma 4s juz:)


Już ? A były jeśli tak to kiedy ?

#42 Adam1307

Adam1307
  • 235 postów
  • SkądŚląsk

Napisano 11 stycznia 2012 - 19:10

Był na stronie Play na pewno, tylko był bardzo drogi, teraz oglądam to został tylko 4 i 3gs. i 3gs w dobrej cene:) ale czy dostepny to niestety nie wiem. ps. albo 4s-a widziałem w t-mobilu? hmmm juz sie pogubiłem

#43 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 11 stycznia 2012 - 22:15

Był na stronie Play na pewno, tylko był bardzo drogi, teraz oglądam to został tylko 4 i 3gs. i 3gs w dobrej cene:) ale czy dostepny to niestety nie wiem.

ps. albo 4s-a widziałem w t-mobilu? hmmm juz sie pogubiłem


99% daję, że w T-Mobile :)

#44 czarekpl

czarekpl

  • 245 postów
  • SkądCiechanów, Poland

Napisano 14 stycznia 2012 - 08:07

W Play nigdy nie widziałem Iphona 4S a jak już by był to ja bym brał akurat w Play mi się umowa kończy

#45 Kamik47

Kamik47
  • 83 postów
  • SkądPoland

Napisano 14 stycznia 2012 - 08:46

Jak ktos chce niech zamawia teraz, bo pozniej jak by sie cena zmienila to i tak placi ta przy ktorej zamowil :P a jak czekasz na telefon dluzej niz X czasu to tam na cos mozesz liczyc ;) warto poczytac regulamin Play. Jesli chodzi o sama oferte sieci to nie wziol bym iphona w innej sieci niz play. Poniewaz za 60zl mamy nie limitowany internet. Co w innych sieciach kosztuje 100+

#46 kuterq

kuterq
  • 588 postów
  • SkądWrocław, Poland

Napisano 14 stycznia 2012 - 09:52

a maja jeszcze ipady w play'u?

#47 maaciek

maaciek
  • 29 postów

Napisano 14 stycznia 2012 - 10:13

Wiem, że jest promocja dla klientów mBanku. iPad 2 chyba 16GB 99zł/msc umowa na 42 miesiące.

#48 Colin 79

Colin 79
  • 263 postów
  • SkądWałbrzych, Poland

Napisano 14 stycznia 2012 - 11:49

Możesz skorzystać z wybranego produktu mBanku lub zaproś znajomego do mBanku w ramach programu PolecamBank w czasie trwania promocji a zapłacisz tylko 36 rat leasingowych - ostatnie trzy opłaci za Ciebie mBank. Dodatkowo zyskujesz 6 miesięcy internetu gratis. Jeśli nie spełnisz warunków promocji zapłacisz 39 rat leasingowych, ale i tak Twój całkowity koszt tabletu z internetem jest najniższy na rynku. Na allegro kupisz nowego za 1940 zł.

#49 czarekpl

czarekpl

  • 245 postów
  • SkądCiechanów, Poland

Napisano 19 stycznia 2012 - 11:00

A ja mam takie pytanie czy to prawda, że iphone 4s nie dziala w play. Pytam bo znalazlem taka aukcje i czytalem z niedowiezaniem
NOWY IPHONE 4S 16GB BIAŁY BEZLOCKA FONE-EXPERT (2058005342) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.

#50 Animatter

Animatter
  • 421 postów

Napisano 19 stycznia 2012 - 11:09

czarekpl Nie ma czegoś takiego, że nie będzie działał. Albo działa w każdej sieci GSM (wersja gsm) albo w jednej. Może sprzedający się nie zna albo się zna i coś kręci. Sam mam iPhone'a z sieci Orange PL i po zdjęciu simlocka działa wyśmienicie w Play. Mało tego, działa znacznie lepiej gdyż Orange ma u mnie tragiczny zasięg.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 6

0 użytkowników, 6 gości, 0 anonimowych