Na forach sa juz opinie wlascicieli 4s z wgranym softem 5.1 beta 2, że to jednak wina softu (argumentem są np. rozmowy inicjowane przez siri - i wtedy przebiegające bezproblemowo!). Jednak wszyscy sugerują wymianę telefonu bo jest to nie fair w stosunku do nas - klientow - ten brak informacji, i milczenie Jabluszka. Zawsze mozna miec pecha i nowy też będzie miał wadę!
Też mi się zdaje, że to soft - to kolejny, podobny zresztą jak wcześniejsze post z forum apple z US:
White iPhone 4S 16gb Vodafone NL has the no audio bug using 5.0.1.
After installing 5.1 beta2 problem was solved. Confirmed!
Advise: Try to get your UDID registrered for installing 5.1 beta2 or wait on the official release of 5.1 (hopefully this month...)
Najgorsze to to, że Apple zna problem, bo jest on już długo i jakoś nie kwapią się do informacji o tym albo wypuszczeniu poprawki - to nie jest rzecz, z którą można poczekać ponieważ główne zadanie, jakie ma spełniać telefon czyli wykonywanie połączeń jest wadliwe.