Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 4S brak dzwieku podczas rozmowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#51 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 04 stycznia 2012 - 14:41

Na forach sa juz opinie wlascicieli 4s z wgranym softem 5.1 beta 2, że to jednak wina softu (argumentem są np. rozmowy inicjowane przez siri - i wtedy przebiegające bezproblemowo!). Jednak wszyscy sugerują wymianę telefonu bo jest to nie fair w stosunku do nas - klientow - ten brak informacji, i milczenie Jabluszka. Zawsze mozna miec pecha i nowy też będzie miał wadę!


Też mi się zdaje, że to soft - to kolejny, podobny zresztą jak wcześniejsze post z forum apple z US:

White iPhone 4S 16gb Vodafone NL has the no audio bug using 5.0.1.
After installing 5.1 beta2 problem was solved. Confirmed!
Advise: Try to get your UDID registrered for installing 5.1 beta2 or wait on the official release of 5.1 (hopefully this month...)


Najgorsze to to, że Apple zna problem, bo jest on już długo i jakoś nie kwapią się do informacji o tym albo wypuszczeniu poprawki - to nie jest rzecz, z którą można poczekać ponieważ główne zadanie, jakie ma spełniać telefon czyli wykonywanie połączeń jest wadliwe.

#52 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 04 stycznia 2012 - 21:14

Ktoś na tym forum wcześniej mądrze na ten temat napisał - firma nie moze sobie pozwolić na przyznanie się do błędów bo konkurencja by ją rozerwała na strzępy! Były też wpisy o tym, że na podobnych forach innych firm aż roi się od dyskusji na temat problemów związanych z innymi telefonami. Poprzez fakt, że Apple jest firmą najbardziej innowacyjną na rynku, zapominamy jako użytkownicy, że to tylko kawałek elektroniki wyprodukowanej w Chinach... A nasze wymagania są wygórowane, bo dla mnie to super, że urządzenie mieszczące się w kieszeni potrafi prawie wszystko to co jeszcze parę lat temu miesciło się w sprzęcie wielkości walizki! Jeszcze tylko golarki brakuje , ale konkurencja nie śpi! Zawsze może podpatrzeć u Brauna!

#53 szkatu

szkatu
  • 59 postów
  • SkądDąbrowa Górnicza

Napisano 04 stycznia 2012 - 21:42

Ciekawi mnie czy aktualizacje naprawią te problemy . Ale następnym razem jak będę kupował IPhone . Poczytam na forach o jego niedopracowaniach ..

#54 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 05 stycznia 2012 - 08:59

Ktoś na tym forum wcześniej mądrze na ten temat napisał - firma nie moze sobie pozwolić na przyznanie się do błędów bo konkurencja by ją rozerwała na strzępy!


Ale o jakim przyznaniu mówimy ? Przecież skoro problem jest nagłośniony nawet na ich forum to przecież problem ten istnieje oficjalnie (jest to masa ludzi) i czy firma potwierdzi to oficjalnie czy też nie to dalej zła sytuacja istnieć będzie. Konkurencja w takim przypadku jeszcze bardziej mogłaby rozerwać firmę na strzępy podając za powód to, że mimo dość poważnego problemu z podstawową funkcją jaką jest wykonywanie połączeń producent od ponad 2 miesięcy nie robi nic żeby taki bug wyeliminować - wg mnie to gorsze od przyznania się do winy i jak najszybszego wypuszczenia łatki.

Poza tym dla mnie ciągle dziwne jest to, że mimo tego samego softu na części telefonów problem jest, a na części nie ma. Skąd taki akurat stan rzeczy ?

#55 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 05 stycznia 2012 - 12:11

Poza tym dla mnie ciągle dziwne jest to, że mimo tego samego softu na części telefonów problem jest, a na części nie ma. Skąd taki akurat stan rzeczy ?


Nagłośnienie problemów na forach nie spotkało się narazie z konkretną odpowiedzią Appla. Możliwe, że problem jest bagatelizowany jako niewielki odsetek ogólnej ilości wyprodukowanych i sprzedanych iphonów - co byłoby też odpowiedzią na Twoje pytanie dlaczego w niektórych problem występuje , a w innych nie. Może to być połączenie kilku aspektów naraz: konfiguracji, użycia programów a także wadliwego sprzętu (pamiętam jak kiedyś kolega szukał przyczyny usterki w moim kompie i robił to metodą prób i błędów aż znalazł wykluczając po kolei możliwości konfliktowania się programów, softu i innych).

#56 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 06 stycznia 2012 - 11:51

Może to być połączenie kilku aspektów naraz: konfiguracji, użycia programów a także wadliwego sprzętu


Jedynie co, to może wadliwy sprzęt - reszta nie wydaje się być prawdopodobna, ponieważ przywrócenie telefonu do stanu początkowego daje taką samą początkową konfigurację i nie ma na nim programów.

Zresztą umówmy się - dali ciała i nic z tym nie robią poprzez co nie wystawiają sobie dobrej opinii. Osobiście długo przekonywałem się do przejścia na Apple (iPhone), bo ciągle miałem jakieś "przeciw" i jak już się po kilku miesiącach zdecydowałem to trafiłem felerny model i musiałem go oddać po kilkunastu h od zakupu - nie zraziłbyś się ? ;)

#57 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 06 stycznia 2012 - 13:10

Osobiście długo przekonywałem się do przejścia na Apple (iPhone), bo ciągle miałem jakieś "przeciw" i jak już się po kilku miesiącach zdecydowałem to trafiłem felerny model i musiałem go oddać po kilkunastu h od zakupu - nie zraziłbyś się ? ;)


Oczywiście że zraziłbym się! To akurat nie podlega dyskusji. Zwłaszcza, że była to z Twojej strony decyzja przemyślana, a nie kontynuacja czy kaprys mody. Ja z mojej strony na razie uzbrajam się w cierpliwość i czekam na rozwój wypadków. Na duchu podtrzymuje mnie fakt, że zawsze kiedy używałem poprzedrzedniego 3G cieszyłem się z jego prostoty, funkcjonalności i przydatności. Teraz w przypadku 4s ciągle jestem czujny i przyglądam się czy aby coś sie nie psuje czy nie nawala. Już zaplanowałem zakup Applecare aby jednak przedłużyć gwarancje o rok (w PL nie dostępna, ale w Niemczech tak). Moja żona ma HTC, o Samsungu też coś niecoś słyszałem - ale nie zamienię, za żadne skarby świata! Bo to jest tak jak z Windowsem - własciwie od lat jest wierną kopią macowskich O.S-ów, podobnie koreańska konkurencja.... przeczytaj: Samsung's New Entry-Level Galaxy Ace Plus Copies iPhone 3G Design Almost Entirely [IMAGE] | Redmond Pie
Może coś mnie w Applu oślepia - przecieranie szlaków, innowacyjność, podejmowanie ryzyka, design, do niedawna niezawodność. Cóż od chyba 20 lat używam maców, a tego pierwszego ostatnio odpaliłem i działa bez zarzutu (choć już tylko nadaje się jako maszyna do pisania ;-) ). Przetrwaj do 5.1 a potem zobaczysz, że jako narzędzie Cię nie rozczaruje!

#58 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 07 stycznia 2012 - 15:43

Zrobię tak jak mówisz - postaram się odebrać oby następny egzemplarz i od nowa przekonać się do tego urządzenia. Mam nadzieję, że się uda i będę zadowolony z jego użytkowania, a z racji tego, że iPhone to nie jest mój kaprys tylko w 75% przydatne urządzenie to moja radość i satysfakcja będzie jeszcze większa :)

#59 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 07 stycznia 2012 - 17:23

Znalazlem interesujące dane (na stronach niemieckich: iPhone 4S: Rekord-Verkaufszahlen erwartet | Macerkopf.de - Apple News - Mac, iPhone 4S, iPod touch, iPad 2 und mehr). Wygląda na to że tylko sieć Verizon sprzedała w czwartym kwartale - 4,2 miliona sztuk iphonów! Szacowana sprzedaż na ostatni kwartał (bez Chin i kilku innych krajów) - 35mln sztuk. Dużo! Jeżeli odsetek wadliwych, które przedostały się przez system kontroli, przyjmijmy 1-2% daje to 700tyś. Pewnie wszystkie problemy opisywane przez forumowiczów to te 700tyś. ;-)

#60 lukaszr

lukaszr
  • 22 postów

Napisano 08 stycznia 2012 - 14:25

Akurat jeżeli chodzi o ten problem to myślę, że ich % wartość jest na wyższym poziomie ;) Nic to - czekamy na rozwiązanie problemu przez małego, wielkiego APPLE.

#61 skosu

skosu
  • 260 postów
  • SkądKielce, PL

Napisano 08 stycznia 2012 - 15:33

Seria DN żadnych problemów, nawet bateria sie poprawiła :) jak sprawdzić z którego tygodnia mam telefon ? Dostałem go od razu z softem 5.0.1 9A405. Więc to muszą być wadliwe pojedyncze sztuki, skoro kilka osób z tej samej serii ma sprawne telefony, a kilka nie. BTW. Apple nie straci dużo na swoim wizerunku. Już prędzej smierć Śp. Jobsa może przyczynić sie do malejącej sprzedaży urządzeń. Jak 4S sie psuje, Apple go wymieni, a ludzie i tak kupią iPhone 5, jak tylko wyjdzie na światło dzienne, a w dodatku bedą na niego czekali dużo wcześniej pod sklepem w ogromnych kolejkach.

#62 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 08 stycznia 2012 - 18:07

Seria DN żadnych problemów, nawet bateria sie poprawiła :) jak sprawdzić z którego tygodnia mam telefon ? Dostałem go od razu z softem 5.0.1 9A405. Więc to muszą być wadliwe pojedyncze sztuki, skoro kilka osób z tej samej serii ma sprawne telefony, a kilka nie.
.

Na tej stronie wpisz numer seryjny. Klantenservice: Serienummers
Tygodnie liczą się od początku roku. Soft o końcówce 406 jest podobno jeszcze lepszy. Informacje jak go zainstalować są na innym forum (iphone 4s pierwsze wrażenia).

#63 ostrich1

ostrich1
  • 40 postów
  • SkądGdynia

Napisano 20 stycznia 2012 - 16:18

Seria DN i niestety mojego iPhone'a 4S też to dotyczy. Zorientowałem się dopiero dzisiaj (3 dzień użytkowania , zamówiony z Orange) po wykonaniu kilku połączeń a raczej próbowaniu dodzwonienia się w nadziei, że to sieć szwankuje, ale jak widać niestety to nie problemy z siecią. Jedynie możemy mieć nadzieje, że z nowym softem wyjdzie fix na ten problem, bo szczerze mówiąc trochę się zawiodłem. W telefonie za 2,5k nie mają prawa się dziać takie rzeczy :D Zrobiłem tak jak poleca się w postach powyżej : zresetowałem ustawienia sieciowe i wyłączyłem siri. Zobaczymy co z tego wyjdzie :)

#64 iGosia

iGosia
  • 9 postów
  • SkądPL

Napisano 29 stycznia 2012 - 19:56

Cześć, więc mój ip4s został oddany w serwisie Cortland w Katowicach. Nie udało się im naprawić i nie do końca wiedzą co się z nim dzieje, więc dali im nowego. Nie zwlekajcie jak macie problemy z nimi!




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych