Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Iphone 4S brak dzwieku podczas rozmowy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
63 odpowiedzi w tym temacie

#1 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 23 listopada 2011 - 19:20

Witam, iphone 4S ma powazny problem dyskutowany szeroko na forach Appla (i pewnie innych). Podczas wybierania numeru i polaczenia glosnik przy uchu jest "martwy". Wlaczenie na chwile glosnika zewnetrznego i powrot do normalnej rozmowy czasem pomaga, ale jest uciazliwe. Podobno wymiana telefonu nie zawsze skutkuje nowym Iphonem ktory tej wady nie ma. Upgrade do 5.0.1 tez nie przyniosl poprawy czyli to wada telefonu, a nie oprogramowania. Aha szybkie kilkukrotne wyjecie i wlozenie jacka sluchawek niestety nie pomaga... Borykacie sie tez z podobnym problemem?

#2 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 23 listopada 2011 - 19:47

Ja mam 4S od wczoraj i miałem to już kilka razy.

#3 piter670

piter670
  • 2 postów

Napisano 23 listopada 2011 - 20:12

Mam to samo. Próbowałem kilka razy stawiać iphona na nowo. Czy 5.0 czy 5.0.1., czy odtworzony z archiwum, czy stawiany od zera ten sam efekt. Jutro idę reklamować.

#4 mihauu1983

mihauu1983
  • 124 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 23 listopada 2011 - 20:27

Nie zauważyłem tego. Miałem tylko problem z trybem głośnomówiącym. Nie było mnie słychać przez odbiorcę. Okazało się, że wyłączenie pewnej gry pomogło.

#5 iNdeed

iNdeed
  • 164 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 01:57

Mam to samo, wydaje mi sie ze to przez Siri.

#6 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 24 listopada 2011 - 08:43

Jak na razie to widzę że jest więcej problemów niż pożytku z tego 4s, wyprodukowali niezły bubel.,

#7 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 24 listopada 2011 - 18:19

Mam to samo, wydaje mi sie ze to przez Siri.


dzisiaj miałem sytację, że w żaden sposób nie mogłem zadzwonić bo głośnik był nieaktywny i nic nie słyszałem pomimo połączenia - po kilku próbach bezskutecznego nawiązania połączenia z działającym głośnikiem włączyła się SIRI.
Wyłączyłem ją, restart telefonu i na razie wszystko działa jak powinno - więc może faktycznie software z SIRI ma bugi.

#8 kajet24

kajet24
  • 153 postów

Napisano 24 listopada 2011 - 20:19

Jak na razie to widzę że jest więcej problemów niż pożytku z tego 4s, wyprodukowali niezły bubel.,


Nie wiem w czym problem jest. Kolega kupił od razu po premierze i nie narzeka.
Może kwestia umiejętności użytkowania?


k.

#9 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 24 listopada 2011 - 22:58

wyprodukowali niezły bubel.,


A ja od dnia premiery nie miałem żadnego problemu, poza baterią, którą naprawiło 5.0.1. Cóż, nie łatwo zrobić idealny telefon, szczególnie jak po tygodniu przyglądają się mu miliony ludzi. Bublem bym tego jednak nie nazwał.

#10 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 24 listopada 2011 - 23:16

A ja od dnia premiery nie miałem żadnego problemu, poza baterią, którą naprawiło 5.0.1. Cóż, nie łatwo zrobić idealny telefon, szczególnie jak po tygodniu przyglądają się mu miliony ludzi. Bublem bym tego jednak nie nazwał.


Niestety cykl życia produktów elektronicznych jest tak krótki, że producenci nie mają czasu na "wypuszczanie" dopracowanego oprogramowania.
Ostatni etap "dopracowania" należy do klienta końcowego i obecnie tak jest i z iPhone 4s - parę łatek i powinno być OK.
Apple nie jest wyjątkiem gdyż większość producentów tak robi.
Oczywiście można powiedzieć, że jest to telefon jeden z najdroższych na rynku - ale cena, ceną a życie, życiem - gdyby producenci starali się wypuszczać dopracowane pod względem software produkty to np. nowy model iPhone czy też Samsung Galaxy prezentowany byłby zdecydowanie rzadziej np. 1 model na 2-3 lata.

Powyższa opinia wynika z mojego doświadczenia gdyż smartfony/palmtopy użytkuje od ponad 10 lat (zaczynałem od Compaq, HP, MDA itp.) i z reguły były to najdroższe modele a im częstotliwość wprowadzania na rynek nowych modeli rosła (u wszystkich producentów) tym jakość pierwszego software malała.
Obecnie solidność producenta można raczej poznać po szybkości wypuszczania łatek niż po jakości software w produkcie, który co dopiero pokazał się na rynku (oczywiście są wyjątki od tej reguły.

#11 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 25 listopada 2011 - 09:43

Ten wpis znalazlem na forum austriackim. Moze niektorym pomoze. Ja testuje! "I was on the phone with Apple support just now, and they advised to go to Settings->General->Reset and do Reset Network Settings. According to the support guy (I asked him whether he was aware of the issue, and he said they were "kinda aware of it") that fixes the problem in 95% of cases."

#12 andziaaa1987

andziaaa1987
  • 33 postów
  • SkądCzęstochowa

Napisano 16 grudnia 2011 - 18:39

ten sam problem i na dodatek dotyczy 90% wychodzących połączeń (na czas jednego połączenia pomaga włączenie i wyłączenie głośnika, natomiast "wycisz" jest nieaktywne-tapnięcie tej ikony nic nie daje). reset ustawień sieciowych nie pomógł. ma ktoś może jeszcze jakiś pomysł co może pomóc? nie sądzę, żeby był to problem systemowy... jednego iPhone 4s odesłałam do AOS (problem z baterią), coś mi się wydaje, że teraz odeślę kolejny (wczoraj odebrana przesyłka). ciekawe czy trzeci będzie miał wszystko w porządku (jeszcze może mi się trafić static noise albo żółty ekran, może wszystko naraz:/)

#13 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 17 grudnia 2011 - 00:09

W zeszlym tygodniu otrzymalem 4s z innej serii (poprzedniego oddalem w ramach gwarancji). I wszystko jest OK. Moge powiedziec, ze po tygodniu testowania, kazda rozmowa wychodzaca ma dzwiek. Numer seryjny zaczyna sie na C38, a nie jak w przypadku wadliwego 4s - DN. Polecam wszystkim majacym podobny problem wymiane telefonu na nowy (nie wiem czy istnieje taka mozliwosc dla klijentow indywidualnych, w przypadku zakupu na firme taka opcja jest).

#14 pasio1993

pasio1993
  • 17 postów

Napisano 18 grudnia 2011 - 15:16

W zeszlym tygodniu otrzymalem 4s z innej serii (poprzedniego oddalem w ramach gwarancji). I wszystko jest OK. Moge powiedziec, ze po tygodniu testowania, kazda rozmowa wychodzaca ma dzwiek. Numer seryjny zaczyna sie na C38, a nie jak w przypadku wadliwego 4s - DN. Polecam wszystkim majacym podobny problem wymiane telefonu na nowy (nie wiem czy istnieje taka mozliwosc dla klijentow indywidualnych, w przypadku zakupu na firme taka opcja jest).


A jak wygląda przebieg wymiany iPhona na nowego? Biorą obecny telefon na serwis sprawdzają i dopiero wymieniają? Ile to trwa? I czy można wymagać aby zamienili na nowy właśnie z nr seryjnym zaczynającym się na C38?

#15 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 18 grudnia 2011 - 22:18

Czy wymienia akurat na taki z innym numerem seryjnym i do tego zaczynajacym sie na C... (wg. przytoczonego wyzej forum pochodza one z innej fabryki w Chinach, a moj konkretnie z konca pazdziernika) nie wiem. To totolotek. Nowy iphone przyslany byl przez Regeneris w woreczku foliowym po okolo 10 dniach, prawdopodobnie sprawdzili funkcjonalnosc, lub znaja ten problem. Poniewaz kupilem go na firme w T-mobile zaznaczylem, ze interesuje mnie tylko wymiana na nowy. Ale moze trzeba zaznaczyc, ze prosi sie o numer seryjny zaczynajacy sie na C...! Na forach applowskich niektorzy zagraniczni forumowicze opisuja sytuacje dwu- a nawet trzykrotnych wymian, podpieraja sie setkami wpisow na forach o tym problemie w przypadku gdy firmy probuja odeslac ich z kwitkiem (w moim przypadku tego nie bylo, a mialem byc pierwszym z takim problemem...) Inni uwazaja, ze to tylko software. I badz tu madry!

#16 pasio1993

pasio1993
  • 17 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 07:17

No właśnie o to chodzi, że ciężko coś tu zdziałać żeby mieć pewność, że sprzęt który dostanę będzie w 100% sprawny ;/ DO tej pory tylko raz mi się zdarzyło żebym nie słyszał się z rozmówcą, później wyłączyłem SIRI i np wczoraj wykonałem z 10 telefonów i w wszystko było ok. I tak przejdę się do Orange i zapytam jak to u nich wygląda. Zaciekawiło mnie to bo mam iPhona którego nr ser zaczyna się na DN ;/

#17 rejestr29

rejestr29
  • 31 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 13:14

No to popsuliście mi humor, bo kupiony żonie pod choinkę telefon ma numery seryjne zaczynające się od DN :/ Siri miała być tu często używana bo kochanie płynnie posługuje się tym językiem. Jeszcze przed sylwestrem napiszę tu jak to wyglądało i w naszym przypadku.

#18 rybulek

rybulek
  • 87 postów

Napisano 19 grudnia 2011 - 13:53

ja mam dn produkcja koniec listopada i u mnie wszystko ok :)

#19 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 19 grudnia 2011 - 19:01

Bo nie ma reguly! Sa plotki, wpisy na forach, itd. W jednych iphonach wszystko OK, w innych nie! To tak jak z pewnym panem w restauracji: przed zamowieniem kaczki upewnil sie czy napewno sa miekkie. Dostal twarda. Wzywa kelnera i pyta jak to mozliwe, ze mimo zapewniej, ze kaczki sa miekkie dostal twarda. Na co kelner odpowieda: sa kaczki miekkie i sa kaczki twarde. Pan dostal twarda! Oby wszystkie iphony z numerem DN, te z konca listopada i te z grudnia, i te pod choinka oczywiscie dzialaly bez zarzutu - czego wszystkim zycze!

#20 maziboss

maziboss
  • 550 postów
  • SkądTychy

Napisano 21 grudnia 2011 - 13:03

Ja mam ten problem w 4s black 64GB i zaraz mnie szlag trafi!! Telefon z T-Mobile. Powinni mi go wymienić od ręki. Nie mam zamiaru czekać tydzień na nową sztukę. Ktoś był w takiej sutuacji ? (zakup w sieci komórkowej).

#21 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 grudnia 2011 - 13:04

"podobno" problemy nie występują w 5.1 beta 2...

#22 maziboss

maziboss
  • 550 postów
  • SkądTychy

Napisano 21 grudnia 2011 - 13:07

"podobno" problemy nie występują w 5.1 beta 2...


To niech to kur.. szybciej wydają. Wypuścili bubel na rynek i niech się klient martwi.

#23 Zorski

Zorski
  • 54 postów
  • SkądKatowice

Napisano 21 grudnia 2011 - 15:56

W T-mobile wymienia telefon jezeli kupiles go na dzialalnosc gospodarcza do 14 dni. U mnie trwalo to dokladnie 10.

#24 masi0

masi0
  • 332 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 21 grudnia 2011 - 16:41

W T-mobile wymienia telefon jezeli kupiles go na dzialalnosc gospodarcza do 14 dni. U mnie trwalo to dokladnie 10.


czy faktycznie uważasz że wymiana coś da? może bardziej jest to efekt placebo

#25 soczekpl

soczekpl
  • 3 288 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 21 grudnia 2011 - 16:50

U mnie tego nie ma, ale mogę się założyć, że to problem softowy.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych