Jump to content

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Photo
- - - - -

Nowa reklama Galaxy S 2 - Nabija się z Apple


  • Please log in to reply
160 replies to this topic

#101 mareksle

mareksle
  • 295 posts
  • SkądOlkusz

Posted 24 November 2011 - 09:00

Tekst “I could never get a Samsung, I’m creative.” “You’re a barista” jest śmieszny, ale co ma niby oznaczać? Samsung naśmiewa się z tego, że jego urządzenia nie mają charakteru?;) Nabijanie się z baterii iPhona przez Samsunga też jest zabawne, tak jak cała reklama.

#102 Elfisher

Elfisher
  • 45 posts
  • SkądLegnica

Posted 24 November 2011 - 09:54

nie ma to jak skopiowac system i wiekszosc pomyslow od konkurenta, a potem wysmiac go za robienie szmelcu -.-

#103 origami

origami
  • 33 posts
  • SkądTrzebnica

Posted 24 November 2011 - 10:52

Jeżeli mam oceniać obiektywnie tą reklamę (pod względem technicznym), to jest ona słaba. Niby trochę śmieszna, ale nudna i kończy się jakoś tak za szybko kiedy spodziewałbym się czegoś więcej. W reklamie użytkownicy samsunga są przedstawieni bardzo "szaro" ot zwykłe nie wyróżniające się niczym jednostki - są strasznie nudni. Użytkownicy Apple, są kolorowi, mają różne osobowości, są zabawni, zaangażowani w premierę, przejmujący się niepokojącymi wieściami, widać, że są oddani marce - ktoś w dziale marketingu dał dupy i tyle, bo ja żadnych emocji poza hejtem iUserów nie widzę :D No i jeszcze to porównanie telefonów. Zobaczcie sami: SII ma jasną seksi tapetę, a ip4 fotkę w ciemnych kolorach i niebieski bumper. Wszystko to optycznie polepsza wizerunek sII w reklamie. Oczekiwałem czegoś bardziej kreatywnego - zboczenie zawodowe :P Pod względem marketingowym lipa i tak jak ktoś tutaj napisał - nie spodziewałbym się wielkiego wzrostu sprzedaży po emisji tego spotu. Reklama to emocje a tutaj ich brakuje. Mimo, że nie mam sprzętu appla (ale planuję) to uwielbiam ich marketing - design, rozwiązania, prostotę i styl. Mało jest firm które dopieszczają każdy najmniejszy szczegół w wizerunku. Apple dzielnie się trzyma mając w ofercie 1 telefon który tak świetnie się sprzedaje, samsungów to jest od cholery (sam nie wiem po co im tyle modeli) i podejrzewam, że gdyby Apple wypuściło taniego Iphona (co się na 99% nie stanie) w cenie np 1500zł - to rynek smartfonów byłby przez nich pozamiatany a hejterzy którzy wreszcie byłoby stać na sprzęt od Apple odrazu kupili by właśnie tańszą wersję porzucając HTC i Samsunga (zresztą czym one się różnią, skoro system ten sam - wyglądem :P)

#104 duzers

duzers
  • 163 posts
  • SkądDolny Śląsk

Posted 24 November 2011 - 11:13

Od kiedy to wielkość ekranu jest miarą jakości telefonu?

#105 leodan011

leodan011
  • 529 posts
  • Skądz zakamarków

Posted 24 November 2011 - 11:20

Od kiedy to wielkość ekranu jest miarą jakości telefonu?


Ot co. Brawo.

#106 marda

marda
  • 139 posts
  • SkądWarszawa

Posted 24 November 2011 - 12:03

Tak Przewagę.. nie ważna jest ilość sprzedanego produktu, ważne jest aby produkt był dobry. Ludzie kupują Samsungi bo myślą, że są to tańsze zamienniki a tak nie jest... nigdy nie będą dorównywać Apple


Zabawne tłumaczenie - sugerujesz, że Samsung sprzedaje niż Apple więcej przez pomyłkę - ludzie dali się nabrać i za chwilę popędzą z powrotem stać w kolejce pod Apple Store?

A jak sprawdziłeś, że Samsungi są gorsze - zmierzyłeś, zważyłeś; masz i używasz GalaxyS II i iPhone???

Jeszcze ciekawsze skąd wiesz, że Samsungi nigdy nie będą lepsze - czytałeś z fusów, czy byłeś u wróżki :wink:

#107 MACkoł

MACkoł
  • 6 posts

Posted 24 November 2011 - 12:16

Mimo tych wymienionych "mankamentów" iPhone'a i tak kupiłbym go jeszcze raz. Samsung za to to telefon jakby z niższej półki (czyt. szmelc).

A iPhone to przereklamowana zabaweczka a ludzie ją kupujący to mocno przepłacający frajerzy którzy nabrali sie na śliczny marketing wyrobiony przez joobsa.

#108 mtomi

mtomi
  • 74 posts

Posted 24 November 2011 - 12:27

Nie jest.
4 miesiące próbowałem go używać... bebechy ma OK ale jakość wykonania i system niestety nie dorastają do pięt do iPhone 4/4S


Potwierdzam. Ja wytrzymałem 6 miesięcy. Po pojawieniu się iOs5 i IP 4S przesiadłem się z powrotem na Apple'a :-) Miałem takie same odczucia jak opisujesz...

#109 reader

reader
  • 1119 posts
  • Skąddokąd?

Posted 24 November 2011 - 12:39

Od kiedy to wielkość ekranu jest miarą jakości telefonu?


Twórcą reklamy musiał być jakiś mężczyzna z kompleksami :-)

#110 arturcisz

arturcisz
  • 10155 posts
  • SkądSzczecin

Posted 24 November 2011 - 13:24

A iPhone to przereklamowana zabaweczka a ludzie ją kupujący to mocno przepłacający frajerzy którzy nabrali sie na śliczny marketing wyrobiony przez joobsa.


Nie życzę sobie abyś nazywał mnie frajerem. Moja kasa, zarobiłem ciężką pracą i moja sprawa na co ją wydaje.

#111 satelita

satelita
  • 7 posts

Posted 24 November 2011 - 13:37

No cóż w świecie Androida ta reklama uszła bokiem i jakoś ludzie się nią nie zachwycają jak wy ...

#112 MACkoł

MACkoł
  • 6 posts

Posted 24 November 2011 - 14:01

Nie życzę sobie abyś nazywał mnie frajerem. Moja kasa, zarobiłem ciężką pracą i moja sprawa na co ją wydaje.

To była odpowiedź na prowokacje ze strony fanboyów Apple dla których świetna i licząca sie na całym świecie marka Samsung to syf. Idź szczekaj najpierw w ich kierunku, bo gdyby nie ich durne prowokacje to ja bym nic nie napisał.

#113 arturcisz

arturcisz
  • 10155 posts
  • SkądSzczecin

Posted 24 November 2011 - 14:06

Cwaniakujesz bo jesteś anonimowy na forum, ciekaw jestem czy w rzeczywistości również tak się odzywasz. Szczeka to mój pies. Pozbądź się trądziku to porozmawiamy (aluzja do dojrzałości Twoich postów - wyjaśniam bo boję się, że nie zrozumiesz).

#114 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 24 November 2011 - 14:11

Panowie uspokójcie się, bo zaraz polecą ostrzeżenia. Smutne jest zarazem, że głupi telefon powoduje tyle nienawiści wśród ludzi.

to było pierwsze ostrzeżenie i ostatnie.

#115 epi

epi
  • 184 posts
  • SkądKatowice

Posted 24 November 2011 - 14:14

Prawda jest taka, że nie warto się szarpać o to jak została pokazana reklama przez konkurenta APPLE, dla nas niczego to nie zmienia. Każdy kto kupił iPhone, i był przy tym świadomym klientem, doskonale wie ile wart jest jego isprzęt. Reszta to tylko pieniacze, najwięcej do gadania mają zawsze ci, którzy w rękach mieli iPhone przez 5 min. Wchodząc do (iSpot, Cortland) można się poczuć dziwnie, dziko. Bo jesli nie jesteś świadomym klientem, to nawet w mięsnym poczujesz konsternację nie wiedząc samemu po co tam jesteś. Nie warto tracić czasu na utarczki, z ludzmi nie mającymi pojęcia o czym gadają. 5 minutowy kontakt z czymkolwiek lub kimkolwiek, nie daje możliwości i prawa do racjonalnego komentowania czegoś lub kogoś. Ja wiem, że my Polacy mam taki zwyczaj pasujący do tych słow: "Trwoga ,trwoga,panie trwoga,trzeba nam wynalezc wroga bo inaczej Panie Pany sami sie powybijamy". ... Ja się pytam PO CO ???! Wiem dlaczego kupiłem iPhone, macbooka, iPada, imac. I nigdy nie miałem poczucia że robię sobie tym krzywde. Wręcz przeciwnie.

#116 arturcisz

arturcisz
  • 10155 posts
  • SkądSzczecin

Posted 24 November 2011 - 14:15

Szczerze mówiąc też nie czaję tych emocji, fajna reklama, liczę, że będzie takich więcej. Teraz przydałaby się odpowiedz Apple, rozruszałoby to ich reklamę bo ostatnie trochę nudne są. Ps. Niech walczą na reklamy, a nie na patenty.

#117 satelita

satelita
  • 7 posts

Posted 24 November 2011 - 14:22

Posiadam SGS II , wybrałem go świadomie bo po prostu mi odpowiadał. Reklama sama w sobie jest średnia. Appel nie odpowie na tą reklamę bo to nie w ich stylu, w internecie jest tysiące anty Aplowskich reklam i nigdy żadna z nich chyba nie została skomentowana przez Apple

#118 arturcisz

arturcisz
  • 10155 posts
  • SkądSzczecin

Posted 24 November 2011 - 14:25

Posiadam SGS II , wybrałem go świadomie bo po prostu mi odpowiadał. Reklama sama w sobie jest średnia. Appel nie odpowie na tą reklamę bo to nie w ich stylu, w internecie jest tysiące anty Aplowskich reklam i nigdy żadna z nich chyba nie została skomentowana przez Apple


MAsz racje, jednak weź pod uwagę, że teraz rządzi Tim, nie wiemy jak teraz zareagują. Chciałbym aby zareagowali, fajnie bybyło takie potyczki na kreatywne reklamy, jednak chyba się z Tobą zgodzę, że odpowiedzi nie będzie.

#119 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 24 November 2011 - 14:27

Prawda jest taka, że nie warto się szarpać o to jak została pokazana reklama przez konkurenta APPLE, dla nas niczego to nie zmienia. Każdy kto kupił iPhone, i był przy tym świadomym klientem, doskonale wie ile wart jest jego isprzęt. Reszta to tylko pieniacze, najwięcej do gadania mają zawsze ci, którzy w rękach mieli iPhone przez 5 min. Wchodząc do (iSpot, Cortland) można się poczuć dziwnie, dziko. Bo jesli nie jesteś świadomym klientem, to nawet w mięsnym poczujesz konsternację nie wiedząc samemu po co tam jesteś. Nie warto tracić czasu na utarczki, z ludzmi nie mającymi pojęcia o czym gadają. 5 minutowy kontakt z czymkolwiek lub kimkolwiek, nie daje możliwości i prawa do racjonalnego komentowania czegoś lub kogoś. Ja wiem, że my Polacy mam taki zwyczaj pasujący do tych słow: "Trwoga ,trwoga,panie trwoga,trzeba nam wynalezc wroga bo inaczej Panie Pany sami sie powybijamy". ... Ja się pytam PO CO ???!
Wiem dlaczego kupiłem iPhone, macbooka, iPada, imac. I nigdy nie miałem poczucia że robię sobie tym krzywde. Wręcz przeciwnie.


Z Twojej wypowiedzi można wywnioskować, że posiadacze Samsunga, Della, Sony itd po zapoznaniu się z iPhone czy innym produktem Apple od razu porzucili by swoje dotychczasowe gadżety na rzecz produktu Apple. Tak nie jest i nie będzie. Każdy ma swoje zdanie i gusta, a wojna która wywiązała się na forum jest po prostu przekomiczna. Co nie którzy powinni wyjść na spacer, znaleźć dziewczynę cokolwiek bo im głupoty z nudów do głowy przychodzą.

#120 satelita

satelita
  • 7 posts

Posted 24 November 2011 - 14:34

MAsz racje, jednak weź pod uwagę, że teraz rządzi Tim, nie wiemy jak teraz zareagują. Chciałbym aby zareagowali, fajnie bybyło takie potyczki na kreatywne reklamy, jednak chyba się z Tobą zgodzę, że odpowiedzi nie będzie.


Myślę że kiedyś się doczekamy jakiejś odpowiedzi, ale wątpię by była to odpowiedź skierowana typowo w Samsunga , czy też Androida , spodziewał by się jakieś ogólnikowej odpowiedzi , oraz sprawą utykania niektórych systemów w co się da i gdzie się da ...

Jako zadowolony użytkownik z SGS II, jednak trochę wstyd mi za tą reklamę , trochę to szczeniackie ...

#121 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 24 November 2011 - 14:41

Audi tez powinno być wstyd np. za tą reklamę? a BMW powinno wytoczyć proces?

#122 epi

epi
  • 184 posts
  • SkądKatowice

Posted 24 November 2011 - 14:43

Z Twojej wypowiedzi można wywnioskować, że posiadacze Samsunga, Della, Sony itd po zapoznaniu się z iPhone czy innym produktem Apple od razu porzucili by swoje dotychczasowe gadżety na rzecz produktu Apple. Tak nie jest i nie będzie. Każdy ma swoje zdanie i gusta, a wojna która wywiązała się na forum jest po prostu przekomiczna. Co nie którzy powinni wyjść na spacer, znaleźć dziewczynę cokolwiek bo im głupoty z nudów do głowy przychodzą.


Panie moderatorze:)) tak patrzę na Pana stopkę i hmmmm czy od urodzenia używa Pan wszystko na "i" bo u mnie niestety dopiero od 4 lat po 1 iPhone się posypały jabłka w domu. Ale używam też samsunga, sony, dell, hp, acer! Jednak dziwnym sposobem zawsze lece do apple.
Co do spacerów to racja, szukania czegokolwiek lub dzieczyny :) też racja. Ale ilość odwiedzających strone też ważna, dzięki temu płacą za reklamy.
Pozdrawiam !

#123 satelita

satelita
  • 7 posts

Posted 24 November 2011 - 14:50

Audi tez powinno być wstyd np. za tą reklamę? a BMW powinno wytoczyć proces?

http://www.youtube.com/watch?v=2G__Gnw1nMg&feature=BFa&list=PL35E9A462CBD63B69&lf=results_main


Wiesz ja uważam że jeśli produkt jest dobry to sam się obroni ... a tego typu zachowania wręcz odstraszają niektórych klientów

#124 b.milewski

b.milewski
  • 4486 posts
  • SkądGlasgow

Posted 24 November 2011 - 14:53

Czyli 99% proszków, pralek, odzieży, ogólnie wszystkiego jest słabe, bo reklamuje się w TV na bannerach, radiu i internecie? Skoro są dobre to reklama w ogóle nie powinna istnieć?

a tego typu zachowania wręcz odstraszają niektórych klientów


być może, ale stawiam swoją wypłatę, że jest to promil promila wszystkich odbiorców reklamy tak zwani fanatycy, którzy nie umawiają się z płcią przeciwną jeśli ta nie ma urządzenia firmy A lub B. Resztę taka forma reklamy albo bawi, albo wzbudza zainteresowanie.

#125 satelita

satelita
  • 7 posts

Posted 24 November 2011 - 14:55

Czyli 99% proszków, pralek, odzieży, ogólnie wszystkiego jest słabe, bo reklamuje się w TV na bannerach, radiu i internecie? Skoro są dobre to reklama w ogóle nie powinna istnieć?


Nie no nie przesadzajmy :) ale te 99% produktów przy reklamie nie nabija się wprost z innych :)




1 user(s) are reading this topic

0 members, 1 guests, 0 anonymous users