Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Mac OS 9.2 Imac g3


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 kibord2012

kibord2012
  • 5 postów
  • Skądwest poland

Napisano 09 listopada 2011 - 22:37

Witam właśnie rozpoczynam swoją przygodę z apple jestem zielony nie wiem jak mam zmienić datę i czas na swoim imacu g3 w systemie OS 9.2 prosiłbym o pomoc.

#2 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 09 listopada 2011 - 22:46

Skorzystałeś przynajmniej z magicznej funkcji Help ?

#3 TataMisia

TataMisia
  • 88 postów
  • SkądGorzów Wlkp.

Napisano 09 listopada 2011 - 23:52

Ale pomoc... Korzystasz z Mac OS 9 na codzień, czy tylko tak się udzielasz...?

#4 kibord2012

kibord2012
  • 5 postów
  • Skądwest poland

Napisano 10 listopada 2011 - 12:15

Wiem ze prawdopodobnie bateria 1/2 AA jest do wymiany ale kiedy ją już wymienię na nową jak mam zmienić ten czas przy włąnczaniu imaca pokazuje mi błąd ze czas jest przed 1973 rokiem ale naprawdę nie wiem jak to ustawić :(

#5 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 11 listopada 2011 - 13:07

Ale pomoc...
Korzystasz z Mac OS 9 na codzień, czy tylko tak się udzielasz...?


1. Rozumiem iż każdy kiedyś zaczynał ale bez przesady. To są przecież absolutne podstawy obsługi systemu opisane w Pomocy Systemowej, a nie jakieś super-hiper zaawansowane rzeczy - zawsze chętnie służę pomocą ale nie wyręczaniem każdego w znalezieniu absolutnie podstawowego rozwiązania, które dosłownie leży w zasięgu ręki.
2. Tak - używam 9-tki i znalezienie w jej Pomocy Systemowej odpowiedzi na temat Date & Time zajęło dosłownie 1 sekundę.

#6 kibord2012

kibord2012
  • 5 postów
  • Skądwest poland

Napisano 14 listopada 2011 - 16:44