Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Problem z aktualizacją Sygic Central Europe iOS5


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 multilab

multilab
  • 64 postów

Napisano 22 października 2011 - 16:53

Właśnie ukazała się aktualizacja nawigacji Sygic wersji na iOS5. Niestety nie mogę jej zaktualizować ani z poziomu telefonu ani z poziomu iTunes z powodu braku reakcji na przycisk "UPDATE" w telefonie i "Downloaded" w iTunes. U przycisku Update w telefonie jest znaczek "+" - co to znaczy? Czy ktoś już to zrobił?

#2 mark74

mark74
  • 116 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 22 października 2011 - 17:05

+ tzn.ze nawigacja przystosowana jest na iPhone oraz iPada.Aktualizowalem wczoraj Sygic Europe na iPhone z tym ze musialem zrobic okolo 3GB wolnego miejsca bo taka informacja pojawiala sie za kazdym razem.Mialem za malo dostepnego miejsca.Tobie pokazal sie taki komunikat po angielsku?

#3 multilab

multilab
  • 64 postów

Napisano 22 października 2011 - 17:22

+ tzn.ze nawigacja przystosowana jest na iPhone oraz iPada.Aktualizowalem wczoraj Sygic Europe na iPhone z tym ze musialem zrobic okolo 3GB wolnego miejsca bo taka informacja pojawiala sie za kazdym razem.Mialem za malo dostepnego miejsca.Tobie pokazal sie taki komunikat po angielsku?


Niestety nie ma żadnego komunikatu. Po prostu brak reakcji.

#4 mark74

mark74
  • 116 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 22 października 2011 - 18:26

Sprobuj usunac ja i pobierz ponownie z Purchased

#5 multilab

multilab
  • 64 postów

Napisano 22 października 2011 - 18:35

Zrobiłem trochę więcej luzu w pamięci telefonu i poszło. Dzięki za podpowiedź.

#6 mark74

mark74
  • 116 postów
  • SkądKopenhaga DK

Napisano 22 października 2011 - 18:40

Prosze bardzo.Wiesz,ze aktualizacja odbywa sie w dwoch etapach.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych