Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2920 odpowiedzi w tym temacie

#1826 _Artek_

_Artek_
  • 1 048 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:32

a ja mam problem mam 2 iPhone i dwa sa wadliwe a kurier po odbiór jak nie dzwoni tak nie dzwoni ludzi z apple też już dwa razy prosiłem i nic...... no ręce opadają........

#1827 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:39

Ja nie wiem co tu się dzieje, ale apple przegina pałkę. Bo sprzedawać tak drogi sprzęt i potem czytać na forach że są z owym sprzętem same kłopoty to trochę zajeżdża fuszerką. Nie mowa tu tylko o 4s, aczkolwiek jak na razie to czytam o nim same negatywy. Czy tak naprawdę trafił się komuś cały sprawny iphone ? Strach jest iść do sklepu i kupić cokolwiek Apple, a jak już kupisz to pozostaje Ci się modlić aby był sprawny.

#1828 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:46

Ja mam sprawny, już pisałem nie raz, bateria trzyma coraz dłużej ;) Nie bronię Apple, uważam, że faktycznie za tą cenę powinna być jeszcze lepsza jakość, ale weź pod uwagę, że w 90% osoba, która ma problemy napisze, natomiast gdybyśmy wymogli na wszystkich zadowolonych bez problemów napisanie komentarza to myślę, że stosunek by się drastycznie zmienił... Apple budzi kontrowersje stąd też każdy lekko niezadowolony napisze. Powtórzę to, co już raz gdzieś na tym forum pisałem - nie sądzę aby większość użytkowników Samsunga Galaxy jakiegoś tak skrupulatnie przyglądała się swoim telefonom (ruszanie sie przycisków, trzaski jakoś wykonania, odcienie ekranu itp) jak użytkownicy iPhonów..

#1829 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:48

Ja nie wiem co tu się dzieje, ale apple przegina pałkę. Bo sprzedawać tak drogi sprzęt i potem czytać na forach że są z owym sprzętem same kłopoty to trochę zajeżdża fuszerką. Nie mowa tu tylko o 4s, aczkolwiek jak na razie to czytam o nim same negatywy. Czy tak naprawdę trafił się komuś cały sprawny iphone ?
Strach jest iść do sklepu i kupić cokolwiek Apple, a jak już kupisz to pozostaje Ci się modlić aby był sprawny.


Mi się trafił cały sprawny :) A czytasz same negatywy bo ten wątek zrobił się do narzekania, ci co są zadowoleni nie marudzą w tym wątku.

#1830 effe

effe
  • 6 547 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:49

ikaaner widać, że nie dokładnie przeglądasz fora internetowe. Jest bardzo dużo pochlebnych opinii na temat iPhone 4s. Nawet w tym wątku dużo osób pisze pozytywnie na jego temat. Osobiście sam jestem bardzo zadowolony, mam 100% sprawnego. Kupiony w Niemczech tuż po oficjalnej premierze. Apple, jak każdej innej firmie zdarzają się awaryjne egzemplarze. To, że czytasz na forum więcej opinii negatywnych to normalne, bo ludzie na forach piszą tylko jeśli coś jest nie tak, aby zdobyć jakąś radę, pomoc. Osoby, które otrzymały telefon bez wad nie piszą nic bo po co?

#1831 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:52

Apple nie jest tu żadnym wyjątkiem, na każdym forum narzekają , na każdego producenta :) Kupiłem Desire HD to byłem super zadowolony, jak sie na forum zarejestrowałem i zacząłem czytać to tez zauważyłem wady mojego telefonu.....i też zacząłem narzekać, tak to już jest że ci co zadowoleni bawią się swoimi zabawkami zamiast biadolić na forach ;D

#1832 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:56

Myślę że warto podzielić się własną opinią, napisałem tylko że więcej jest postów o wadliwym sprzęcie a skoro temat tego wątku brzmi "pierwsze wrażenia" to nie jest to miejsce do wylewania swoich żali.. tyle co jest postów negatywnych to tyle samo powinno być pozytywnych. Ci którzy są zadowoleni powinni także się tym podzielić by zachęcić do zakupu innych..

#1833 czaku

czaku
  • 285 postów
  • SkądLondyn, UK

Napisano 12 stycznia 2012 - 13:59

Masz racje, ale pamietaj ze wiekszosc niezadowolonych znajdzie kazde miejsce by to wyrazić, większość ciekawych też predzej napisze jak cos zauwazy u siebie niz jak wszystko bedzie ok. Takie jest społeczeństwo, zachęć każdego zadowolonego zeby tu wszedl i napisał...

#1834 Axellvak

Axellvak
  • 1 938 postów
  • Płeć:
  • SkądEarth

Napisano 12 stycznia 2012 - 14:01

Takie jest społeczeństwo, zachęć każdego zadowolonego zeby tu wszedl i napisał...


Wiem że ciężko będzie, a szkoda..

#1835 tiksiu

tiksiu
  • 34 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 14:31

Wymieniał ktoś ostatnio w AOS białego 16 gb z powodu static noise'u i wibracji? Wymienili na dobrą sztukę? Bo jeśli mam dostać znowu wadliwą sztukę to nie wiem czy jest sens się w to w ogóle bawić... Czy czas od zakupu ma jakieś znaczenie w tym względzie? Minął miesiąc - wymienią bez problemu?

#1836 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 12 stycznia 2012 - 14:42

a ja mam problem mam 2 iPhone i dwa sa wadliwe a kurier po odbiór jak nie dzwoni tak nie dzwoni ludzi z apple też już dwa razy prosiłem i nic...... no ręce opadają........


Ja wczoraj koło 14-15 dzwoniłem do Apple, prawie 20 minut rozmowy wraz z czekaniem i przełączaniem mnie od technika do doradcy i z powrotem. Wczoraj na mejla dostałem wszelkie info, dzisiaj koło 12 dzwonili z firmy kurierskiej aby umówić kuriera na odbiór paczki. O 14 kurier był w domu, wszystko podpisane i pojechał a teraz pozostaje mi tylko czekać na nowego.

#1837 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 12 stycznia 2012 - 16:15

Wymieniał ktoś ostatnio w AOS białego 16 gb z powodu static noise'u i wibracji? Wymienili na dobrą sztukę?
Bo jeśli mam dostać znowu wadliwą sztukę to nie wiem czy jest sens się w to w ogóle bawić...

Czy czas od zakupu ma jakieś znaczenie w tym względzie? Minął miesiąc - wymienią bez problemu?


Niestety nie dostaniesz nowego od reki , ja wczoraj dzwonilem w sprawie wymiany mojego 4s 16gb black . Mam luzny przycisk power i slaba baterie . Zalapalem sie na wymiane do 14 dni od momentu otrzymania go pd kuriera lub proponowali zwrot pieniedzy. Po 14 dniach konsultant mowil mi ze musi pytac o zdanie przelozonego i to trwa.

#1838 filip71

filip71
  • 168 postów
  • SkądWiśniowa Góra

Napisano 12 stycznia 2012 - 17:02

Niestety nie dostaniesz nowego od reki , ja wczoraj dzwonilem w sprawie wymiany mojego 4s 16gb black . Mam luzny przycisk power i slaba baterie . Zalapalem sie na wymiane do 14 dni od momentu otrzymania go pd kuriera lub proponowali zwrot pieniedzy. Po 14 dniach konsultant mowil mi ze musi pytac o zdanie przelozonego i to trwa.


Tylko tak mówią. Ja zgłosiłem brak głosu podczas dzwonienia po 20 dniach i w trakcie jednej rozmowy (może w trakcie konsultowali z przełożonymi lub sam rozmawiałem z takowym) sami zaproponowali wymianę. Inną sprawą jest fakt, że w ciągu 14 dni można oddać telefon bo produkt nie spełnił oczekiwań a inna sprawa jest zgłoszenie wady urządzenia.

#1839 czewiczejs

czewiczejs
  • 74 postów
  • SkądMysłowice, PL

Napisano 12 stycznia 2012 - 17:28

Myślę że warto podzielić się własną opinią, napisałem tylko że więcej jest postów o wadliwym sprzęcie a skoro temat tego wątku brzmi "pierwsze wrażenia" to nie jest to miejsce do wylewania swoich żali.. tyle co jest postów negatywnych to tyle samo powinno być pozytywnych. Ci którzy są zadowoleni powinni także się tym podzielić by zachęcić do zakupu innych..


Więc ja jestem bardzo zadowolony ze swojego 4S. Nie zauważyłem żadnych wad, robi rewelacyjne zdjęcia ( w połączeniu z camera+ bomba ), chodzi szybko i płynnie, brakuje mi tylko konkretnej aplikacji do sms-ów, ale wkrótce będzie narzędzie do jailbreak to i ten problem zniknie. Reasumując uważam że IPHONE 4S to był trafny wybór i kibicuje rozwojowi SIRI.

PS. Mam nadzieję, że teraz mi nie nawali przez to, że tak go pochwaliłem :P

#1840 tores.

tores.
  • 1 149 postów
  • SkądMontrouge

Napisano 12 stycznia 2012 - 18:07

W moim iP4s na początku miałem straszne problemy z bateryjką, restore , konfiguruj jako nowy, i jestem bardzo zadowolony, bateryjka trzyma długo wszystko pięknie działa, dokupiłem iTunes Match by mieć dostęp do całej mojej biblioteki i normalnie Szczęśliwego Nowego Roku ;) Byle do iP5 doczekać :D

#1841 mermi

mermi
  • 56 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 19:28

Ja wczoraj koło 14-15 dzwoniłem do Apple, prawie 20 minut rozmowy wraz z czekaniem i przełączaniem mnie od technika do doradcy i z powrotem. Wczoraj na mejla dostałem wszelkie info, dzisiaj koło 12 dzwonili z firmy kurierskiej aby umówić kuriera na odbiór paczki. O 14 kurier był w domu, wszystko podpisane i pojechał a teraz pozostaje mi tylko czekać na nowego.

To żeś głupio zrobił, bo trzeba było ugadać kuriera, żeby przyjechał po odbiór jak już dojdzie nowy egzemplarz :)

Ja również mogę powiedzieć, że mam w pełni sprawny egzemplarz (co prawda po jednej wymianie ale odbyła się ona właściwie bezboleśnie), nawet przyciski do regulacji głośności siedzą sztywno ;)

#1842 Defrag

Defrag
  • 11 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 20:20

Graty,
napisz jaki masz początek numeru seryjnego :)


C38GK......

#1843 ipodfan

ipodfan
  • 344 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 21:06

Hej, czy ktoś ostatnio zakupił 4S i zauważył drobne pykania podczas rozmowy tzw. static noise?

#1844 eroberto1

eroberto1
  • 285 postów
  • SkądŁódź

Napisano 12 stycznia 2012 - 21:11

Ja jeszcze nie miałem telefonu który podczas rozmowy nie miał by drobnych "pykań" :)

#1845 maibatsu

maibatsu
  • 245 postów

Napisano 12 stycznia 2012 - 21:13

To i ja dopisze cos pozytywnego. Co prawda kilka stron wczesniej narzekalem na zasieg i cieply balans bieli, ale wszystko "samo sie naprawilo" . Zasieg juz nie ginie, nie do konca wiem czym to bylo spowodowane, ale jest juz OK. Natomiast do cieplejszych barw to albo to bylo spowodowane klejem albo juz sie zwyczaijnie do tego przyzwyczailem, nie mam teraz pod reka elementu odniesienia, czyli toucha 3g, wiec ciezko mi stwierdzic ktora wersja jest blizsza prawdy ;).

#1846 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 12 stycznia 2012 - 21:19

To żeś głupio zrobił, bo trzeba było ugadać kuriera, żeby przyjechał po odbiór jak już dojdzie nowy egzemplarz :)

Ja również mogę powiedzieć, że mam w pełni sprawny egzemplarz (co prawda po jednej wymianie ale odbyła się ona właściwie bezboleśnie), nawet przyciski do regulacji głośności siedzą sztywno ;)


Wytrzymam ;) mam SE W980i w zastępstwie ;) pomęczę się chwilę by później bardziej docenić iPhona 4S :D tym razem już bezawaryjnego ^^ ;)

#1847 aquatarion

aquatarion
  • 962 postów
  • SkądZabrze

Napisano 12 stycznia 2012 - 23:13

tez mam nadzieje ze taki dostane , ile ci napisali okres oczekiwania ? ja zglosilem awarie 11.01 a przesylke mam niby na 20.01 , choc dzis dostalem meila z info ze przyspiesza wysylke , okres wysylki od dzis 1-3 dni robocze.

#1848 ic3m4t

ic3m4t
  • 14 postów
  • SkądChorzów

Napisano 12 stycznia 2012 - 23:40

Odebralem dzis swojego 4s z salonu t-mobile, ku memu zaskoczeniu wibra dziala poprawnie, ekran wporzadku, static noise - brak. jedyne na co teraz czekam to opcja wylaczania 3g, bo tu gdzie siedze znajduje sie jakis prog i troche to bezsensowne ; ).

#1849 ipodfan

ipodfan
  • 344 postów

Napisano 13 stycznia 2012 - 00:01

Odebralem dzis swojego 4s z salonu t-mobile, ku memu zaskoczeniu wibra dziala poprawnie, ekran wporzadku, static noise - brak. jedyne na co teraz czekam to opcja wylaczania 3g, bo tu gdzie siedze znajduje sie jakis prog i troche to bezsensowne ; ).


bym się nie cieszył przedwcześnie że nie ma static noise, u mnie raz jest raz nie, np w pracy występuje w domu nie! Wygląda że jest to uzależnione od nadajnika. Z początku chciałem wysłać telefon na serwis ale wydaje mi się że ta czasowa niedogodność dotyczy 4S a może i poprzednich modeli też? A świadomość że dostane z serwisu produkt regenerowany i może jeszcze z podobną niedogodnością a może i gorszą odciąga mnie od tego..

#1850 FreemanAPPLE

FreemanAPPLE
  • 1 postów

Napisano 13 stycznia 2012 - 10:14

A ja dostałem w pon(tj. 9.01.2012) 4S i jestem mega zadowolony. Przykro mi ze niektorzy mają pecha ale to sie zdarza z kazdym sprzetem elektronicznym czy nawet samochodem. Uwazam ze 4s to świetny telefon i nie zaluje ze go kupilem. Jak sie rozwali na gwarancji - trudno, poczekam na nowy i bede dalej zadowolny. Aczkolwiek mam nadzieje ze nic takiego sie nie wydarzy. Pozdrawiam




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych