
iPhone 4S - Pierwsze wrażenia
#1826
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:32
#1827
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:39
#1828
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:46

#1829
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:48
Ja nie wiem co tu się dzieje, ale apple przegina pałkę. Bo sprzedawać tak drogi sprzęt i potem czytać na forach że są z owym sprzętem same kłopoty to trochę zajeżdża fuszerką. Nie mowa tu tylko o 4s, aczkolwiek jak na razie to czytam o nim same negatywy. Czy tak naprawdę trafił się komuś cały sprawny iphone ?
Strach jest iść do sklepu i kupić cokolwiek Apple, a jak już kupisz to pozostaje Ci się modlić aby był sprawny.
Mi się trafił cały sprawny

#1830
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:49
#1831
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:52

#1832
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:56
#1833
Napisano 12 stycznia 2012 - 13:59
#1834
Napisano 12 stycznia 2012 - 14:01
Takie jest społeczeństwo, zachęć każdego zadowolonego zeby tu wszedl i napisał...
Wiem że ciężko będzie, a szkoda..
#1835
Napisano 12 stycznia 2012 - 14:31
#1836
Napisano 12 stycznia 2012 - 14:42
a ja mam problem mam 2 iPhone i dwa sa wadliwe a kurier po odbiór jak nie dzwoni tak nie dzwoni ludzi z apple też już dwa razy prosiłem i nic...... no ręce opadają........
Ja wczoraj koło 14-15 dzwoniłem do Apple, prawie 20 minut rozmowy wraz z czekaniem i przełączaniem mnie od technika do doradcy i z powrotem. Wczoraj na mejla dostałem wszelkie info, dzisiaj koło 12 dzwonili z firmy kurierskiej aby umówić kuriera na odbiór paczki. O 14 kurier był w domu, wszystko podpisane i pojechał a teraz pozostaje mi tylko czekać na nowego.
#1837
Napisano 12 stycznia 2012 - 16:15
Wymieniał ktoś ostatnio w AOS białego 16 gb z powodu static noise'u i wibracji? Wymienili na dobrą sztukę?
Bo jeśli mam dostać znowu wadliwą sztukę to nie wiem czy jest sens się w to w ogóle bawić...
Czy czas od zakupu ma jakieś znaczenie w tym względzie? Minął miesiąc - wymienią bez problemu?
Niestety nie dostaniesz nowego od reki , ja wczoraj dzwonilem w sprawie wymiany mojego 4s 16gb black . Mam luzny przycisk power i slaba baterie . Zalapalem sie na wymiane do 14 dni od momentu otrzymania go pd kuriera lub proponowali zwrot pieniedzy. Po 14 dniach konsultant mowil mi ze musi pytac o zdanie przelozonego i to trwa.
#1838
Napisano 12 stycznia 2012 - 17:02
Niestety nie dostaniesz nowego od reki , ja wczoraj dzwonilem w sprawie wymiany mojego 4s 16gb black . Mam luzny przycisk power i slaba baterie . Zalapalem sie na wymiane do 14 dni od momentu otrzymania go pd kuriera lub proponowali zwrot pieniedzy. Po 14 dniach konsultant mowil mi ze musi pytac o zdanie przelozonego i to trwa.
Tylko tak mówią. Ja zgłosiłem brak głosu podczas dzwonienia po 20 dniach i w trakcie jednej rozmowy (może w trakcie konsultowali z przełożonymi lub sam rozmawiałem z takowym) sami zaproponowali wymianę. Inną sprawą jest fakt, że w ciągu 14 dni można oddać telefon bo produkt nie spełnił oczekiwań a inna sprawa jest zgłoszenie wady urządzenia.
#1839
Napisano 12 stycznia 2012 - 17:28
Myślę że warto podzielić się własną opinią, napisałem tylko że więcej jest postów o wadliwym sprzęcie a skoro temat tego wątku brzmi "pierwsze wrażenia" to nie jest to miejsce do wylewania swoich żali.. tyle co jest postów negatywnych to tyle samo powinno być pozytywnych. Ci którzy są zadowoleni powinni także się tym podzielić by zachęcić do zakupu innych..
Więc ja jestem bardzo zadowolony ze swojego 4S. Nie zauważyłem żadnych wad, robi rewelacyjne zdjęcia ( w połączeniu z camera+ bomba ), chodzi szybko i płynnie, brakuje mi tylko konkretnej aplikacji do sms-ów, ale wkrótce będzie narzędzie do jailbreak to i ten problem zniknie. Reasumując uważam że IPHONE 4S to był trafny wybór i kibicuje rozwojowi SIRI.
PS. Mam nadzieję, że teraz mi nie nawali przez to, że tak go pochwaliłem

#1840
Napisano 12 stycznia 2012 - 18:07


#1841
Napisano 12 stycznia 2012 - 19:28
To żeś głupio zrobił, bo trzeba było ugadać kuriera, żeby przyjechał po odbiór jak już dojdzie nowy egzemplarzJa wczoraj koło 14-15 dzwoniłem do Apple, prawie 20 minut rozmowy wraz z czekaniem i przełączaniem mnie od technika do doradcy i z powrotem. Wczoraj na mejla dostałem wszelkie info, dzisiaj koło 12 dzwonili z firmy kurierskiej aby umówić kuriera na odbiór paczki. O 14 kurier był w domu, wszystko podpisane i pojechał a teraz pozostaje mi tylko czekać na nowego.

Ja również mogę powiedzieć, że mam w pełni sprawny egzemplarz (co prawda po jednej wymianie ale odbyła się ona właściwie bezboleśnie), nawet przyciski do regulacji głośności siedzą sztywno

#1842
Napisano 12 stycznia 2012 - 20:20
Graty,
napisz jaki masz początek numeru seryjnego
C38GK......
#1843
Napisano 12 stycznia 2012 - 21:06
#1844
Napisano 12 stycznia 2012 - 21:11

#1845
Napisano 12 stycznia 2012 - 21:13

#1846
Napisano 12 stycznia 2012 - 21:19
To żeś głupio zrobił, bo trzeba było ugadać kuriera, żeby przyjechał po odbiór jak już dojdzie nowy egzemplarz
Ja również mogę powiedzieć, że mam w pełni sprawny egzemplarz (co prawda po jednej wymianie ale odbyła się ona właściwie bezboleśnie), nawet przyciski do regulacji głośności siedzą sztywno
Wytrzymam




#1847
Napisano 12 stycznia 2012 - 23:13
#1848
Napisano 12 stycznia 2012 - 23:40
#1849
Napisano 13 stycznia 2012 - 00:01
Odebralem dzis swojego 4s z salonu t-mobile, ku memu zaskoczeniu wibra dziala poprawnie, ekran wporzadku, static noise - brak. jedyne na co teraz czekam to opcja wylaczania 3g, bo tu gdzie siedze znajduje sie jakis prog i troche to bezsensowne ; ).
bym się nie cieszył przedwcześnie że nie ma static noise, u mnie raz jest raz nie, np w pracy występuje w domu nie! Wygląda że jest to uzależnione od nadajnika. Z początku chciałem wysłać telefon na serwis ale wydaje mi się że ta czasowa niedogodność dotyczy 4S a może i poprzednich modeli też? A świadomość że dostane z serwisu produkt regenerowany i może jeszcze z podobną niedogodnością a może i gorszą odciąga mnie od tego..
#1850
Napisano 13 stycznia 2012 - 10:14
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych