Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

iPhone 4S - Pierwsze wrażenia


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2920 odpowiedzi w tym temacie

#1176 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 10 grudnia 2011 - 18:07

Ja byłem bardzo zadowolony z 4S po zmianie z 4. Tylko pojawiły się 2 problemy, w telefonie wibracja działa jakby wszystko się rozwalało, bardzo brzęczy i pojawiła się drobinka kurzu pod szybką.

Czy ten kurz i wibracja nadają się do reklamacji i wymienią na nowego, bo boje się że oddam i 10 dni będę bez telefonu po czym nie wymienią i zostanę ze starym. Reklamować mam zamiar w T-mobile...


orientuje się ktoś czy wymienią mi na nowego z powodu wady wibracji i pyłku kurzu na ekranie...?

#1177 pablokoguto

pablokoguto
  • 200 postów
  • SkądNowy Sacz, Poland

Napisano 10 grudnia 2011 - 18:08

Można ztego wywnioskować że jakość spadła. Kiedyś też produkowano dobre samochody. Może teraz też iPhone ma być na 1-2 lata i wymiana na nowy. Takie są skutki pedu cywilizacji

#1178 djlauter

djlauter
  • 131 postów
  • SkądKoszalin

Napisano 10 grudnia 2011 - 19:42

orientuje się ktoś czy wymienią mi na nowego z powodu wady wibracji i pyłku kurzu na ekranie...?


nie wiem jak w polsce ale w UK wymieniaja z powodu wibracji - mi przynajmniej wymienili. Mam juz 3go w ciagu miesiaca

#1179 Qper

Qper
  • 195 postów

Napisano 10 grudnia 2011 - 21:25

Można ztego wywnioskować że jakość spadła. Kiedyś też produkowano dobre samochody. Może teraz też iPhone ma być na 1-2 lata i wymiana na nowy. Takie są skutki pedu cywilizacji


Jakość elementów z jakich jest wykonany produkt nie spadała. Gorzej jest z jakością złożenia, bo ewidentnie mają z tym problem.
3 iPhone-y 4S 64 GB jakie miałem (białe i czarne) niestety były niedokładnie złożone.

#1180 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 10 grudnia 2011 - 22:00

nie wiem jak w polsce ale w UK wymieniaja z powodu wibracji - mi przynajmniej wymienili. Mam juz 3go w ciagu miesiaca


ja przez t-mobile będę reklamował i mówili mi że reklamacja ok 14 dni trwa...
Trochę długo w UK to pewno inna bajka

#1181 matmil

matmil
  • 56 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 10 grudnia 2011 - 23:43

to wychodzi na to że tylko ja mam szczęscie ;) żadnego static noise, kolory idealnie białe, wibracja zbyt głośna mi nie przeszkadza bo do czego mam sie przyczepić? w każdym telefonie coś jest nie tak, samsungi skrzypią i jakoś ludzie je kupują, telefonu bez wad nie ma.


Samsungi nie skrzypią. Ani mój S8500 nie skrzypiał w żadnym miejscu, ani SGS II nie skrzypi. Fakt, S8500 ma świetną metalową obudowę i to może dlatego ale skoro SGS mi nie skrzypiał to raczej materiały są ok.

Moja sztuka nie ma static noise i jest raczej dobrze złożona a i kolor biały jest całkiem biały :)

Jedyny problem jaki na razie odnotowałem to to że nie nie chciał połączyć się z internetem bez wifi gdy dzisiaj byłem poza domem.

#1182 Ganjuana

Ganjuana
  • 462 postów

Napisano 11 grudnia 2011 - 09:27

Jak idę reklamować to niosę z pudełkiem ? ;) Czy zanieść samą słuchawkę ? ;)

#1183 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 11 grudnia 2011 - 09:42

Jak idę reklamować to niosę z pudełkiem ? ;) Czy zanieść samą słuchawkę ? ;)


Do T-Mobile/Orange samą słuchawkę, telefon zza granicy ja bym wysłał w pudełku normalnie.

#1184 3GS

3GS
  • 83 postów

Napisano 11 grudnia 2011 - 20:41

Mam problem i to dosyć poważny, bardzo często zdarza się, że ktoś do mnie dzwonił dostaje tylko smsa o nieodebranym połaczeniu natomiast telefon nawet tego nie "zauważa" jednocześnie rozłącza się w trakcie rozmowy, gubi zasięg, lub pokazuje " błąd połączenia" . Czy to feralny egzemplarz do wymiany , czy też ktoś ma takie problemy?

#1185 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 11 grudnia 2011 - 21:10

Do T-Mobile/Orange samą słuchawkę, telefon zza granicy ja bym wysłał w pudełku normalnie.


a właśnie też mam pytanko czy oni reperują iP czy jak jest usterka wymieniają...?

#1186 narkoman

narkoman
  • 4 360 postów
  • SkądBydgoszcz

Napisano 11 grudnia 2011 - 21:23

a właśnie też mam pytanko czy oni reperują iP czy jak jest usterka wymieniają...?


Apple nie reperuje, zawsze wymienia na nowy/odnawiany - potem telefon jest wysyłany do Apple, oni go naprawiają i leci na inne wymiany gwarancyjne i jako refubrished.

#1187 Mirko791

Mirko791
  • 4 558 postów
  • SkądJaworzno

Napisano 11 grudnia 2011 - 22:45

Mam problem i to dosyć poważny, bardzo często zdarza się, że ktoś do mnie dzwonił dostaje tylko smsa o nieodebranym połaczeniu natomiast telefon nawet tego nie "zauważa" jednocześnie rozłącza się w trakcie rozmowy, gubi zasięg, lub pokazuje " błąd połączenia" . Czy to feralny egzemplarz do wymiany , czy też ktoś ma takie problemy?


Użytkownicy zgłaszają podobne problemy. U mnie zasięg pływa i też zdaża się, że ginie nagle. Nie wiadomo czego to jest kwestia, na troje babka wróżyła. Albo to jest software i 5.1 wszystko rozwiąże (podobno ma poprawić zasięg), albo to jest kwestia kart sim (128 bitowe karty u niektórych rozwiązują problem, jednak u nas takich nie ma), albo iPhone jest do wymiany. Ja narazie czekam na update i zobaczę czy to coś pomoże. Próbowałeś robić restore?

#1188 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 11 grudnia 2011 - 23:16

a czy zdarzyło się komuś aby pod szkłem na ekranie pojawiła się drobinka kurzu? A telefon nowy nawet po kieszeniach nie noszony tylko leży w pudełku

#1189 oliverasek

oliverasek
  • 92 postów

Napisano 11 grudnia 2011 - 23:17

Da radę wymienić przy usterce czarnego na białego lub na odwrót??????

#1190 3GS

3GS
  • 83 postów

Napisano 11 grudnia 2011 - 23:31

Próbowałeś robić restore?


Próbowałem niestety nie pomaga :/ Jest to strasznie frustrujące, jednocześnie dochodzą do tego problemy z smsami, przy których pojawia się błąd i to że trzeba wysłać kolejny raz. Mam nadzieję, że kolejny update to rozwiąże, lub czeka mnie wymiana iphona... Orientuje sie ktoś czy trzeba udowadniać w t-mobile, że iphone sprawia takie problemy (bo jak znam życie przy próbie wymiany będzie działał idealnie :P) ?

#1191 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 11 grudnia 2011 - 23:33

Próbowałem niestety nie pomaga :/ Jest to strasznie frustrujące, jednocześnie dochodzą do tego problemy z smsami, przy których pojawia się błąd i to że trzeba wysłać kolejny raz. Mam nadzieję, że kolejny update to rozwiąże, lub czeka mnie wymiana iphona... Orientuje sie ktoś czy trzeba udowadniać w t-mobile, że iphone sprawia takie problemy (bo jak znam życie przy próbie wymiany będzie działał idealnie :P) ?


piszesz protokół co jest nie ok w salonie a weryfikuje to serwis appla

#1192 meg

meg
  • 316 postów
  • SkądGdańsk

Napisano 12 grudnia 2011 - 06:05

Mam problem i to dosyć poważny, bardzo często zdarza się, że ktoś do mnie dzwonił dostaje tylko smsa o nieodebranym połaczeniu natomiast telefon nawet tego nie "zauważa"


to zdarzało mi się przy 3GS ale rzadko. siec t-mobile i to raczej ją bym winiła chyba.

#1193 robgrab

robgrab
  • 1 384 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 12 grudnia 2011 - 07:12

orientuje się ktoś czy wymienią mi na nowego z powodu wady wibracji i pyłku kurzu na ekranie...?

Przez pył kurzu na ekranie wymienią ci na 100% ponieważ oznacza to rozszczelnienie obudowy. Mi tak 2x 3gs wymieniali w erze.

#1194 daarek

daarek
  • 26 postów

Napisano 12 grudnia 2011 - 09:40

myślę ze powinni wymienić bezproblemowo przy takich wadach

#1195 ronn

ronn
  • 41 postów

Napisano 12 grudnia 2011 - 11:28

Wczoraj specjalnie pzrejechałem sie do salonu T-Mobile, gdzie na wystawie jest iP4, porownując swój wyświetlacz do tamtego, zauważyłem ze u mnie biel nawet jest jasniejsza, w obydwu egzemplarzach jasność ustawiłem tak samo.

#1196 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 12 grudnia 2011 - 12:38

Oddałem przed chwilą swego iP 4S do t-mobile. Na wystawie był 4S i wibracja działała nie to co u mnie... I jeszcze ten kurz po szybką

#1197 NoVyr9

NoVyr9
  • 901 postów
  • SkądWarszawa, PL

Napisano 12 grudnia 2011 - 14:03

Zasięg mam raczej ok. Choć kilka razy znikł w miejscu gdzie jest dobry. Natomiast smsy czasami też mi nie wychodzą ale te grupowe. Wydaje mi się, że to kwestia sieci i update powinien to poprawić. W końcu dzieje się tak tylko gdy ma coś większego do wysłania.

#1198 BartT-GSM

BartT-GSM
  • 272 postów
  • SkądOpole/Lubliniec

Napisano 12 grudnia 2011 - 18:25

Jezeli mam fakture wystawiona na inna osobe to moge smialo oddac telefon do T-Mobile ?

#1199 iron.gery

iron.gery
  • 4 651 postów
  • SkądPolska | USA

Napisano 12 grudnia 2011 - 18:30

Jezeli mam fakture wystawiona na inna osobe to moge smialo oddac telefon do T-Mobile ?


tak

#1200 Maciek219410

Maciek219410
  • 127 postów
  • SkądKTW.

Napisano 12 grudnia 2011 - 20:19

No a co z oddaniem iP do iSpot'a ? Próbował ktoś ? Dzwoniłem do Krk i raz mi powiedzieli, ze nie wymieniają iP(np z powodu nie trzymania baterii bo to nie jest wada fabryczna) bo w Europie jest jedna hurtownia w Holandii(?) a za drugim, ze owszem można oddać wtedy oni wyślą do serwisu i tam sprawdzą czy faktycznie występuje przeze mnie opisywany błąd i, że sprawa baterii to jak najbardziej problem techniczny. Więc ja już nie wiem co mam myśleć... Specjalnie do krakowskiego dzwoniłem(nie wiem jak w innych) bo według mnie jest on bardzo dobry




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych