Witam serdecznie wszystkich forumowiczów, jako że jest to mój pierwszy post tutaj.
Nie jestem pewien, czy zakładam temat w odpowiednim dziale, toteż chciałbym z góry przeprosić, jeżeli nie jest to dobre miejsce.
Całkiem niedawno stałem się (szczęśliwym) posiadaczem iPhone 3GS. Zanim zgłosiłem bankowi chęć posiadania karty kredytowej, zarejestrowałem konto w AppStore na fikcyjne dane obywatela stanów zjednoczonych, za namową znajomego, który zapewnił mnie że dla mieszkanców USA aplikacji w appStore jest więcej.
Kiedy już pobrałem kilkanaście darmowych aplikacji z tego konta, postanowiłem wprowadzić dane karty kredytowej, i uzupełnić profil o prawidłowe dane (swoje, nie fikcyjne). Po tej aktualizacji mogłem kupić sobie grę dla której w zasadzie złożyłem w niosek o kartę. Kupiłem więc i pobrałem Wormsy, zapłaciłem 3,99$ i wszystko było ok, aż do następnego dnia.
Od tamtego czasu, kiedy próbuję pobrać cokolwiek z AppStore dostaję komunikat:
Podaję więc hasło i klikam Purchase history. Ładowany jest kolejny ekran:
Klikam Billing info
[URL="http://picasaweb.google.pl/lh/photo/51-IBMrO0s2-J1KvsmgCIw?authkey=Gv1sRgCLCx98uC_fHzQQ&feat=embedwebsite"][/URL]
Moja karta to eKarta wydawana przez mBank - nie ma na niej w tej chwili środków, i bardzo dobrze, bo za co miałbym jeszcze płacić? Poprzednio mi 4$ z konta ściągnęło.
Spotkał się ktoś z Was z podobnym problemem?