Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#926 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 23 lutego 2012 - 13:29

Czy Ty naprawdę nie potrafisz zamieścić posta we właściwym dziale?

#927 Penczek

Penczek
  • 17 postów
  • SkądSzczecin, PL

Napisano 23 lutego 2012 - 13:43

@Lokria a gdzie masz dział do takich rzeczy??? Już na temat : Znowu! pobrałem sobie aplikację iZip na próbę i niby sie pobrało. Ale potem jak chciałem pobrać inną to znowu "Edit you payment information" bo niby kasa za poprzednią aplikację nie dotarła... Nie ogarniam...

#928 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 23 lutego 2012 - 14:52

iPod, iTunes, iTunes Store tu masz właściwy dział, w tym dziale umieszczamy takie posty.
Po drugie taki problem jak Twój był omawiany i dotyczył karty PEKAO, niestety autor go nie rozwiązał.
Po trzecie z chwilą zakupu nie są od razu ściągane środki, tylko najpierw zakładana jest blokada, blokada środków zakladana jest po 1 do dwóch dni od zakupu, zatem nie dzieje się to od razu.
Roliczenie transakcji czyli zwolnienie blokady i obciązenie karty następuje zwykle w ciągku kliku dni od zakupu.
Było to już wielokrotnie wyjaśniane na forum.

#929 321sokol123

321sokol123
  • 7 postów
  • SkądŁomża

Napisano 27 lutego 2012 - 00:22

Mała instrukcja jak szybko założyć internetową kartę do płacenia np. w Itunes ;) Ponoć bezpieczny i szybki sposób.


[url=http://maciejmarczewski.blogspot.com/2010/12/jak-zalozyc-karte-internetowa.html]Maciej Marczewski blog - Technologie mobilne i lokalizacyjne: Jak założyć własną Kartę Internetową ?[/url]

#930 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 27 lutego 2012 - 06:31

Mała instrukcja jak szybko założyć internetową kartę do płacenia np. w Itunes ;) Ponoć bezpieczny i szybki sposób.


Maciej Marczewski blog - Technologie mobilne i lokalizacyjne: Jak założyć własną Kartę Internetową ?


No bo to jest bardzo trudne. Genialny opis, zastanawiam się czy to jakieś dziecko pisało, czy jak?
"Warto tutaj zwrócić uwagę na konieczność podania numeru telefonu. Niestety w formularzu nie jest napisane w jakim celu musimy go podać (przydałaby się jakaś podpowiedź – przycisk Pomoc jest kompletnie niewidoczny, a i tak nie ma tam tej informacji)"
Choć dalej mamy:
" Jak się okazuje później, bardzo ważne jest, aby podać nasz prywatny telefon." oraz "Po chwili na podany przez nas numer telefonu powinien przyjść SMS z kodem CVV2."
Bardzo mi się podoba ten tutorial ;)

#931 321sokol123

321sokol123
  • 7 postów
  • SkądŁomża

Napisano 28 lutego 2012 - 00:51

Tak napisane żeby nie było żadnych pytań ;)

#932 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 28 lutego 2012 - 08:49

Pytania i tak będą bo po co czytać skoro można zapytać.

#933 ManInTshirt

ManInTshirt
  • 8 postów

Napisano 29 lutego 2012 - 19:58

Problem z połączeniem karty debetowej z Appstorem Witam Problem polega na tym iz po wprowadzeniu numeru karty pojawia sie komunikat "In order to continue, you must correct the errors shown below." Nigdzie nie wyswietla mi sie na ramka na czerwono ktora mialaby wskazywac blad. Problowalem kilka razy i nic. :neutral:

#934 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 00:35

Od dzisiaj mam taki błąd "The payment card you entered is not valid in Poland". Błąd pojawia się podczas próby zakupu płatnej aplikacji. Wcześniej nie miałem problemów z zakupem na moją ekartę z mBanku. Komunikat jest bezsensowny bo karta nie dość, że polska to jeszcze wcześniej działała bez zarzutów. Miał ktoś podobny problem? Szukałem na forach anglojęzycznych jednak nic przydatnego nie znalazłem

#935 Mis24

Mis24
  • 66 postów
  • SkądZagłębie

Napisano 06 marca 2012 - 00:42

@up u mnie to samo z tym, że visa z banku millenium. Wcześniej wszystko działało i było OK a teraz nagle nie. Sprawdzałem na stronie banku limity itp ale wszystko jest OK. Mam taki komunikat "Your payment method is not valid in this Store. Please enter a new payment method." przy czym podświetla na czerwono numer karty jako niby niezgodny.

#936 Konrado

Konrado

  • 1 844 postów
  • SkądŚwidnica

Napisano 06 marca 2012 - 07:54

A macie środki na tych kartach oraz opłacone poprzednie zakupy, sprawdzcie w iTunes w zakupach.

#937 midian

midian
  • 21 postów

Napisano 06 marca 2012 - 08:28

Witam!Widzę, że nie tylko ja mam problem z kartą, więc się dołączam do wątku.Przy ostatniej próbie kupienia aplikacji w itunes store poprosił mnie o weryfikacje metody płatności, która zakończyła się niepowodzeniem.Wyświetla się komunikat: "The payment card You entered is not valid in Poland.Please provide a valid payment card for Pland" Nie wiem co może być przyczyną, dotychczas wszystko działało dobrze.Mój kolega ma podobną sytuację, karta z innego banku.Proszę o pomoc. Pozdrawiam

#938 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 08:41

Tak, mam środki na koncie. Zresztą jak tych środków nie miałem bo kupiłem za dużo to pokazywało mi nieopłacone produkty. Teraz jest wszystko ok. Mam na karcie 25 zł i nadal ten błąd występuje. Z jednej strony to dobrze, że nie tylko ja mam ten problem, bo wychodzi na to, że jest to jakiś ogólny błąd. Jest jakiś kontakt mailowy lub formularz do supportu iTunes? Choć wydaje mi się, że spławią mnie i powiedzą, że mam taką sprawę załatwiać z bankiem.

#939 oxygen

oxygen
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2012 - 08:43

Witam Mam ten sam problem z karta do ekonta mBank. Wydaje mi się że problem pojawił się od 1 marca (karta do 1 marca działała bez problemu). Dzisiaj dzwoniłem do banku i powiedzieli mi że z ich strony jest ok, nic nie zmieniali i nie dodawali żadnych ograniczeń. Prawdopodobnie problem leży po stronie app store.

#940 Lokria

Lokria
  • 6 278 postów
  • SkądŁódź

Napisano 06 marca 2012 - 08:52

Sprawdź na wszelki wypadek limity na transakcje internetowe po zalogowaniu się na konto w zakładce karty znajdziesz limity.

#941 DarkStar

DarkStar
  • 82 postów

Napisano 06 marca 2012 - 08:59

Mam to samo co koledzy powyżej. Korzystam z eKarty mBanku (karta wirtualna) i do niedawna jeszcze wszystko działało. Przed chwilą chciałem kupić w App Store aplikację wartą 3.99 Euro, na karcie mam 100zł - dostaję taki sam komunikat. W Billing Info pole z numerem karty zaznaczane jest na czerwono jako niepoprawnie wypełnione. Karty używałem w App Store od ponad trzech miesięcy, a wcześniej jeszcze w Mac App Store.

#942 DanielF

DanielF
  • 5 750 postów
  • SkądSiedlce

Napisano 06 marca 2012 - 09:07

też tak miałem, porada powtarzana w tym wątku jak mantra: usuń kartę i dodaj ją na nowo - w większości działa Do moderatora: czy można te wszystkie złote porady zebrać i przykleić na początku tego wątku?

#943 midian

midian
  • 21 postów

Napisano 06 marca 2012 - 09:13

Usunięcie i dodanie na nowo karty, przynajmniej w moim przypadku nic nie pomogło, komunikat ten sam.

#944 DarkStar

DarkStar
  • 82 postów

Napisano 06 marca 2012 - 09:23

Mantra nie działa. :-) Usunąłem kartę, dodałem na nowo - ten sam błąd.

#945 kluge

kluge
  • 1 postów

Napisano 06 marca 2012 - 09:38

Mi tez przestaly dzialac karty mbanku Witam Ostatni zakup robilem 29.02. Dzisiaj wchodze i prosi o zaktualizowanie danych- koniecznie musialem uzupelnic tytuł (ms, mr, mss, mrs) potem przechodzi do danych karty i numer jest na czerwono. Zmieniaem na none, potem znowu na ekarte mbanku, potem nawet na karte debetowa (z odpowiednimi limitami) i caly czas odrzuca "your payment method is invalid in this store". Przez rok dzialalo dobrze.

#946 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 09:39

U mnie też nie pomogło usunięcie karty i dodanie jej na nowo.

#947 Puchaton

Puchaton
  • 1 postów
  • SkądOpole i jego okolica

Napisano 06 marca 2012 - 09:45

Witam! Potwierdzam problem na kartach z ING - wirtualna Visa, oraz na debetowa Master Card, na żadnej nie działa, gdzie na wirtualnej wcześniej działało od ponad roku ;) Chyba coś zdrowo nabroili ...

#948 czehuziom

czehuziom
  • 82 postów
  • SkądPoznań

Napisano 06 marca 2012 - 09:50

Czyli problem jest niezależny raczej od rodzaju banku oraz rodzaju karty. Czy jest jakiś kontakt telefoniczny, bądź mailowy do kogoś z Apple/iTunes?

#949 Marti701

Marti701
  • 121 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 06 marca 2012 - 09:50

U mnie to samo. Dwie karty które wcześniej działały Visa-Citibank, Mastercard złota-Credit Agricole, teraz appstore je odrzuca. Tak samo jak u kolegów wyżej, na czerwono zaznaczony numer karty, mimo że jest wprowadzony poprawnie.

#950 oxygen

oxygen
  • 4 postów

Napisano 06 marca 2012 - 10:04

Dzwoniłem do Polskiego serwisu (Polski apple store 800 702 322). Pani s infolinie powiedziała że maja informacje o tym że musi być kredytowa. Karty debetowe działały na zasadzie zaufanego banku, wiec może polskie banki straciły zaufanie :) - ale jest to nieoficjalna informacja (Pani nie chce wprowadzać w błąd). Podsumowując zostałem przekierowany pod [url=http://www.apple.com/pl/support/itunes/contact.html]Apple — Wsparcie — iTunes Store — Kontakt[/url] i tam zgłosić problem.
zobaczymy co z tego wyniknie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych