Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Płatności w iTunes Store — karty debetowe/kredytowe/Pre-Paid


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2172 odpowiedzi w tym temacie

#551 pilot44

pilot44
  • 24 postów

Napisano 06 stycznia 2011 - 18:57

Czy jest możliwośc usunięcia jednego z urządzeń z konta? Mam iPoda którego nie używam już bo w jego miejsce wskoczył iphone obydwa są na jednym koncie. Szkoda mi płacic 2 razy za jedną aplikację.

#552 renqien

renqien

    Koniec...


  • 20 740 postów
  • Płeć:
  • SkądWarszawa

Napisano 06 stycznia 2011 - 19:03

Przecież Ci oddadzą....

#553 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 06 stycznia 2011 - 19:21

Czy jest możliwośc usunięcia jednego z urządzeń z konta? Mam iPoda którego nie używam już bo w jego miejsce wskoczył iphone obydwa są na jednym koncie. Szkoda mi płacic 2 razy za jedną aplikację.


a od kiedy płacisz dwa razy za ta sama aplikacje?

#554 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 08 stycznia 2011 - 21:47

Witam, Posiadam kartę kredytową PKO BP (VISA) i niestety, ale nie mogę założyć konta ponieważ wyskakuje komunikat "your payment method was declined" W czym jest problem? Pzdr Tomek

#555 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 stycznia 2011 - 21:49

Brak środków, coś zle wpisujesz? polski sklep?

#556 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 08 stycznia 2011 - 21:58

Brak środków, coś zle wpisujesz? polski sklep?


Środki dostępne są, wszystkie dane wpisane poprawnie, polski sklep.


Pzdr
Tomek

#557 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 stycznia 2011 - 22:00

Masz ś,ć,ą itp w nazwisku lub adresie?

#558 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 08 stycznia 2011 - 22:02

Tak, mam "ń" w nazwisku, wpisywałem bez polskich znaków, czy to przez to? Pzdr Tomek

#559 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 08 stycznia 2011 - 22:03

u mnie było na odwrót, spróbuj odwrotnie niż robiłeś, ja nie da rady to dzwoń do banku.

#560 Tomek28ST

Tomek28ST
  • 168 postów
  • SkądGorzów Wlkp., PL

Napisano 08 stycznia 2011 - 22:17

I dalej lipa, a infolinia śpi...., temat przekładam na jutro. Dzięki za pomoc i dam znać w czym był problem jeśli go rozwiąże. Pzdr Tomek

#561 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:06

Problem z płatnościami App Store [/B]Witam, bank zobaczył małe płatności do Luxeburga i zablokował mi kartę. Po kontakcie ze mną odblokował. Jednak powstał problem z płatnosciami. Nie akceptuje mojej karty. Karta na 100% odblokowana i dziś dodatkowo z niej pobrałem kasę. Co mam zrobić ? W piątek odbieram iMac i chciałbym jeszcze coś kupić z programów. Programy Free idą jak trzeba.Pomocy.

#562 Endi

Endi
  • 414 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:16

Sprawdź TO

#563 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:23

Jaki to bank? Załaduj kartę i jeszcze raz dodaj.

#564 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:27

To, że pobierasz pieniądze z bankomatu nie oznacza, że masz odblokowane transakcje internetowe tą kartą. Co to za bank w ogóle? Zwyczaje jakby nie wiedzieli, że PRL się skończył...

#565 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:30

To, że pobierasz pieniądze z bankomatu nie oznacza, że masz odblokowane transakcje internetowe tą kartą. Co to za bank w ogóle? Zwyczaje jakby nie wiedzieli, że PRL się skończył...


Luxemburg to transakcje specyficzne ale raczej jeśli chodzi o przelewy a nie transakcje obciążeniowe.

#566 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:31

Pekao Sa i już kupowałem tą kartą.

#567 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:34

Pekao Sa i już kupowałem tą kartą.


W Pekao SA nie blokują z takich powodów, musiałeś przekroczyć limit, lub coś w tym stylu.

#568 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:38

Byłem na innym forum i trochę poczytałem na ten temat. Mam kartę z wystarczajacym limitem i czipem. Spróbuję jeszcze ją odblokować z konta banku.

---------- Wpis dodano o 23:37 ---------- Poprzedni wpis dodano o 23:36 ----------

Zablokowali bo karta firmowa a nie miałem do tej pory tak małych zagranicznych płatności.

---------- Wpis dodano o 23:38 ---------- Poprzedni wpis dodano o 23:37 ----------

Wydało to się im podejrzane. Osoba prowadząca mój rachunek później pośredniczyła w jej odblokowaniu.

#569 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:39

Jaka to karta, konkretnie?

#570 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:43

Druga sprawa, że odblokowanie może pewnie trochę potrwać, zapewne do 24h.

#571 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:54

MasterCard a problem trwa od Ś.B.N. czekałem bo PeKao SA ma to do siebie, że nie płaci w dni wolne od pracy. Rchunek firmowy. Drugi mam prywatny ale kartę Maestro a tej nie ma co próbować.

#572 krakers

krakers
  • 8 135 postów
  • SkądNibylandia

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:56

A jaki komunikat konkretnie się pokazuje?

#573 arturcisz

arturcisz
  • 10 155 postów
  • SkądSzczecin

Napisano 11 stycznia 2011 - 23:57

Co nie płaci w dni wolne?

#574 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 12 stycznia 2011 - 00:03

Zaraz zrobię próbę.

---------- Wpis dodano 12.01.2011 o 00:03 ---------- Poprzedni wpis dodano 11.01.2011 o 23:58 ----------

Your payment method was declined

#575 Gość_iRzepa_*

Gość_iRzepa_*

Napisano 13 stycznia 2011 - 00:05

Ostateczna analiza.Ważne dla tych co mają podobny problem. App Store to wirtualna firma, która nie jest w stanie wszystkiego sprawdzić. Milony pobrań, 10% problemów w różnych jezykach. Problem rozwiązałem nastepująco. nowy adres poczty reszta to samo łącznie z kartą i działa. Wniosek taki, że przy małym problemie nic za friko. Nie będą tracić centów w jakiejś Polsce. A z kompem nie ma co dyskutować. Odrzuci i koniec! Bo jak inaczej wytłumaczyć blokadę jednego konta a z drugiego z tej samej karty idzie.




Użytkownicy przeglądający ten temat: 5

0 użytkowników, 5 gości, 0 anonimowych