
StarCraft 2!!!
#76
Napisano 13 maja 2010 - 08:39
#77
Napisano 13 maja 2010 - 09:50


#78
Napisano 13 maja 2010 - 09:53




#79
Napisano 13 maja 2010 - 09:59
Jesli jednak miales zarejestrowany juz na battlenecie serial z Diablo czy moze pierwszej czesci Starcraft to mozesz otrzymac szczesliwym trafem zaproszenie do bety. Swoja droga, zaradna osoba umie szukac na googlach, chociazby wpisuja po prostu starcraft 2 torrent


Jesli ktorys moderator sie przyczepi to z gory sorry ale jednak mysle ze nie podalem nigdzie bezposredniego zrodla, by nazwac to lamaniem regulaminu.
#80
Napisano 13 maja 2010 - 10:06



#81
Napisano 13 maja 2010 - 11:24
#82
Napisano 13 maja 2010 - 18:49
#84
Napisano 23 maja 2010 - 00:09

#85
Napisano 23 maja 2010 - 00:40

#86
Napisano 30 maja 2010 - 11:14
#87
Napisano 30 maja 2010 - 14:12


#88
Napisano 30 maja 2010 - 17:42

#89
Napisano 30 maja 2010 - 17:47


#90
Napisano 30 maja 2010 - 20:38
#91
Napisano 30 maja 2010 - 22:17
#92
Napisano 12 czerwca 2010 - 11:58
#93
Napisano 02 lipca 2010 - 17:20
#94
Napisano 02 lipca 2010 - 19:40
#95
Napisano 03 lipca 2010 - 22:51
#96
Napisano 03 lipca 2010 - 23:52
Mylisz grafiki 320M jest o okolo 24% wolniejsza od 9600M GT (lub jak kto woli 9600M GT jest o okolo 30% szybsza od 320M) ty natomiast miales na mysli GT 330M ktora sie ma do 9600M GT tak jak 9600M GT do 320MJa sadze ze nawet na fulla ujdzie. Wszystko zalezy na ile poprawiono grafe w stosunku do GF 9600.

#97
Napisano 03 lipca 2010 - 23:55

#98
Napisano 04 lipca 2010 - 11:54
#99
Napisano 04 lipca 2010 - 12:40
#100
Napisano 04 lipca 2010 - 13:37
Reprezentuje, reprezentuje. 3DMark testuje wszystkie mozliwosci karty graficznej odpowiednio mierzac ich wydajnosc (kazdego elementu osobno). Nie wszystkie gry uzywaja wszystkich mozliwosci wiec roznice w wydajnosci poszczegolnych gier moga odbiegac od roznic punktacji w 3DMark jednak biorac srednia ze wielu gier wyjdziemy na roznice jaka da sie zaobserwowac w 3D Mark. Innymi slowy w jednej grze uzywajacej np wiecej polygonow bedzie roznica 15% w innej opartej bardziej na shaderach roznica dojdzie do 45% jednak srednio bedzie to wlasnie wykazane przez 3DMark 30%. Dodatkowo dodam ze wyniki w grach potwierdzaja ta roznice.tylko że 3D Mark nie reprezentuje prawdziwych różnic wydajności.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych