Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Myapple [propozycja] zlotu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
240 odpowiedzi w tym temacie

#126 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 22:58

Panowie wróćmy do tematu. Bo zaraz ktoś zamknie i dostanie się nam po nagrodzie

#127 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:00

Oryginalne pudełko Apple z numerem imei jedyne takie na Allegro cena 30zł

---------- Wpis dodano 23.08.2011 o 00:00 ---------- Poprzedni wpis dodano 22.08.2011 o 23:59 ----------

Panowie wróćmy do tematu. Bo zaraz ktoś zamknie i dostanie się nam po nagrodzie

masz racje odpisał Dawid ?

#128 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:00

Ok sorry za ot

#129 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:02

Czekam aż odpiszę :) Pewnie każdy teraz do niego napisał i nie wie w co palce włożyć. A tak przy okazji : Macbooki, które zostaną do domku i dziękuje :roll:

#130 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:05

Tak każda wiadomość omtej dobrze dobrze zlot będzie do wygrania porsche 911z pełnym bakiem imratami gratis:)

#131 miko11

miko11
  • 586 postów
  • SkądLos Angeles , Katowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:11

Komel jakieś wieści ?

#132 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:17

Wszyscy off-line, trzeba do rana czekać. A na razie się przespać z tematem. IMO bardziej istotne jest to ile osób jest w ogóle chętnych na taką imprezę, ile mogą na nią wydać niż to gdzie będzie. I to czy myapple chce to firmować swoim logo, bo tak to nie mamy możliwości nawet organizować pod tą marką - możemy sobie zrobić zlot userów - ale nie wiem czy to pootwiera portfele sponsorów. Jakby przyszło płacić 100% z własnej kieszeni to tak lekko po 150-200zł za osobę trzeba liczyć (1 nocleg + wynajęcie wszystkiego) i to pod warunkiem że wykłady tematyczne będą z wolontariatu.

#133 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:18

Wieści są takie, że ich jeszcze nie ma :)

Kliknij a się powiększy.

[url=http://wrzuc.net.pl/?v=zlot.jpg]Dołączona grafika[/url]

#134 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:20

Gdyby dali. 50% to by było ok

#135 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:24

Byłoby ale czy dadzą?

#136 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:24

a nawet jak będzie 25% to i tak będzie dobrze :) Będzie jakiś Start !

#137 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:26

Racja choć znałem sponsora który kupił koszulki zrobił zapisy i logo swoje i dał klubowi za darmo wiem bo jestem w tym klubie firma nazywała się esab

#138 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:29

Ale tu trzeba ludzi z branży. Podejrzewam, że małe firmy mogą się w to włączyć. Jak będzie dużo Juserów.

#139 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:31

Myśle że jeśli chodzi o sponsoring to do małych firm które potrzebują promocji trzeba się zwrócić a nie do takich gigantów jak Adobe choć nie zaszkodzi spróbować

#140 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:38

taran96: masz pełną rację, nawet można zacząć od firm mających konta bussiness na MA.

#141 taran96

taran96
  • 96 postów
  • SkądKatowice

Napisano 22 sierpnia 2011 - 23:40

Miło że mogłem pomóc

#142 N_E_M

N_E_M
  • 1 481 postów
  • SkądOne of Banksy's manors

Napisano 23 sierpnia 2011 - 08:23

Wszyscy off-line, trzeba do rana czekać. A na razie się przespać z tematem. IMO bardziej istotne jest to ile osób jest w ogóle chętnych na taką imprezę, ile mogą na nią wydać niż to gdzie będzie. I to czy myapple chce to firmować swoim logo, bo tak to nie mamy możliwości nawet organizować pod tą marką - możemy sobie zrobić zlot userów - ale nie wiem czy to pootwiera portfele sponsorów. Jakby przyszło płacić 100% z własnej kieszeni to tak lekko po 150-200zł za osobę trzeba liczyć (1 nocleg + wynajęcie wszystkiego) i to pod warunkiem że wykłady tematyczne będą z wolontariatu.


Wydaje mi się, że ta impreza nawet powinna się odbywać pod szyldem MyApple ;)
A gdyby zrobić ankietę (w jakimś serwisie - masa studentów z tego korzysta przy okazji pisania pracy magisterskiej/licencjackiej) i tam zawrzeć pytania takie jak: które miasto najbardziej odpowiada, w jakiej kwocie userzy chcieliby się zmieścić, jaką formę "rozrywki" przyjmujemy itp.? Wyniki z takiej ankiety będzie chyba łatwiej zebrać, pogrupować i wtedy wymyślić coś ciekawego ;)

#143 elita

elita

  • 3 034 postów
  • SkądKalisz, PL

Napisano 23 sierpnia 2011 - 08:58

N_E_M: nie da się wszystkiego zrobić ankietami, bo jak wiadomo na 100 odpowiadających 101 opinii. Trzeba wybrać organizatorów i powierzyć im zadanie i trochę im zaufać że będą robili to w imię wspólnego dobra, a nie wiązać im ręce jakimś walnym głosowaniem. Środek Polski jest wg mnie optymalnym miejscem na takie spotkanie. Robiąc zlot przy granicy nie mamy co liczyć na dużą frekwencję z 2 końca PL, bo po prostu będzie za daleko. Należy też wyważyć koszty/osobę, nie każdego stać na weekend za 400zł w kilku gwiazdkach i z 2 strony nie zrobimy zlotu w namiotach, bo nie każdy to lubi - tu też należy określić max koszt uwzględniając ofertę zadeklarowaną przez sponsorów. Myślę tak: - planowane do 100 osób - zrzuta na razie po 150zł/os (ok 100zł za nocleg + sob-obiad + sob-bankiet + niedziela-śniadanie) ok. 20zł - na wynającie na calą sobotę konferencyjnej+kawka/herbatka/słodycze, ok 20zł - ubezpieczenie, poligrafia, koszulka okolicznościowa, 10zł - pokrycie kosztów zlotu dla wolontariuszy-wykładowców itd. - to pozwala na standard ** lub bardzo dobra agroturystyka - dopłata do wyższego standardu pokoju we własnej opłacie - ale ośrodek powinien to zapewniać - nocleg pt/sob we własnej opłacie - alko we własnej opłacie - kwotę albo pomnijeszamy przy znalezieniu sponsora (np jeden sponsor 2kzł == opłata 130zł, dwóch ==110zł itd, albo pakujemy tą forsę w podniesienie standardu zlotu - dodatkowe atrakcje) - osoby przygotowujące wykłady i organizatorzy biorą udział za darmo - harmonogram: nieoficjalnie: pt zakwaterowanie + wieczorek zapoznawczy w bufecie/restauracji oficjalnie: sob: 8 - zakwaterowanie 10 - oficjalne rozpoczęcie zlotu i 4 wykłady/ćwiczenia do 14 14 obiad 15 - 4 wykłady/ćwiczenia do 19 20 - bankiecik/integracja/ognisko/dubstepik w zależności od upodobań (do rana;) niedz: 10 - korzystanie z dobrodziejstw ośrodka - basen, sauna, konie, painball i co tam się da 15 - zakończenie i powrót do domu. Mamy więc 8 wykładów na które trzeba znaleźć wolontariuszy/sponsorów i miły weekend :) Forma może lekko akademicka, ale przyjemne z pożytecznym.

#144 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 09:05

TO JEST odpowiedź.

[URL="http://wrzuc.net.pl/thumbs/dawid.png"]Kliknij.[/URL]
[/URL][url=http://wrzuc.net.pl/?v=dawid.png]Dołączona grafika[/url]

#145 N_E_M

N_E_M
  • 1 481 postów
  • SkądOne of Banksy's manors

Napisano 23 sierpnia 2011 - 09:07

@elita rzuciłem propozycję, ponieważ uważam, że tak w miarę dobrze pozna się preferencje. Doskonale o tym wiem, że propozycje nigdy nie będą w 100% zgodne, ale przynajmniej wiadomo byłoby co planować ;) Środek Polski IMO jest jak najbardziej ok ;) Co do kosztów to wydaje mi się, że te 150-200zł całkiem w normie (i tak powiększy się o ok. 100zł biorąc pod uwagę dojazd i alkohol:D).

Forma może lekko akademicka, ale przyjemne z pożytecznym.

Na początek moim zdaniem bardzo OK ;)

#146 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 23 sierpnia 2011 - 09:59

TO JEST odpowiedź.

Kliknij.
[/URL]Dołączona grafika

No to czekamy na odpowiedz:)

#147 Komel

Komel
  • 1 410 postów
  • SkądTarnów

Napisano 23 sierpnia 2011 - 10:12

Tak. Mam nadzieję, że podejmą ... dobrą decyzję.

#148 miko11

miko11
  • 586 postów
  • SkądLos Angeles , Katowice

Napisano 23 sierpnia 2011 - 12:22

Jak wszystko by się udało , można ustawic wydarzenie na FB i może będzie więcej ludzi :D

#149 bartek001b

bartek001b
  • 1 104 postów
  • SkądWłocławek

Napisano 23 sierpnia 2011 - 12:51

jeszcze dac coś na blogu i bedzie ok :) a jakby nie dało się zrobić tego w tym roku to zawsze można to zróbić w następną majówkę ;) dłuzej mozna by było poszukac sponsorów z branży

#150 N_E_M

N_E_M
  • 1 481 postów
  • SkądOne of Banksy's manors

Napisano 23 sierpnia 2011 - 12:58

A zimowy wypad?




Użytkownicy przeglądający ten temat: 3

0 użytkowników, 3 gości, 0 anonimowych