
Dlaczego moja drukarka nie drukuje?
#1
Napisano 29 października 2005 - 14:05
#2
Napisano 29 października 2005 - 16:32
#3
Napisano 29 października 2005 - 17:22
mam następujący problem: drukarka nie drukuje. Tzn. udaje, że drukuje, ale wychodzą z niej czyściutkie karteczki. Problem w tym, że drukarka jest sprawna i ma pelne kartridże tuszu. Uruchomiłem testowy wydruk z menu drukarki i wszystko jest OK. Natomiast z poziomu Worda, TextEdita, Preview, Pages czy Safari wychodzą białe kartki. Sterowniki zostały zainstalowane bezstresowo i poprawnie. Model drukarki: Canon IP1000, wersja systemu: OS X 10.4.2
(...)
PS: Najzabawniejsze jest to, że producent w ogóle się nie przyznaje do tego, żeby kiedykolwiek produkował taki model. Sprawdziłem stronę producenta i nie ma sterownikow do tej drukarki, bo nie ma takiego modelu. Seria PIXMA IP zaczyna się od 1500 :shock:
P.S.S: drukarka drukuje tyle, że nie obsługuje czarnego tuszu! A to dobre!
Czy ktos ma jakies pomysły oprócz zmiany kolorów tekstu?
Ja mam/miałem identyczny problem z moją drukarką HP DJ 5550 pod Windows (2000 i XP). Mój PM czeka aż go złożę po gruntownym czyszczeniu więc nie moge sprawdzić pod Os X.
W każdym razie podejrzewam, że producent (model) drukarki i system operacyjny nie mają w tym momencie znaczenia.
Najprawdopodobniej coś się stało z czarną głowicą drukującą i/lub pojemnikiem z czarnym atramentem.
U mnie, przed wysłaniem drukarki do serwisu, wydruk testowy był "na pierwszy rzut oka" w porządku. Bliższe oględziny wykazywały jednak, że czarny jest składany z pozostałych kolorów. Obecnie gdy wydrukowałem stronę testową pojawiły sie na niej dodatkowe czarne figury, których nie było na wcześniejszych wydrukach.
Czarny, oryginalny, atrament do Twojej drukarki kosztuje ~30zł więc zakup nowego pojemnika nie jest wielkim wydatkiem . Powinieneś tez przyjrzeć się głowicy drukującej ponieważ może byc zapchana.
Canon jak najbardziej przyznaje się do Twojej drukarki. Wystepuje ona np. na jego australijskiej stronie.

Wygląda na to, że kupiłeś model nie przeznaczony na nasz rynek.
Pozdrawiam,
Feniks
#4
Napisano 27 sierpnia 2011 - 11:54
#5
Napisano 27 sierpnia 2011 - 12:00
#6
Napisano 06 grudnia 2016 - 11:59
Witam! nie chciałem zakładać nowego tematu to podepnę się tutaj.
Canon Pixima MG 5550.tydzień temu minęła gwarancja... Nowe tusze(zamienniki, wymieniane na te same,od tego samego dostawcy już kilkakrotnie). Wczoraj puszczony druk b/w 8 stron,4 strony normalnie, od 5 strony puste kartki... I na tym koniec, wszystko chodzi normalnie tak jak by drukowała, żadnego błędu, a kartki wychodzą "czyste". Tak sam przy bezpośrednim druku z drukarki strony testowej. Robione wszelkie czynności serwisowe ,czyszczenie pełne, głowicy kalibracje i co tylko było możliwe.Może ktoś coś poradzić?! Jeśli nie da się nic poradzić , to co polecacie do zakupu? Bo chyba z canona się "wyleczyłem"...Co dwa lata wymieniać sprzet , prawie nie używany?!?!??! Druk bardzo rzadko w kolorze ale jeśli to dobrej jakości , w b/w , tez nie wiele, musi być WiFi, wielofunkcyjne, chyba ze ten złom sobie zostawić jako skaner a dokupić jakąś tańszą samą drukarkę?
Użytkownik pingwin71 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 12:03
#7
Napisano 06 grudnia 2016 - 13:15
I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?
Użytkownik madmax332 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 13:16
#8
Napisano 06 grudnia 2016 - 13:31
I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?
10.11
#9
Napisano 06 grudnia 2016 - 14:13
Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.
Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych