Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Dlaczego moja drukarka nie drukuje?


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 iMuck

iMuck
  • 510 postów
  • Skądstolyca

Napisano 29 października 2005 - 14:05

mam następujący problem: drukarka nie drukuje. Tzn. udaje, że drukuje, ale wychodzą z niej czyściutkie karteczki. Problem w tym, że drukarka jest sprawna i ma pelne kartridże tuszu. Uruchomiłem testowy wydruk z menu drukarki i wszystko jest OK. Natomiast z poziomu Worda, TextEdita, Preview, Pages czy Safari wychodzą białe kartki. Sterowniki zostały zainstalowane bezstresowo i poprawnie. Model drukarki: Canon IP1000, wersja systemu: OS X 10.4.2 Jakiś czas temu ktoś pisał o problemach z Canonem IP3000, ale byl to problem innej natury, stąd nowy temat. Aha, ustawenia papieru z US Letter zmienilem na A4. PS: Najzabawniejsze jest to, że producent w ogóle się nie przyznaje do tego, żeby kiedykolwiek produkował taki model. Sprawdziłem stronę producenta i nie ma sterownikow do tej drukarki, bo nie ma takiego modelu. Seria PIXMA IP zaczyna się od 1500 :shock: P.S.S: drukarka drukuje tyle, że nie obsługuje czarnego tuszu! A to dobre! Czy ktos ma jakies pomysły oprócz zmiany kolorów tekstu?

#2 Heidi

Heidi
  • 830 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 października 2005 - 16:32

Hm, a nie należy czegoś zmienić w preferencjach? Nie znam tych drukarek, więc strzelam, ale może ma gdzieś ustawienia trybu druku, na przykład jakieś CMY => CMYK lub coś podobnego. No, chyba że masz uszkodzone dysze czarnego koloru - czy na wydruku próbnym jest czarny kolor? Ale czarny z czarnego, a nie ze zmieszania pozostałych kolorów.

#3 Feniks

Feniks
  • 75 postów
  • SkądWarszawa

Napisano 29 października 2005 - 17:22

Re: Dlaczego moja drukarka nie drukuje?

mam następujący problem: drukarka nie drukuje. Tzn. udaje, że drukuje, ale wychodzą z niej czyściutkie karteczki. Problem w tym, że drukarka jest sprawna i ma pelne kartridże tuszu. Uruchomiłem testowy wydruk z menu drukarki i wszystko jest OK. Natomiast z poziomu Worda, TextEdita, Preview, Pages czy Safari wychodzą białe kartki. Sterowniki zostały zainstalowane bezstresowo i poprawnie. Model drukarki: Canon IP1000, wersja systemu: OS X 10.4.2

(...)
PS: Najzabawniejsze jest to, że producent w ogóle się nie przyznaje do tego, żeby kiedykolwiek produkował taki model. Sprawdziłem stronę producenta i nie ma sterownikow do tej drukarki, bo nie ma takiego modelu. Seria PIXMA IP zaczyna się od 1500 :shock:


P.S.S: drukarka drukuje tyle, że nie obsługuje czarnego tuszu! A to dobre!
Czy ktos ma jakies pomysły oprócz zmiany kolorów tekstu?


Ja mam/miałem identyczny problem z moją drukarką HP DJ 5550 pod Windows (2000 i XP). Mój PM czeka aż go złożę po gruntownym czyszczeniu więc nie moge sprawdzić pod Os X.
W każdym razie podejrzewam, że producent (model) drukarki i system operacyjny nie mają w tym momencie znaczenia.
Najprawdopodobniej coś się stało z czarną głowicą drukującą i/lub pojemnikiem z czarnym atramentem.
U mnie, przed wysłaniem drukarki do serwisu, wydruk testowy był "na pierwszy rzut oka" w porządku. Bliższe oględziny wykazywały jednak, że czarny jest składany z pozostałych kolorów. Obecnie gdy wydrukowałem stronę testową pojawiły sie na niej dodatkowe czarne figury, których nie było na wcześniejszych wydrukach.
Czarny, oryginalny, atrament do Twojej drukarki kosztuje ~30zł więc zakup nowego pojemnika nie jest wielkim wydatkiem . Powinieneś tez przyjrzeć się głowicy drukującej ponieważ może byc zapchana.

Canon jak najbardziej przyznaje się do Twojej drukarki. Wystepuje ona np. na jego australijskiej stronie. :) Canon Australia . Na tej stronie są też sterowniki (m.in. pod Mac Os) do tej drukarki.
Wygląda na to, że kupiłeś model nie przeznaczony na nasz rynek.

Pozdrawiam,
Feniks

#4 bnoom

bnoom
  • 1 postów

Napisano 27 sierpnia 2011 - 11:54

popsuta drukarka hej;] mam problem z moją drukarką. Musze za dwa dni coś pilnie wydrukowac, a moja drukarka canon mp160 tylko kseruje. kiedy ją podłączam do komputera wyskakuje ze nie rozpoznano urządzenia USB. nie wiem co mam robić

#5 Michalek

Michalek
  • 1 031 postów
  • SkądWołomin/ Chełm

Napisano 27 sierpnia 2011 - 12:00

Próbowałeś zainstalować sterowniki ze strony producenta?

#6 pingwin71

pingwin71
  • 291 postów

Napisano 06 grudnia 2016 - 11:59

Witam! nie chciałem zakładać nowego tematu to podepnę się tutaj.
Canon Pixima MG 5550.tydzień temu minęła gwarancja...icon_twisted.gif Nowe tusze(zamienniki, wymieniane na te same,od tego samego dostawcy już kilkakrotnie). Wczoraj puszczony druk b/w 8 stron,4 strony normalnie, od 5 strony puste kartki... I na tym koniec, wszystko chodzi normalnie tak jak by drukowała, żadnego błędu, a kartki wychodzą "czyste". Tak sam przy bezpośrednim druku z drukarki strony testowej. Robione wszelkie czynności serwisowe ,czyszczenie pełne, głowicy kalibracje i co tylko było możliwe.Może ktoś coś poradzić?! Jeśli nie da się nic poradzić , to co polecacie do zakupu? Bo chyba z canona się "wyleczyłem"...Co dwa lata wymieniać sprzet , prawie nie używany?!?!??! Druk bardzo rzadko w kolorze ale jeśli to dobrej jakości , w b/w , tez nie wiele, musi być WiFi, wielofunkcyjne, chyba ze ten złom sobie zostawić jako skaner a dokupić jakąś tańszą samą drukarkę?


Użytkownik pingwin71 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 12:03


#7 madmax332-802bc1e3e2

madmax332-802bc1e3e2
  • 7 682 postów

Napisano 06 grudnia 2016 - 13:15

I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?  :rolleyes:


Użytkownik madmax332 edytował ten post 06 grudnia 2016 - 13:16


#8 pingwin71

pingwin71
  • 291 postów

Napisano 06 grudnia 2016 - 13:31

I co - nie działa Tobie pod Mac OS X 10.4 ?  :rolleyes:

10.11



#9 cronopioverde

cronopioverde

    ¿Le gusta este jardin?

  • 3 838 postów
  • Płeć:
  • Skądprzytuptał nocą jeż?

Napisano 06 grudnia 2016 - 14:13

No, właśnie. Załóż, proszę, własny wątek.

Po pierwsze: na priv mogę zbereźne żarty poopowiadać, pomagam na forum.

Po drugie: brak mojej odpowiedzi na łamaną polszczyznę to wybór purysty. Z tym się nie walczy.
Po trzecie: postawy roszczeniowe zostawiamy dla BOK.
Zmian traffic lights nie przewiduję…





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych