
NFS Shift 2
#26
Napisano 03 sierpnia 2011 - 22:46
#27
Napisano 03 sierpnia 2011 - 23:04
#28
Napisano 03 sierpnia 2011 - 23:04

#29
Napisano 03 sierpnia 2011 - 23:51

---------- Wpis dodano o 00:51 ---------- Poprzedni wpis dodano o 00:48 ----------
A i będzie Multi ?
#30
Napisano 04 sierpnia 2011 - 09:44
#31
Napisano 04 sierpnia 2011 - 11:30

#32
Napisano 04 sierpnia 2011 - 11:33

#33
Napisano 04 sierpnia 2011 - 13:13
#34
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:28
#35
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:33
#36
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:37

#37
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:37
#38
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:39
#39
Napisano 04 sierpnia 2011 - 20:48
Czuje się jakbyście sobie robili jakieś jaja, poważnie tak się wam nie podoba ta grafika ? :-)
Ok, zaraz wrzuce screena, powiecie czy macie tak samo czy gorzej.
Tu macie obrazek : http://img814.images.../i/imagezxd.jpg
#40
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:13
#41
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:20
#42
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:26

#43
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:38


#44
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:38
Imageshack pogorszył jakość zdjęcia, jutro jak będę miał kompa to wrzuce
Brałeś coś przed rozpoczęciem grania w nfs'a ? Jak możesz porównywać tą lipe do RR2....
#45
Napisano 04 sierpnia 2011 - 21:47

#46
Napisano 04 sierpnia 2011 - 22:03
#47
Napisano 05 sierpnia 2011 - 08:03
#48
Napisano 05 sierpnia 2011 - 08:21
Jeśli to prawda, to od razu uspokajam posiadaczy iToucha4 -
Ta gra wspiera Retine na iPod Touch 4
Ale wiesz to skąd ? Z własnej obserwacji ?
Jak dotąd nie spotkałem się z informacją aby gra wspierała retinę i jak ktoś napisał wcześniej zazwyczaj o tym informują. Jak masz jakiegoś linka z tą informacją to wrzuć.
#49
Napisano 05 sierpnia 2011 - 09:26
#50
Napisano 05 sierpnia 2011 - 10:05
Nie jestem ślepy, grafika na moim iTouchu jest jak brzytwa, w grze nie ma prawie żadnych niedoskonałości, i naprawdę jest lepsza i ostrzejsza niż w innych grach tego typu na iOS
Nie chodzi o to czy jesteś ślepy, bo to, że gra wygląda według Ciebie lepiej od innych może być spowodowane optymalizacją kodu, a nie korzystaniem z niej retiny - a to są dwie różne rzeczy. Gra może przecież wyglądać fenomenalnie i lepiej od innych nawet jak nie korzysta z retiny. Mi oraz innym osobom chodziło o to czy gra wspiera retinę.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych