Skocz do zawartości

Witaj!

Zaloguj lub Zarejestruj się aby uzyskać pełny dostęp do forum.

Zdjęcie
- - - - -

Internet pre-paid w UK

• Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Mikey124

Mikey124
  • 550 postów

Napisano 28 lipca 2011 - 19:44

Cześć! Za niedługo wyjeżdżam do Anglii (a dokładniej do Londynu) i poszukuję jakiejś fajnej oferty pre-paid na Internet. Wiadomo, chodzi mi żeby było jak najtaniej, jednak to mogę sobie sprawdzić w sieci. Interesuje mnie bardziej to, czy bez problemu można kupić starter w salonie/jakimś hipermarkecie oraz która sieć ma najlepszy zasięg w Londynie. Wiem, że wielu forumowiczów często jeździ do Anglii albo mieszka tam, dlatego liczę na dane z pierwszej ręki ;) Pozdrawiam.

#2 koltun

koltun
  • 30 postów

Napisano 29 lipca 2011 - 00:16

Ja bym ci polecal sieci 3 uk lub o2uk,maja spoko taryfy w pay as you go,i mozesz sobie te karty zamowic za free na stronie operatora,a przy okazji sprawdzisz sobie oferty internetu na karte,i z zasiegiem tez nie ma problemu,ale to i tak zalezy gdzie bedziesz yego neta uzywal,bo kazda siec ma cos takiego ze w niektorych miejscach nie masz full zasiegu, Pozdrawiam

#3 awalcz

awalcz
  • 52 postów
  • SkądUK/Gdynia

Napisano 07 sierpnia 2011 - 16:56

zgadzam się z kolegą!3G jest bardzo dobrą siecią korzystam z ich usług już 4 lata,dostaniesz najwięcej i pokrycie jest bardzo dobre

#4 klimt

klimt
  • 3 postów

Napisano 25 września 2011 - 00:39

Najlepszym wyborem prepaid w UK jest Giffgaff: [url=http://giffgaff.com/]Free SIM Cards | Unlimited Mobile Internet and Texts | giffgaff.com[/url] zamowic mozna tylko na stronie, za £10 miesiecznie jest 250 minut, nielimitowane sms-y i internet. Giffgaff kozysta z sieci O2, wiec nie ma problemow z zasiegiem.

#5 CeBeeR

CeBeeR
  • 1 362 postów
  • SkądUK

Napisano 26 września 2011 - 01:36

We’ve covered giffgaff before, including making reference to their “unlimited” data, where we stated there was a 100Mb fair usage limit. giffgaff have now clarified the situation, and we can confirm that this fair use limit does not always apply, and there are currently two options; unlimited data and free data; so what’s the difference…

If you just use the traditional TopUp system to buy credit then currently you can get “free” data. This free data, which is subject to a 100MB per day limit was supposed to become chargeable from the end of this month, however, for O2 (the parent network) to implement the billing support was a major project, and O2 apparently offered giffgaff the choice between upgrading the O2 data network for everyone *or* providing the billing support, and giffgaff chose the network upgrade. As such, giffgaff will start charging for their “PAYG data”, but not until the end of October (ie after both projects have completed).

However, as part of explaining all of this, giffgaff have also confirmed that if you buy a “GoodyBag” (most of which come with “unlimited” data) then their is no hard and fast fair use limit; I suspect they still reserve the right to cut off someone who is running the connection 24×7, but in general, you can use more than 100MB a day without immediate impact.

giffgaff have said they may need to change this unlimited option in the future, but for now it stands, even though O2 no longer offer an equivalent tariff.

Źródło: giffgaff clarify free internet | UK Gadgeteer Website

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych