Przeczytałem prawie wszystkie wątki jakie znalazłem dotyczące Kernel Panic, również strony supportu. Robiłem hardware test, testy dysku, pamięć (Disk Warrior oraz TechTools Pro), wszystkie testy ok. Instalowałem system na nowo, mimo tego również się wywala, czasem raz dziennie, czasem kilka razy dziennie. Był w serwisie, dałem im zgrane raporty (te po restarcie), wymienili pastę termoizolacyjne, informując mnie, że w sumie nie wiedza co jest przyczyną, u nich się nie wywalił ani razu ale profilaktycznie wymienili pastę. Po wymianie również się wywala. Wg mnie to nie może być problem oprogramowania.
Kilka raportów z logów (crashraport):
http://dl.dropbox.co...-Ciszczon.crash
http://dl.dropbox.co...-Ciszczon.crash
kilka zgranych po restarcie:
http://dl.dropbox.co..._27_5_22.04.pdf
http://dl.dropbox.co..._26_5_17.58.pdf
http://dl.dropbox.co...t 28_5_9.44.pdf
Będę wdzięczny za wskazówki co mogę zrobić by zdiagnozować problem. Dziwi mnie trochę, że iSource po logach nie doszli co jest przyczyną, miałem wrażenie, że mnie zbywali.
ps. dziękuję miłemu "userowi" za wczorajsze zainteresowanie się tematem i chęć pomocy
