dev lub borland na maca?
#1
Napisano 23 maja 2011 - 15:19
#2
Napisano 23 maja 2011 - 16:09
#3
Napisano 23 maja 2011 - 17:20
Może wystarczy pokombinować z Wine? Installing Wine on Mac OS X Nie próbowałem tego jeszcze na OS X, ale na ubuntu działa to całkiem całkiem. Dev powinien pójść...
Przy skrajnie krótkich kodach może pomóc takie cuś Ideone.com | Online IDE & Debugging Tool >> C/C++, Java, PHP, Python, Perl and 40+ compilers and intepreters .
Pozdrawiam.
#4
Napisano 23 maja 2011 - 22:20
#5
Napisano 24 maja 2011 - 20:04
#6
Napisano 30 maja 2011 - 14:20
musze zrobić choinkę ze znaków np. "x". Program musi mieć wodotryski, czyli zmieniające się kolory "lampek" na choince, możliwość ustawienia szerokości, wysokości, długości pnia itp...
jak na razie zatrzymałem się na przesunięciu kursora na środek ekranu, w devie miałem funkcje gotoxy(), tutaj mam move(), ale nie moge tego ogarnąć, przez cały czas wyskakuje mi błąd. Prosze o pomoc z tą funkcją, a jak komuś się nudzi to i z całym programem
napisałem na razie coś takiego
#include iostrem wiadomo w nawiasach, ale nie pokazuje jak jest w nawiasach using std::cout; using std::cin; using std::endl; #include ncurses.h int main (int argc, char * const argv[]) { int h=0; int j=0; cout << "podaj wysokość" << endl; cin >> h; for (int i=0; i<(2*h); i=i+2) { move((40-(i/2)), ((i/2)+1)); do { cout << "X"; } while (j<=i); getchar(); } return 0; }
powinno to wyglądać mniej wiecej tak: (daje kropki, bo spacją nie da się przesunąć tutaj)
............. x
........... xxx
......... xxxxxx
........ xxxxxxxx
............ xx
#7
Napisano 30 maja 2011 - 18:35
#8
Napisano 30 maja 2011 - 19:22
#9
Napisano 30 maja 2011 - 19:32
#10
Napisano 30 maja 2011 - 20:09
wklajem w [ code ], mógłbym Cie prosić żebyś wkleił to do swojego xcode i zobaczył co jest nie tak?
#include <iostream> using std::cout; using std::cin; using std::endl; #include <ncurses.h> int main (int argc, char * const argv[]) { int h=0; int j=0; cout << "podaj wysokość" << endl; cin >> h; for (int i=0; i<(2*h); i=i+2) { move((40-(i/2)), ((i/2)+1)); do { cout << "X"; } while (j<=i); getchar(); } return 0; }
#11
Napisano 30 maja 2011 - 20:45
napisaćusing std::cout;
using std::cin;
using std::endl;
???using namespace std;
Wydaje mi sie, że to wygodniejsze, poza tym wypisywanie wszystkich używanych w programie poleceń jest trochę, hm, uciążliwe..?
Przepraszam że nie na temat, ale tak mnie to jakoś raziło w oczy
#12
Napisano 30 maja 2011 - 20:58
#13
Napisano 31 maja 2011 - 00:21
curses.h też próbowałem
wklajem w [ code ], mógłbym Cie prosić żebyś wkleił to do swojego xcode i zobaczył co jest nie tak?
Dodaj libcurses.dylib, tak jak na screenshot.
i includuj curses.h
#14
Napisano 31 maja 2011 - 20:30
#15
Napisano 03 czerwca 2011 - 18:02
#17
Napisano 04 czerwca 2011 - 16:32
#18
Napisano 04 czerwca 2011 - 17:30
#19
Napisano 04 czerwca 2011 - 18:28
Apropo xCode:P To trzeba się rejestrować na apple.com jako developer żeby je zdobyć czy na jakiejś płycie jest?
Powinno być na płytce z Mac OS X. Można też ściągnąć ze strony Apple'a, ale trzeba najpierw założyć darmowe konto developerskie.
#20
Napisano 05 czerwca 2011 - 09:18
#21
Napisano 06 czerwca 2011 - 21:54
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych